SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Koikkaaja sanoi:
Onkohan Saarisen Jarno ja Jalkapallo vielä hereillä? Joudunkohan mä odottaan tässä sen puolisen tuntia omaa varausta.

Mä hoidan. Pahoittelut pienestä viivästyksestä!

Jarno Saarisen Ässät varaa riveihinsä Rasmus Rinteen!

Jalkapallon Tapparaan puolestaan Kevin Lankinen!

Koikkaaja.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Päätetään tämä päivä ja aloitetaan jo toiseksi viimeinen kierros.

Markku Flinck ja Eero Savilahti liittyy Bluesin joukkueeseen.
 

Å

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
137
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Tupsukorva35 sanoi:
Koikkaaja sanoi:
Onkohan Saarisen Jarno ja Jalkapallo vielä hereillä? Joudunkohan mä odottaan tässä sen puolisen tuntia omaa varausta.

Mä hoidan. Pahoittelut pienestä viivästyksestä!

Jarno Saarisen Ässät varaa riveihinsä Rasmus Rinteen!

Jalkapallon Tapparaan puolestaan Kevin Lankinen!

Koikkaaja.
Vitun Tappara
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Juu, kiitellään kaikkia tästä päivästä jälleen! Hurjaa vauhtia vedettiin.

Mitä noita kokoonpanoja vilkaisin niin hyvältä monella näyttää. Pakko nostaa esiin HPK, jonka hyökkäys on kohtuu jäätävä. Myös Lukko ja KooKoo tulevat todennäköisesti kärkikahinoissa pyörimään. Näin uskoisin! Mutta kuten sanoin niin varsin tasaista on.

Huomenna neljältä jatketaan ja vedetään homma pikaisesti loppuun!
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Jokainen joukkue tarvitsee yhden nestorin, joten otetaan Jan Latvala
E: Tapparan pelottavan 4.ketjun yhteispituus on 5metriä 81senttimetriä, paino on 304 kilogrammaa. :D
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Å sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Koikkaaja sanoi:
Onkohan Saarisen Jarno ja Jalkapallo vielä hereillä? Joudunkohan mä odottaan tässä sen puolisen tuntia omaa varausta.

Mä hoidan. Pahoittelut pienestä viivästyksestä!

Jarno Saarisen Ässät varaa riveihinsä Rasmus Rinteen!

Jalkapallon Tapparaan puolestaan Kevin Lankinen!

Koikkaaja.
Vitun Tappara
;D
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Bluesin joukkue on siis yhtä pelaaja vaille valmis ja täytyy sanoa, että ilkeän joukkueen kokosin. On Yonkmania, Flinckiä, Tyrväiset, Neiti Generous, Sailion Jaria ja Kantolaa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 017
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Ilmeisesti ollaan tulossa meikäläisen varausta kohti. Kaksi varausta niin alkaa joukkue olla valmis.

Varoitan jo näin etukäteen, että Baloun-setä suuttuu, jos varaatte pelaajan, jonka itse haluaisin.

Oliko tässä muuten treidausmahdollisuutta?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Baloun sanoi:
Oliko tässä muuten treidausmahdollisuutta?

Ei. Siitä luovuttiin minun yksimielisellä päätökselläni.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 017
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Tupsukorva35 sanoi:
Baloun sanoi:
Oliko tässä muuten treidausmahdollisuutta?

Ei. Siitä luovuttiin minun yksimielisellä päätökselläni.

Diktaattori.

Hyviä joukkueita näyttää tosiaan olevan kasassa. Kellään ei ole vielä Patrik "2+0" Moisiota tai Tommi "1+1" Välimaata. Vielä.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Baloun sanoi:
Diktaattori.

Hyviä joukkueita näyttää tosiaan olevan kasassa. Kellään ei ole vielä Patrik "2+0" Moisiota tai Tommi "1+1" Välimaata. Vielä.

