Syksyn harjoitusottelut

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 899
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Teemu Huhtala(Lassi Kokkala)
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 249
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Ja heti perään tarjotaan ylivoimaa. Ässien Daniel Brodin poikittaisesta kakkosta istumaan. Edit. Ei maalia.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 899
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Battery sanoi:
Ilves vaihtaa maalivahtia 3. erään. Ei kai vain... :-\

Istuu pipo päässä vaihtoaitiossa, tuskin mitään sen vakavempaa.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Ilmeisen kovasti äijät ainaki taistelee ja yrittää. Toivon hartaasti, että oikeanlainen asenne tuo kauden aikana myös palkintoja.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 249
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Prkl kun tuo ylivoima toimisi kerrankin niin sillä ja taistelevalla 5 vs. 5 pelillä tehtäisiin jo ihmeitä. Taitaa olla liikaa pyydetty.

Taas tarjotaan ylivoimaa. Dixonin toinen jäähy.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Battery sanoi:
Prkl kun tuo ylivoima toimisi kerrankin niin sillä ja taistelevalla 5 vs. 5 pelillä tehtäisiin jo ihmeitä. Taitaa olla liikaa pyydetty.

Ilveksen kaltaiselle koukkueelle hyvä ylivoimapeli olisi elintärkeä. Mitään viitteitä hyvästä ylivoimapelistä ei ainakaan vielä ole saatu. Tekijämiehet puuttuvat?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 899
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Kolppanen hyvässä vireessä
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 899
Vs: Syksyn harjoitusottelut

ÄSsät 3-1
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 899
Vs: Syksyn harjoitusottelut

HeGe41 sanoi:
Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?

5-3 yv:llä tuli tuokin Ässien maali.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 899
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Ilves kaventaa. Tukio siniviiva veto yllättää Järvenpään. Syöttöpisteet kaksikolle Sointu-Kantola. 3-2

E: 4-2 päättyi
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Baloun sanoi:
HeGe41 sanoi:
Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?

5-3 yv:llä tuli tuokin Ässien maali.

No niinpas tulikin. Ei se silti tee Ilveksen ylivoimapelistä yhtään sen parempaa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Ihan positiivisin mielin harjoituspelien jälkeen, vaikkakin Jesse oli poissa. Mutta eikös Hiitelän mukaan tarkoitus olla avauspelissä? Ylivoimahan se jälleen kerran tökkii, mutta sehän ei ole uutta. Kangasniemen ketju ollut viime peleissä iskussa ja itse odotan heiltä tulevalta kaudelta rutkasti pisteitä. Vähintään 25 per/naama olisi oma toivomus. Uskon myös, että nyt on Huhtalan läpimurron aika. Taitava kaveri ja hyviä otteita viimeisissä peleissä. Wiikman jatkoi hyviä otteitaaan ja tuskin tarvitsee "Weakmanista" puhua tulevalla kaudella.

Näillä otteilla tulevaan kauteen, niin eiköhän siitä ihan hyvä tule. Saattaa kuulostaa erikoiselta, mutta uskon edelleen Ilvekseen ja luotan, että karsinnat vältetään ja säälipaikka olisi melko varmasti haarukassa.
 

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
553
Vs: Syksyn harjoitusottelut

HeGe41 sanoi:
Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?
On harjoiteltu. Kuluneellakin viikolla.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 224
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Tässä yv:n "toimimattomuudessa" pitää muistaa se, että meillä ei ole liigan taitavimmat pelaajat. Jokeritkaan ei paljon paremmilla prosenteilla niitä yv-maaleja tee, vaikka pelaajat on taitavampia ja varmasti hekin sitä harjoittelevat. Jos se olisi niin helppoa, että kun vaan hyvin harjoitellaan, niin niitä maaleja automaattisesti tulee, niin kaikkihan sen tekisivät.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Artsi sanoi:
Tässä yv:n "toimimattomuudessa" pitää muistaa se, että meillä ei ole liigan taitavimmat pelaajat. Jokeritkaan ei paljon paremmilla prosenteilla niitä yv-maaleja tee, vaikka pelaajat on taitavampia ja varmasti hekin sitä harjoittelevat. Jos se olisi niin helppoa, että kun vaan hyvin harjoitellaan, niin niitä maaleja automaattisesti tulee, niin kaikkihan sen tekisivät.

Miksi Ilveksen ylivoima on kelvotonta vuodesta toiseen? Oli sitten taitavia pelaajia tai vähemmän taitavia? Olisiko kuitenkin niin, että jotain asiaa tehdään perustavanlaatuisesti väärin? Niin joo, ja olen ollut haastattelutilanteessa, jossa Järventie kertoo ylivoiman harjoittelun vähyydestä Verraten aikaisempiin seuroihinsa.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Mortal sanoi:
HeGe41 sanoi:
Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?
On harjoiteltu. Kuluneellakin viikolla.

Toivottavasti tätä harjoitellaan oikein. Kausi sen osoittanee.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 224
Vs: Syksyn harjoitusottelut

HeGe41 sanoi:
Miksi Ilveksen ylivoima on kelvotonta vuodesta toiseen? Oli sitten taitavia pelaajia tai vähemmän taitavia? Olisiko kuitenkin niin, että jotain asiaa tehdään perustavanlaatuisesti väärin? Niin joo, ja olen ollut haastattelutilanteessa, jossa Järventie kertoo ylivoiman harjoittelun vähyydestä Verraten aikaisempiin seuroihinsa.
Varmasti tehty menneinä vuosina monia asioita väärin, mutta tässä tilanteessa niiden kaivelu on täysin turhaa. Nyt Ilves elää loppuelämänsä ekaa kautta ja joku asia ei toimi, niin se ei johdu siitä, miten ennen on harjoiteltu.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Vs: Syksyn harjoitusottelut

Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Miksi Ilveksen ylivoima on kelvotonta vuodesta toiseen? Oli sitten taitavia pelaajia tai vähemmän taitavia? Olisiko kuitenkin niin, että jotain asiaa tehdään perustavanlaatuisesti väärin? Niin joo, ja olen ollut haastattelutilanteessa, jossa Järventie kertoo ylivoiman harjoittelun vähyydestä Verraten aikaisempiin seuroihinsa.
Varmasti tehty menneinä vuosina monia asioita väärin, mutta tässä tilanteessa niiden kaivelu on täysin turhaa. Nyt Ilves elää loppuelämänsä ekaa kautta ja joku asia ei toimi, niin se ei johdu siitä, miten ennen on harjoiteltu.

Paitsi että meillä on päävalmentaja, joka kahdella edellisellä kaudella apuvalmentaja. Tässä ei voi siis välttyä kaivelemasta vanhoja tuon ylivoimatehottomuuden osalta.
 
Ylös