Sir Lasse Laukkanen - elävä legenda

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Noniin, Jatkoajan puolella näkymättömiin sankareihin podcastissa itse Lasse Laukkanen:

 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Noniin, Jatkoajan puolella näkymättömiin sankareihin podcastissa itse Lasse Laukkanen:

Panin merkille, kuinka Lasse Ilveksen uudesta noususta puhuttaessa erikseen kehui ja painotti Koskelan Tillun osuutta.
Vaan mitäpä se tuolla kokemuksella mistään tietää, foorumin "Tillu-kriitikot" varmaan tietävät paremmin.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 955
Noniin, Jatkoajan puolella näkymättömiin sankareihin podcastissa itse Lasse Laukkanen:

Sir Lasse on kyllä samasta puusta veistetty kuin muuan Raimo Helminen. Niin vaatimattomia ja sydän täyttä Ilvestä. <3
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Laukkasen osuus jutussa.

"URHEILUTOIMITTAJIEN kerhon myöntämän elämäntyöpalkinnon sai Ilveksen jääkiekkojoukkueen huoltaja Lasse Laukkanen. Hän on toiminut edustusjoukkueen huoltajana vuodesta 1970. Tällä kaudella Laukkanen on keventänyt työtaakkaansa, eikä hän enää kulje Ilveksen mukana vierasotteluissa.

Laukkaselta, 67, kysyttiin, mikä häneltä on jäänyt parhaiten mieleen pitkältä huoltajan rupeamaltaan.


Vuonna 1973 tuli mestaruus ja heti perään 1985. Sen jälkeen on ollut vähän rauhallisempaa”, hän lohkaisi."

Vähän on ollut joo rauhallisempaa :)
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Sir Lasse Laukkanen avaa vähän pelipäivää huollon näkökulmasta.

Koska ketjun otsikko päivitetään? :)

EDIT: En tiedä kuka mode kerkesi, mutta nyt on kunnolista! Nyt näyttää ketju siltä miltä pitää ♥️
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Olin jo unohtanut tämänkin.
Kyllä Osasto tietää mistä on kysymys.
FAtKnJVXEAY7s44.jpg_large (1).jpg
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 848
Facebookin puolella Ilves Tampere -ryhmässä tiedetään kertoa että Sir Lasse Laukkanen lopettaa uransa huoltohommissa.

Odotellaan vielä kuitenkin virallista tiedotetta, mutta mikäli näin on niin harmillinen loppu myös Lasselle.

Iso Legenda, hattu päästä. Kiitos Lasse!
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 541
Facebookin puolella Ilves Tampere -ryhmässä tiedetään kertoa että Sir Lasse Laukkanen lopettaa uransa huoltohommissa.

Odotellaan vielä kuitenkin virallista tiedotetta, mutta mikäli näin on niin harmillinen loppu myös Lasselle.

Iso Legenda, hattu päästä. Kiitos Lasse!
Tätä oon vähän pelännytkin. Kaikkea hyvää jatkoon Lasselle, siinä on kyllä oikea Ilves! Aivan tajuttomasti painanut duunia Ilveksen eteen kiitos, kiitos, kiitos!
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Jotenki tätä epäilin ku oli muutenki huoltohommis enää kotipeleis. Olisko se nyt 53 vuotta täynnä huoltajan hommia?
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Facebookin puolella Ilves Tampere -ryhmässä tiedetään kertoa että Sir Lasse Laukkanen lopettaa uransa huoltohommissa.

Odotellaan vielä kuitenkin virallista tiedotetta, mutta mikäli näin on niin harmillinen loppu myös Lasselle.

Iso Legenda, hattu päästä. Kiitos Lasse!
Mietin tätä samaa, kun osui kättelyjonosta silmään Mattilan, Elorinteen jne. kanssa juttelemaan jäänyt Lasse. Samalla iski entistä isompi suru ajatuksesta, että jos tämä jäikin Lassen viimeiseksi otteluksi. Vituttaa vaan entistä enemmän tämä tapa, millä sarja hävittiin.

Harmittaisi huomattavasti vähemmän, jos voisi todeta, että joukkue pelasi parhaalla tasollaan, mutta ei silti voinut mitään paremmalleen. Nyt ei edes nähty, olisiko parhaalla tasollaan pelaava Ilves pystynyt kaatamaan tämän KalPan. Tiukkaa sekin olisi tehnyt.
 
Viimeksi muokattu:

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Lassen paita kattoon <3

Tai ainakin vähintään ensikaudella Lasselle jälleen juhlaottelu ja siihen Osaston ensimmäinen tifo Nokia Arenalla!

Todellinen Ilves. Huoltaja numero uno. Kun mestaruus voitetaan seuraavan kerran ennemmin tai myöhemmin, niin Lasse on eläkkeelltä saatava jäälle nostamaan kannua. On Lasse sen ansainnut.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Ainaki se ikuinen kausari ja toki muistopeli on selvä asia. Katotaan nyt miten sen tulevaisuuden kanssa on.
Sillon tällöin törmänny Lasseen ja aina muutama sana vaihdettu. Lasse kyllä puhuu ku vanhalle tutulle, ehkä siks ku mulla toi Ilves näkyy päällepäin vaatetuksessa arkenakin.
 
Ylös