Myös kusipää tai persläpi ovat hyvin tunnettuja näissä asioissa. Ihan niin kuin joku haluaisi noita puukäsiäsi ottaa edes pullojen täyttäjäksi. ;)

Veikkaan, että kyseisistä veijareista käydään hikinen ja verinen taisto, kun ylimääräisiä pelaajia varataan. Olen ihmeissäni, mikäli tuollaiset talentit jäävät ilman työnantajaa. Voisin silloin sanoa, että taustatyöt on jäänyt tekemättä, sillä sen verran laadukkaasta kaksikosta on kyse. Maalivahdit kyllä huokaisisivat helpotuksesta, sillä sen verran tuhoa ovat kylväneet.

Koitetaan tosiaan saada ripeästi vedettyä nämä pari kierrosta läpi, koska kuuden aikoihin meikäläisellä on hieman menoa. Ehdin kertomaan, että kuinka jatketaan eteenpäin, kun joukkueet on saatu täyteen.

On muuten huikeaa, että kesä saapui, kun draft käynnistyi. Ulkona olisi kelit parhaimmillaan, mutta tässä sitä istutaan hanuri hiessä omaa varausvuoroa odotellen. Kun tämä sitten päättyy niin tulee vaihteeksi räntää, loskaa ja paskaa niskaan koko tuutin täydeltä sekä lämpötila laskee vähintään kymmenen astetta.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Kuka aloittaa kieroksen 16.00? ja koska alkaa äänestys?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Ipa41 sanoi:
Kuka aloittaa kieroksen 16.00? ja koska alkaa äänestys?

Jarno Saarinen aloittaa. Mikäli tätä ei ala näkymään, niin suoritan hänen varauksensa.

Äänestys alkaa, kunhan joukkueet on valmiita ja managerit ovat laittaneet ketjunsa lukkoon (ei Rauman).
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Tupsukorva35 sanoi:
Ipa41 sanoi:
Kuka aloittaa kieroksen 16.00? ja koska alkaa äänestys?

Jarno Saarinen aloittaa. Mikäli tätä ei ala näkymään, niin suoritan hänen varauksensa.

Äänestys alkaa, kunhan joukkueet on valmiita ja managerit ovat laittaneet ketjunsa lukkoon (ei Rauman).
Itselläni on menoo klo 18-20 välillä ja sen jälkeen vasta kerkeen kirjoitaa joukkue esittelyn ja lyömään lukon ketjuun. Eli olen rdy klo.21 aikoihi vasta!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Ipa41 sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Ipa41 sanoi:
Kuka aloittaa kieroksen 16.00? ja koska alkaa äänestys?

Jarno Saarinen aloittaa. Mikäli tätä ei ala näkymään, niin suoritan hänen varauksensa.

Äänestys alkaa, kunhan joukkueet on valmiita ja managerit ovat laittaneet ketjunsa lukkoon (ei Rauman).
Itselläni on menoo klo 18-20 välillä ja sen jälkeen vasta kerkeen kirjoitaa joukkue esittelyn ja lyömään lukon ketjuun. Eli olen rdy klo.21 aikoihi vasta!

Juu, ei tuolla kiire ole. Äänestys saattaa alkaa vasta huomenna, kun itselläkin ilta menoa.

Saa porukka kaikessa rauhassa muodostaa ketjut haluamaansa muotoon ja kirjoittaa mahdolliset esittelyt.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

No minä hoitelen.

Sami Venäläinen Ässiin!

Å.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Å nukkui pommiin eli nyt on HPKoon vuoro. HPK etsi nuorta kiekollista puolustajaa, jolla on potentiaalia suurille piste määrille.

Tervetuloa jälleen Kerhoon Joni Tuulola!

Ja sitten mansesteri...
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 456
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Huippulupaava maalivahti Kaapo Kähkönen siirtyy Ilvekseen. Viime kaudella kaksi häkkiäkin - ei kovin huonosti maalivahdilta!

Tupsukorva!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016

Pelicansin hyökkäyksen viimeinen palanen on löydetty.

Hän on mies, joka poukkoilee sinne tänne ja tekee välillä pisteitäkin. Paljastuinko? Kenties, sillä kyseessähän on... Markus Poukkula!

Tuomas.
 
Ylös