Suomen A-maajoukkue

Viestejä
3
Kesällä 2010 pelataan MM-kisat Etelä-Afrikassa, jälleen kerran ilman Suomea, mutta ei hätää! Helmikuussa arvotaan karsintalohkot kesän 2012 EM-kisoja varten! Olen taas kerran toivoa täynnä ja ei malttaisi odotella syksyä 2010 kun nuo karsinnat potkaistaan käyntiin :p Mitään sen ihmeempiä toivevastustajia en nyt ainakaan tähän avaukseen listaile, mutta perunapelloilla jossain Kauko-Aasiassa kotipelinsä pelaavia maita en ainakaan itse kaipaisi. Suurin kysymysmerkki maajoukkueen kokoonpanossa tulee varmasti olemaan maalivahti. Jääskeläinen on ilmoittanut vetäytyvänsä maajengistä, ja siinäpä vasta hanskat täytettäviksi! Toivotaan että arvonta on suosiollinen ja saa Jässin pyörtämään päätöksensä ;)

Maajoukkueen seuraava harjoituspeli pelataan tammikuussa Etelä-Koreaa vastaan. Luulisin että tuossa pelissä lähinnä testaillaan pelaajia, ja terävin kärki loistaa poissaolollaan.
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
317
Vs: Suomen A-maajoukkue

Huh huh online check-innit tehty ja pankkitilin viimeset sentit vaihdettu pennyiksi. Kohta mennää!
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 273
Vs: Suomen A-maajoukkue

BEAT!! sanoi:
Huh huh online check-innit tehty ja pankkitilin viimeset sentit vaihdettu pennyiksi. Kohta mennää!

Ei muuta kun hyvöö matkoo! :tuoppi: Paljonko äänekästä porukkaa on lähdössä pitämään sinivalkoisten puolia?
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Vs: Suomen A-maajoukkue

Suomen häviö ei pistänyt vituttamaan, vaan lähinnä naurattamaan. Mixun pitäisi vielä jatkaa sopimus loppuun - hohhoh.

Ja toi Markkanen voisi olla ihan hiljaa
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 495
Vs: Suomen A-maajoukkue

Mansesteri sanoi:
Suomen häviö ei pistänyt vituttamaan, vaan lähinnä naurattamaan.

Näinhän tämä on ollut jo monen monta vuotta. Eikös näiden pitänyt olla ne kaikkien aikojen karsinnat?

Tämä on muuten huikea:

https://twitter.com/paxumixukainen
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
317
Vs: Suomen A-maajoukkue

Eilen kotiuduttu ja hirveä kuume päällä. Olihan se taas sitä itseään ja ei tässä auta mikää muu kuin asettaa leuka rintaan ja astella kohti uusia pettymyksiä.
 

heppuli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
Vs: Suomen A-maajoukkue

On se kyllä kummallista, kun valmennus ei ole pelin vaatimalla tasolla. Kenttäryhmityksen muutos ok, roolitukset ja pelaajavalinnat päin per....., tänäänkin. Sadik ei mahtunut joukkueeseen, koska ei pystynyt osallistumaan leiritykseen häidensä takia. Mitä hel......? Eikö joukkue olisi tällä pelisysteemillä kaivannut juuri target tyyppistä hyökkääjää? Mitä hyötyä nopeasta vastahyökkäyksestä on, jos pallo menetetään ensimmäisen pystysyötön jälkeen? Pukin automaattista avauskokoonpaikkaa olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa. Mies vailla minkäänlaisia näyttöjä. Näin Suomen A-maajoukkueessa. Seuraavaksi peräsimeen palkataan varmaan Hyypiä... Järki käteen ja perusasioiden pariin. Vastustaja näytti, kuinka yksinkertainen pallopeli on kyseessä. Niin ja Mixulle kenkää, vaikka rahaa uuteen valmentajaan ei olisikaan.

Onnistujia tänään: Hetemaj, Hradecký ja Sparv.
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
317
Vs: Suomen A-maajoukkue

Ja Paatelaiselle kenkää: http://www.palloliitto.fi/uutiset/suomen-palloliitto/paatelaisen-tyosopimus-purettu

Täytyy sanoa että tuli itselle ihan puskista. En uskonut millään että Palloliitossa lähdetään näin radikaaliin tekoon. Ja näin.
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
317
Vs: Suomen A-maajoukkue

Battery sanoi:
Hyvät potkut, positiiviset potkut. Ja näin.
Tämä :D

Ipa41 sanoi:
Loistavaa! Hyypiä ja Lehkosuo tilalle, ja näin.
HJK ja Lehkosuo solmi just jatkon aina vuoteen 2018 asti. Tai ainahan kaveri voidaan ostaa sopimuksesta pois.
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Vs: Suomen A-maajoukkue

Komeeta 0-1 (0-0) pelattii rumaa palloo mutta, otettiin pisteet. Ja näin.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 516
Vs: Suomen A-maajoukkue

Suomen maajoukkueen maalivahti Lukas Hradecky nollasi juuri Bayern Münchenin!
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Vs: Suomen A-maajoukkue

Mulla on kaks fanituksen kohdetta. Lätkässä Ilves ja futiksessa Huuhkajat. Sanat ei riitä kertoon niitä vitutuksen määriä. Tänäänkin aivan kammottava esitys. Järkyttävä vitutus, vaikka odotukset oli pienemmät ku ikinä, ku näihin karsintoihin lähettiin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 675
Vs: Suomen A-maajoukkue

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mulla on kaks fanituksen kohdetta. Lätkässä Ilves ja futiksessa Huuhkajat. Sanat ei riitä kertoon niitä vitutuksen määriä. Tänäänkin aivan kammottava esitys. Järkyttävä vitutus, vaikka odotukset oli pienemmät ku ikinä, ku näihin karsintoihin lähettiin.

Oli kyllä luokaton esitys.Kosovo pelasi kyllä ennakkoluulottoman ja hienon pelin.Tulee laittamaan muillekkin kampoihin.Suomen pallollinen peli oli todella surkeaa ja viiden metrinkin syötöt menivät ihan minne sattuivat.Paljon täytyy tapahtua lokakuun peleihin,jos huuhkajat meinaavat pisteitä napsia.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Vs: Suomen A-maajoukkue

Rouhija sanoi:
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mulla on kaks fanituksen kohdetta. Lätkässä Ilves ja futiksessa Huuhkajat. Sanat ei riitä kertoon niitä vitutuksen määriä. Tänäänkin aivan kammottava esitys. Järkyttävä vitutus, vaikka odotukset oli pienemmät ku ikinä, ku näihin karsintoihin lähettiin.

Oli kyllä luokaton esitys.Kosovo pelasi kyllä ennakkoluulottoman ja hienon pelin.Tulee laittamaan muillekkin kampoihin.Suomen pallollinen peli oli todella surkeaa ja viiden metrinkin syötöt menivät ihan minne sattuivat.Paljon täytyy tapahtua lokakuun peleihin,jos huuhkajat meinaavat pisteitä napsia.
Jep. Täsmälleen samaa mieltä. 90- luvun puolesta välistä lähtien oon kiihkeesti seurannu ja haaveillu arvokisapaikasta. Viimesen parin vuoden aikana ollaan vajottu pelillisesti alemmaks ku ikinä mun fanituksen aikana. Aivan käsittämättömän alas.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Vs: Suomen A-maajoukkue

Hyökkäyspäähän Kosovo pelasikin varsin mallikkaasti, mutta puolustus oli hyvin huonoa ja sekavaa. Kosovon puolustuksen pitää parantaa todella roimasti, jos aikovat muilta pisteitä ottaa, kuin Suomelta.
 
Ylös