Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Pehmeetkädet

Guest
@Pehmeetkädet Eilen vastasin minulla olevan faktaa ettei Haapala ole Ilvekseen tulossa. No näin ilmeisesti olikin vielä silloin kun sain tiedon, mutta tilanteet muuttuvat nopeasti.

Tällä kertaa faktaa oli sulla. Mahtavaa! Tervetuloa foorumille!
Tätä voin korjata sen verran että Haapalan kanssa alettiin vääntämään sopimusta eilen kello 13 nurkilla. Mitään, ei siis mitään ole ollut sitä ennen kyseisen herran tiimoilta. Niinkun sanoin että tähän asiaan oli vain yksi ainut fakta ja se oli minulla.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Pää pantiksi, että se oli siinä. Ei ole nimen nimeä kuulunut..

kiitokset kaikille matkasta! Olihan kuukausi! Iloa, surua, naurua, itkua, epäuskoa, uskoa kaikkea maan ja taivaan väliltä. Tuntui, että yhdistyimme entistä enemmän. Tämä lupaa hyvää keväälle! Lets go!
Heh, viestin lukemisen lopuksi mulla pärähti heti flashbackinä päähän soimaan DJ Juissin pyöräyttämänä Let's Go ! :cool: Pitänee lähteä Areenaan kuuntelemaan...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Minkä helvetin takia suljettaisiin? Eihän tuossa ole järjen hiventäkään.
En minä sanonut niin haluavani, tai päättäväni.. sellaistakin vain on ilmoilla ollut. Jatkoajassakin oma ketjunsa aiheesta. Eli siis pelkkää spekulointia, ei mitään virallista kannanottoa.. ainakaan tietääkseni.

En ole mikään uhkakuvien lietsoja, mutta elämme aikaa, jossa kaikki on mahdollista.
Tai sitten vaan haluttiin varalle kolmaskin maalivahti.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Voi tillu minkä teit.... Nyt jäi paskamaku suuhun. Kerkesin tuleen jo housuihini ,kun täällä oli puhetta Ruuttu , Matinpalo jne,........
Ei saa paskasta marmelaadia tekemälläkään , ei vaikka kuinka leipooo

Matinpalo on tässä tuo marmeladi
Etkös sä ole se sama kaveri kuka sanoi että Haapala ei tule? Ja vielä perhepiiristä olit tietoa kysellyt aikaisemmin
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
ON SE HITON KOVA!!
koskela-sopimus.jpg
 

MehuMika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
106
Etkös sä ole se sama kaveri kuka sanoi että Haapala ei tule? Ja vielä perhepiiristä olit tietoa kysellyt aikaisemmin
kyllä kyselin. sain vastaukseksi silmänisku hymiön. Tein omat tulkintani tästä hymiöstä.

emoji tietämys ei ole minun vahvuus :cool:
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
690
Tätä voin korjata sen verran että Haapalan kanssa alettiin vääntämään sopimusta eilen kello 13 nurkilla. Mitään, ei siis mitään ole ollut sitä ennen kyseisen herran tiimoilta. Niinkun sanoin että tähän asiaan oli vain yksi ainut fakta ja se oli minulla.

Kiva, että laitoit niin nopsaan nimen sopimuspaperiin, mutta mieti nyt sitä ensi kautta vielä, eikös joo...? ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös