Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Pitäisikö Jiri Veistolan tehdä paluu kasvattiseuraansa? 4 vuoden tauko tunnu missään.Toni Henttonen luultavasti Jokereiden uuden Liiga taipaleen ensimmäinen hankinta.
Pitäisikö Jiri Veistolan tehdä paluu kasvattiseuraansa? 4 vuoden tauko tunnu missään.Toni Henttonen luultavasti Jokereiden uuden Liiga taipaleen ensimmäinen hankinta.
Ilves hankkii Kristjan Komben...
Näin Virolaisena laittaisin pari paitaa heti tilaukseen!Ilves hankkii Kristjan Komben... Mitä ilves tekee haapalalla , ei se pysty pelaamaan ees keskellä ! kombe pystyy
Ottaisin mielummin Joonas Riekkisen toi syvyyttä hyökkäykseenPitäisikö Jiri Veistolan tehdä paluu kasvattiseuraansa? 4 vuoden tauko tunnu missään.
Voi olla, että aamupäivästä ei kannata näpytellä vielä f5. Itse arvioin ajan iltapäivälle aikaisintaan.
omat tietolähteet perheen läheltä kertoo , että michael nylander olisi tämäToni Henttonen luultavasti Jokereiden uuden Liiga taipaleen ensimmäinen hankinta.
Ajan Mummonkin F5Voi olla, että aamupäivästä ei kannata näpytellä vielä f5. Itse arvioin ajan iltapäivälle aikaisintaan.
Mukana.Mä ajan ainakin koko yön.
Vai peräti Tomi Wilenius jostain saksan 3.divarista?Ottaisin mielummin Joonas Riekkisen toi syvyyttä hyökkäykseen
alle 30v eli "nuori" ja urallaan eteenpäin pyrkivä pelaaja. Kokee kehittyvänsä ilveksessä ja haluaa tästä ponnahduslaudan seuraavaa steppiä varten, on monipuolinen pelaaja pystyy pelaamaan sekä keskellä että laidassa. Olemme tosi tyytyväisiä ,että valitsi ilveksenVai peräti Tomi Wilenius jostain saksan 3.divarista?
Minä kanssa!Mä ajan ainakin koko yön.
Mä ajan ainakin koko yön.
Ei niin. Juuri saamani 100% varman huhun mukaan Haapala oli itse hylännyt Tapparan sopimustarjouksen sillä "niillä on niin paskat fanit" ja "Ilveksen paidatkin on paljon hienommat".Ei kieltäytynyt...
Onko niillä faneja en tiennytkäänEi niin. Juuri saamani 100% varman huhun mukaan Haapala oli itse hylännyt Tapparan sopimustarjouksen sillä "niillä on niin paskat fanit" ja "Ilveksen paidatkin on paljon hienommat".
Omaa suuren Ilves-sydämen ja nyt viimein astuu ensimmäistä kertaa urallaan Tampereen valoisalle puolelle.
Yritä tässä nyt sitten nukkua muutoin kun toinen silmä aukiPelaajan lähipiiristä kuultuna:
Haapalalla sopimus tehty Ilvekseen.
Tämän varmempaa lähdettä ei ole Jalon ja Tillun lisäksi.