Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Raataja

Rivipelaaja
Viestejä
21
Edelleen ihmettelen, miten on mahdollista ettei kukaa ollut muka kuullut Haapalasta ennen yhtätoista kummallakaan palstalla. En nyt julistaisi Haapalaa varmaksi sen perusteella.

Silti #f5
Eikös Blegi antanut aika saman tyyppisen vihjeen Shumakovi tapauksessa… En nyt äkkiseltään löytänyt kyseistä Blegin viestiä, mutta eikös siinä blegi vähän torpannut sen samanlailla, kun nyt Haapalan.
Ja loppujen lopuksi pitikin olla Shumakov.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Eikös Blegi antanut aika saman tyyppisen vihjeen Shumakovi tapauksessa… En nyt äkkiseltään löytänyt kyseistä Blegin viestiä, mutta eikös siinä blegi vähän torpannut sen samanlailla, kun nyt Haapalan.
Ja loppujen lopuksi pitikin olla Shumakov.
Kyllä vain. Ensin "ihmettelee" miten tämmösiä huhuja liikkuu ja sitten onkin kyse juuri siitä pelaajasta. On se pirullinen :D
 

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Day 13

kipinävahti

En voi sanoa olevani vihainen, olen vain pettynyt...

Olen ollut käynyt lentokenttiä läpi nyt viimeiset pari viikkoa ja nyt alkaa mitta tulla täyteen. Palatessani kotiin olen missanut sen, että ketään venäläistä ei olekaan tulossa vaan joku kanadalainen Beck ja joku Tsekki kenen nimeä en osaa edes lausua.
Istahdin sohvalle ja laitoin teeveen päälle ja yhtäkkiä Marko on Ilveksen pelaaja ja nyt on joku toinen (ties kuka) tulossa.

Joku muu saa ottaa kipinävuorot seuraavana vuonna...

Kuitti

;)
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
813
Eikös Blegi antanut aika saman tyyppisen vihjeen Shumakovi tapauksessa… En nyt äkkiseltään löytänyt kyseistä Blegin viestiä, mutta eikös siinä blegi vähän torpannut sen samanlailla, kun nyt Haapalan.
Ja loppujen lopuksi pitikin olla Shumakov.
Mua itkettää ja vituttaa vieläkin aina kun muistaa Shumakovin. Siinä sitä ois ollu seppä minkä rinnalla kaikkien jengien jokeri-treidit kalpenis komeesti
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Jos vielä joku tulee, niin toivottavasti sopimus julkaistaisiin ensimmäisenä huomisessa ottelussa paikallaolijoille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös