Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 862
Onneksi jengi tietää ns. luotettavat nimimerkit joidenka huhuissa on jotain tolkkua. En itse oleta, että jokainen huhu osuu, vaikka tuntuisi kuinka varmalta. Anttilan tilanteessa suurin haaste lienee ensi kauden narrisopimus.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 730
Voihan Tappara Anttilan tilanteessa apajilla olla. Ei siinä huhussa varmaan mitään ihmeellistä ole. Eri asia, kiinnostaako Anttilaa Tappara? No ei.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 182

Jos totta puhutaan, niin Mörkö tois Ilvekseen just sitä mitä pudotuspeleissä tarvitsee.

Johtajuutta, röyhkeyttä ja ennenkaikkea alivoimalle osaamista.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 947
Eiköhän Anttilan perässä ole muitakin liigajengejä, eli sinänsä tuo ei kovin suuri uutinen ole, että Ilves on kiinnostunut.

Siitä on vielä melkosen pitkä matka siihen, että sitä kauneinta paitaa tilaillaan pikkasen tavallista isompaa kokoa. Toivotaan parasta että menisi kohdilleen, olisihan tuo törkysen siistiä!
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Eiköhän Anttilan perässä ole muitakin liigajengejä, eli sinänsä tuo ei kovin suuri uutinen ole, että Ilves on kiinnostunut.

Siitä on vielä melkosen pitkä matka siihen, että sitä kauneinta paitaa tilaillaan pikkasen tavallista isompaa kokoa. Toivotaan parasta että menisi kohdilleen, olisihan tuo törkysen siistiä!
Tähän on hyvä lisätä se, että myös Anttila on kiinnostunut.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Haapala, (Otto) Leskinen, ja Savinainen ovat tosiaan ilmestyneet Tapparan rosteriin CHLllän sivuille. Todella toivon että mikäli eivät metsästä ankkaa niin tulisivat pelaamaan nimenomaan vain tuohon CHL finaaliin.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Lähinnä kommentti oli siksi, etten usko sinulla olevan mitään tietoa Ilveksen budjeteista tai siitä miten Koskela ja Jalo tilannetta katsovat. Niin paljon on liikkuvia tekijöitä enkä todellakaan usko, että minkään eilisen pelin olotilojen perusteella tehtäisiin mitään hankintoja.
Ei varmasti pelkästään eilisen pelin jälkeisten Olotilojen mukaan, mutta varmasti herätti toimistoa. Olen melkein varma, että yön aikana/aamulla neuvottelut alkaneet. Aika vahvasti uskon siihen, että jos en nimeä saa selville niin ainakin tietoon pelaajan saapumisen.

En ole itse yhteydessä Koskelaan tai Jaloon, mutta kyllä lähteeni saavat tietää taloudellisen tilanteen pelaajapolitiikkaan.

Uskon, että nämä kaksi on extra hankintoja pakon sanelemana, tuleva pelaaja onkin sitten ”venäläisen korvaaja”, jota sponsorit avustivat.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 607
Paitsi että on ihan virallinen Fan-Challenge. CHL:län lisenssillä, jota itse hallinnoivat.
 

Liitteet

  • hupi.PNG
    hupi.PNG
    54,4 KB · kertaa luettu: 140

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 039
Haapala, (Otto) Leskinen, ja Savinainen ovat tosiaan ilmestyneet Tapparan rosteriin CHLllän sivuille. Todella toivon että mikäli eivät metsästä ankkaa niin tulisivat pelaamaan nimenomaan vain tuohon CHL finaaliin.
[/QUOTE
Yhteen oli budjetoitu. Tuskin maltaita maksavat nämä. Pakon sanelemana varmasti... epäilen, että seuraavat viikot muuten valuisivat käsistä.
sanos nyt tuleeko se kova venakko vai ei?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös