Suomen cup

On se tärkeä pokaali ja oli Ilveksellekin erittäin arvokas tuolloin. Se mahdollisti europelejä Tammelassa ja tuota kautta paljon rahaa. Klubillekin tuo on tärkeä siinäkin mielessä että europaikka on saavutettu. Itse arvostan Suomen Cupia ja harmittaa se ettei se saa ansaitsemaansa suosiota. Europaikka panoksena tekee siitä toki halutun sillä se on iso palkinto.
Itse olen sitä mieltä, että jokaisesta pelistä pitää innostua ja antaa kaikkensa. Mitä sellainen pelaaja tekee nurmella jos näin ei ole asia jonkin kohdalla? Jos valitsee vain omat suosikki pelit jotka kiinnostaa enemmän niin se voi kostautua todella isosti niin yksittäiselle pelaajalle kuin koko joukkueelle.

Itse olen sitä mieltä, että jokaisesta pelistä pitää innostua ja antaa kaikkensa. Mitä sellainen pelaaja tekee nurmella jos näin ei ole asia jonkin kohdalla? Jos valitsee vain omat suosikki pelit jotka kiinnostaa enemmän niin se voi kostautua todella isosti niin yksittäiselle pelaajalle kuin koko joukkueelle.
Tavallaan joo, mutta epäinhimillistä olisi, jos pystyisi aidosti pysymään samalla levelillä ja kiinnostuksen tasolla. Jotkut pelit ovat väistämättä kiimaisempia kuin toiset ja löytyy jotain ihan ihme voimaa jokaiseen kamppailuun, mitä normisti ei löytyisi.

Samaa se on katsomossa. Aina annetaan kaikkemme, mitä pystyy, mutta kiimaisemmissa peleissä jotenkin vain pystyy enemmän.

Tavallaan joo, mutta epäinhimillistä olisi, jos pystyisi aidosti pysymään samalla levelillä ja kiinnostuksen tasolla. Jotkut pelit ovat väistämättä kiimaisempia kuin toiset ja löytyy jotain ihan ihme voimaa jokaiseen kamppailuun, mitä normisti ei löytyisi.

Samaa se on katsomossa. Aina annetaan kaikkemme, mitä pystyy, mutta kiimaisemmissa peleissä jotenkin vain pystyy enemmän.
Juu ihmisten adrenaliinitasot vaihtelee tilanteen mukaan eikä sille oikein voi mitään. Joka päivä ei maistu ja joskus on huonoja päiviä mutta tälleen hassusti sanottuna tuntuu, että jotkut (ammattilaiset sekä harrastelijat) päättää ikäänkuin etukäteen milloin kiinnostaa eikä elä spontaanisti hetkessä.

Tuolla kostautumisella tarkoitin sitä, että jos vireystila heilahtelee liikaa joko oman asenteen vuoksi tai ihan muuten vaan niin et välttämättä olekaan kokoonpanossa juuri silloin kun joku derby esimerkiksi koittaa. Joskus jos on vaikka otteluruuhka ja toinen otteluista on kuuden pisteen ottelu niin tottakai punnitaan vaakaa tilanteen mukaan. Esimerkkejä on lukemattomia mutta esimerkiksi Ronaldo on sellainen pelaaja jolla riittää aina palavaa halua jalkapalloon koska se haluaa olla aina paras. Näitä pelaajia riittää toki uudessakin sukupolvessa mutta tämmöisille persoonille löytyy kyllä aina tilausta.

Takaisin