SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 637
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

5. Henrik Tallinder
6. Chad Rau
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 667
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

jaa'a tuleekohan jalkapallo tälle vuorolle... näitä joilla on rästejä voitas hyppiä tokalla kiekalla jo suoraan ohi..
Voitasko sääntö huomiselle muuttaa?

eli sit taas kun on pelannu vuoronsa tai päivä vaihtuu niin odotellaan kerran se vartti... Minkään tahattoman katkon ei pitäisi ajaa ohi useammasta kuin yhdestä vorosta....

J
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 554
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Jarno Saarinen sanoi:
jaa'a tuleekohan jalkapallo tälle vuorolle... näitä joilla on rästejä voitas hyppiä tokalla kiekalla jo suoraan ohi..
Voitasko sääntö huomiselle muuttaa?

eli sit taas kun on pelannu vuoronsa tai päivä vaihtuu niin odotellaan kerran se vartti... Minkään tahattoman katkon ei pitäisi ajaa ohi useammasta kuin yhdestä vorosta....

J

Olen itsekin tätä samaa miettinyt. Mikäli kukaan ei hanttiin laita, niin mielestäni näin voisi tehdä.

Nyt vuoro on siirtynyt juurikin sinuun, joten ei muuta kuin varaamaan.

Koitetaan saada vielä tämä kierros päätökseen ja vaikka vielä tämän jälkeen yksi, niin päivän voi hyvin mielin päättää ja jatkaa huomenna.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 667
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

joo mulle sopii tuo 7:n kierroksen jälkeen tauko, kun kello perkele repii taas viideltä jätkää töihi...
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 554
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Jarno Saarinen sanoi:
joo mulle sopii tuo 7:n kierroksen jälkeen tauko, kun kello perkele repii taas viideltä jätkää töihi...

Juu, eikä välillä 00:00-16:00 tosiaan enää mitään vartin varausaikaa ole. Toki tuon sisällä voi vielä varauksia tehdä, mutta seuraavan pitää suorittaa varauksensa vasta klo. 16:15, että ei tarvitse tänne kahdentoista jälkeen jäädä kukkumaan.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 637
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Tupsukorva35 sanoi:
Jarno Saarinen sanoi:
joo mulle sopii tuo 7:n kierroksen jälkeen tauko, kun kello perkele repii taas viideltä jätkää töihi...

Juu, eikä välillä 00:00-16:00 tosiaan enää mitään vartin varausaikaa ole. Toki tuon sisällä voi vielä varauksia tehdä, mutta seuraavan pitää suorittaa varauksensa vasta klo. 16:15, että ei tarvitse tänne kahdentoista jälkeen jäädä kukkumaan.
Eli voin tehdä omalla vuorollani myös 8. varauksen, kun sen aika koittaa.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
845
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Masuhr ok, mutta Iiro Tarkki jo varattu (#19).
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 554
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Koikkaaja sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Jarno Saarinen sanoi:
joo mulle sopii tuo 7:n kierroksen jälkeen tauko, kun kello perkele repii taas viideltä jätkää töihi...

Juu, eikä välillä 00:00-16:00 tosiaan enää mitään vartin varausaikaa ole. Toki tuon sisällä voi vielä varauksia tehdä, mutta seuraavan pitää suorittaa varauksensa vasta klo. 16:15, että ei tarvitse tänne kahdentoista jälkeen jäädä kukkumaan.
Eli voin tehdä omalla vuorollani myös 8. varauksen, kun sen aika koittaa.

Kyllä vain.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 554
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Nyt taisi vuoro vaihtua jo Mansesteriin, joten antaa palaa!

Ja Iiro Tarkki on tosiaan jo varattu.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 102
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Jalkapallo sanoi:
iiro tarkki adam masuhr

Hähähä, etpä ryöstä mun mestarivahtiani.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Paikkaan rästin ja varaan Esa Pirneksen!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 554
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Pelicansin puolustukseen tepastelee kovaotteinen paluumuuttaja, jolta myös Turku sujuu. Alakertaa isännöimään saapuu... Joonas Järvinen!

Sitten Raumalle.
 
Ylös