SU 10.4.2022 | TPS - Ilves | 2. Välierä

Status
Viestiketju on suljettu.

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 641
Totta! Mutta joo, yhteen lauseeseen kiteytettynä: en menisi helpon ohipelin taakse tässä, vaan olisin ihan oikeasti huolissani siitä, miten huonosti TPS:ää vastaan pärjätään viidellä viittä vastaan.
Eniten olen huolissani haapalasta, sebökista, parikasta, lööfistä ja jopa päkkilästä.
Noista neljä on kärkihevosia ja päkkilä tuo pirusti liikettä alaketjuihin.
Noiden poissaolijoiden lisäksi olen huolissani että tämän tepsisarjan vaatimalla tasolla joudutaan peluuttamaan nallia ykkösessä, ja ylipäätään jonia, beckiä, imjtä, pullia.
Vielä listaan nimet lancaster ja baptiste, koska palaatte vaadittavalle tasolle?
 
Viimeksi muokattu:

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
456
Eniten olen huolissani haapalasta, sebökista, parikasta, lööfistä ja jopa päkkilästä.
Noista neljä on kärkihevosia ja päkkilä tuo pirusti liikettä alaketjuihin.
Noiden poissaolijoiden lisäksi olen huolissani että tämän tepsisarjan vaatimalla tasolla joudutaan peluuttamaan nallia ykkösessä, ja ylipäätään joonaa, beckiä, imjtä, pullia.
Vielä listaan nimet lancaster ja baptiste, koska palaatte vaadittavalle tasolle?

Ei tää mikään ohipeli ollut tps selkeästi osalta osalta parempi. Tekihän tps edeltävässä voitto pelissä ilveksen viisikosta reikäjuustoa.

Kyl meillä nyt vaan ukoilla paukut ja kropat taitaa olla lopussa. Tätä sarjaa ei Suomikaan yksinään käännä meille vaan laajuutta pitäisi löytyä.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 583
Onhan melkoinen huolien lista tuossa edellä / ipa1970. Harmi kyllä se vaikuttaisi olevan aika kohdillaan. Tepsi on terhakka. Mutta tiistaina sitten nähdään, ollaanko vielä mukana kisassa.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 130
Sarja lähtee alusta 0-0 sta. (1-1 stä.)

Ei tuntunut paremmalta kun lähdettiin alusta 0-0 sta. (2-2 sta.)

En analysoisi ainuttakaan pelaajaa. Oltiin kollektiivisesti paskoja. Se analyysista ja otetaan se rehellisesti vastaan.

Valmennus saa haasteen. Nyt tiedetään miten geelin porukka pelaa. Meidän on vaan pakko reagoida myös siihen jotenkin. Ei voida sokeasti vaan pelata omaa peliä.

Aika ei ole vaan nyt Ilveksen puolella. Toivottavasti me kannattajat ollaan!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 915
Juuso Pulli; peliaika 20:26; oma peli 0-0! Kontiolan ja Odenin ohella ainoa, joka ei ollut miinuksella.
Pulli siellä pesi hanskalla Nurmen naamaa ja oli harvoja ilvesläisiä, joilla oli munat mukana Turussa. Näitä Pulleja me tarvitaan enemmän, eikä laitapörrääjiä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös