Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
En ymmärrä miksi jengi ottaa niin tosissaan aina näiden kavereiden viestejä. Itse tajusin heti, että Blegi jekuttaa ja haluaa kiusoitella meitä. Samaa hän teki Anttilan kanssa, mutta ihmiset eivät jostain syystä ymmärrä :D
 

jjjokkkku

Rivipelaaja
Viestejä
93
Itseni on vaikea ymmärtää tätä kauhean negatiivista suhtautumista näihin, jotka tietävät asioista (@Juza @Blegifan @punakone ), täälläkään foorumilla ei olisi juuri mitään spekuloitavaa tai jännitettävää ilman näitä, olisiko se parempi? Kuitenkin jokaisella huhulla on ollut totuuspohjaa, eli kyseessä ei ole mitään trolleja.

Näkyy hyvin KAIKKIMULLEHETINYT-mentaliteetti, mikä ihmisissä on nykyisin. Näkyy ihan kaikessa, ei pystytä keskittymään mihinkään, vaan koko elämä on mielihyvähakuista. Älypuhelinaika pilannut ihmisen pitkälti, toki nyt mennään asiasta kukkaruukkuun.

Mielestäni on hyvä, että kyseiset henkilöt eivät suoraan paljasta kaikkea. Oma toive olisi, että vähän yhteistyössä Ilveksen kanssa nostettaisiin hypeä (muuallakin kuin täällä foorumilla), jolla saataisiin näkyvyyttä. Eikä nostettaisi ennakko-odotuksia, tyyliin ”julkastaan X, pelipaikka Y, vinkkinä Z”, ei pelaajan taitotasosta mitään, niin kukaan ei pettyisi. Siinä sitten fanit voisivat lähteä selaamaan otsa hiessä eliteprospectia, ja miettimään kuka se on.

Itse kyllä ymmärrän hyvinkin.

Asia olisi eri, jos huhuilevat henkilöt käyttäytyisivät kuten tuossa viestisi loppupuolella kuvailet. Mystinen hiljaisuus on tyylikästä ja arvostettavaa, juuri kuten punakone tätä harjoittaa.

Se, että hyppäät jokaisessa keskustelussa ensin kertomassa jotain ja hetken päästä kumoat kaiken, saattaa herättää närää. Sitten kun lopulta julkistus tulee (-tai ei), tullaan kertomaan että minähän tiesin kyllä koko ajan.

Mukavaa pöhinää huhut tänne sytyttää ja siitä arvostan kyseisiä kavereita. Silti en näkisi pientä mystistä hiljaisuutta pahana asiana.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 419
Alan uskomaan tähän Haapalan tuloon siinä kohtaa kun Jokerit ilmoittaa, että sopimus on purettu, vielä on aika hiljaista.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 857
Itse kyllä ymmärrän hyvinkin.

Asia olisi eri, jos huhuilevat henkilöt käyttäytyisivät kuten tuossa viestisi loppupuolella kuvailet. Mystinen hiljaisuus on tyylikästä ja arvostettavaa, juuri kuten punakone tätä harjoittaa.

Se, että hyppäät jokaisessa keskustelussa ensin kertomassa jotain ja hetken päästä kumoat kaiken, saattaa herättää närää. Sitten kun lopulta julkistus tulee (-tai ei), tullaan kertomaan että minähän tiesin kyllä koko ajan.

Mukavaa pöhinää huhut tänne sytyttää ja siitä arvostan kyseisiä kavereita. Silti en näkisi pientä mystistä hiljaisuutta pahana asiana.
Erittäin hyvin sanottu.
 

Leki78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
903
”Annettii ymmärtää”. Taisin itse sanoa, että epäilen siirrot olevan tässä . Itse päättelitte Tillun hymyistä sitten kaiken uudestaan... illala sain tietoa ja ilmoitin vain. Tarkkuutta.
En tarkoittanut ainoastaan sinua.
Vaikka voisin väittää, että toisenlaisenkin käsityksen viesteistäsi on helppo saada. Mutta taitaa olla osa jo niistäkin kadonnut.
Jos olisin Tappara-fani, niin nauraisin... myös itselleni.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 519
En ymmärrä miksi jengi ottaa niin tosissaan aina näiden kavereiden viestejä. Itse tajusin heti, että Blegi jekuttaa ja haluaa kiusoitella meitä. Samaa hän teki Anttilan kanssa, mutta ihmiset eivät jostain syystä ymmärrä :D
Niin, kyllä itsekin pidin Eriksson + Matinpalo juttua vitsinä, mutta en silti ihan varma tästä Haapalasta ole.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 083
Eikös tuo alakerta nimenomaan ole kunnossa ja vieläpä Liigan parhaimmistoa kunhan edes kaksi noista poissaolijoista palaa!

Puhun alakerrasta tarkoittaen sekä puolustajia että maalivahteja. Molemmat maalivahdit ovat hyviä, mutta kumpikin on valitettavasti silti kaukana liigan parhaista vahdeista. Pahoin pelkään, että tämä osasto ei riitä mestaruuteen. Parempia ei kuitenkaan tähän hätään löytyne, joten mennään näillä ja toivotaan että pelaamisen taso vielä pari pykälää nousee.

Mitä puolustajiin tulee, niin tarvitaan nimenomaan kykyä puolustaa mies miestä vastaan "semi-puhtaasti" kovissa päätyväännöissä. Papu ei koko katraalla vaan riitä, ja loukkaantumiset ovat iso epävarmuustekijä. Tuohon olisi ollut aivan pakko löytää joku kova puolustava puolustaja, mutta ei nyt sitten laariin tarttunut tällä kertaa.

Meillä on tuohon hommaan kykeneviä terveitä pakkeja tällä hetkellä kaksi, eli Johansson ja Mašin. Salmelalla on papua, mutta pelinlukupuutteet hankaloittavat hommaa ja altistavat joukkuetta niille ratkaiseville jäähyille, joista tiukat playoff-pelit usein ratkaistaan. Gazda toivottavasti täyttää tätä ruutua, mutta yhden pelin perusteella ei voi vielä varmaksi sanoa. Elorinteen en usko pääsevän tarvittavalle tasolle liikkeen osalta nyt kun pelitaukoa on taas tullut turhan paljon.

Näiden perusteluiden pohjalta sanoisin, että mestaruuteen asti ei tämä porukka riitä. Turhan paljon on nyt Parikan varassa, toivotaan että pääsee täyteen kuntoon vielä kevään aikana.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Jatkaa Albin tai tulee kuka tahansa, niin kyllä tämä on ollut kuitenkin mielenkiintoisin siirtoraja varmaan ikinä. Ilves on kovassa nosteessa. Somessa monet ihannoivat pelien meininkiä ja Ilveksen median tuottamaa kontenttia. Muiden joukkueiden kannattajat haluavat tulla Ilveksen peleihin ihan mielenkiinnosta koko konseptia kohtaan.

#F5
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
467
Jatkaa Albin tai tulee kuka tahansa, niin kyllä tämä on ollut kuitenkin mielenkiintoisin siirtoraja varmaan ikinä. Ilves on kovassa nosteessa. Somessa monet ihannoivat pelien meininkiä ja Ilveksen median tuottamaa kontenttia. Muiden joukkueiden kannattajat haluavat tulla Ilveksen peleihin ihan mielenkiinnosta koko konseptia kohtaan.

#F5
Sama. Ja hieno huomata kuinka paljon pöhinää täällä riittää fanien keskuudessa. Välillä ehkä hieman sitä totisuusmittaria voisi ruuvata pienemmälle, mutta toisaalta ymmärrän kuinka iso ja tärkeä asia Ilves on monelle.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Joukkue on nosteeessa, Some on nosteessa, kannattajat ovat nosteessa ja huhut ovat nosteessa. Elämme hienoja aikoja... Tuleeko Haapala vai ei, oma tutka sanoo, että tuloo :D
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Hiukan äkkipikastuin, kun töiden ohessa mielelläni täällä luen ketjua. Yhtälailla isolla intohimolla minä täällä olen.

En ole Ilveksellä töissä, minä en tiedä kaikkea, en läheskää kaikkea, ei minun tarvitseekaan. Jos olisin Ilvekseen suoraan yhteydessä, en kai minä täällä kirjoittelisi.

En minun tarvitse ajatella ” pakko jokaisen on luottaa minuun”. Todellakaan ei. Siksi täälläkin hassuttelen Matinpaloilla yms.

Tapaus Venäjä: punakone taisi myös mainita, että joku oli tulossa. En tiedä edelleekkään syytä, olen toisessa ketjussa pahoitellut asiaa ja selostanut asian (palautetta keskustelijoille)

tapaus Mingoia: taisi tästä myös minun jälkeeni Aamulehden Lehtinen infota, että Ilveksen mies on.

Tapaus viime vuoden siirtoraja: ilmeisesti korona tuli pelaajalle

Mukaan varmasti joku huti tullut, mutta kyllä aika suurella todennäköisyyksillä uskon tietäväni asiat. Mm. Joly ei Ilvekseen Tieto tuli minulle varmistuksena edellisenä iltana, kun HPK julkisti jatkosopimuksen. Tässä yksiesimerkki. En välttämättä tiedä kaikista käänteistä välittömästi.

Jos jatkossakin tänne heittelen jotain toisiin huhuihin liittyviä, niin varmasti tulen hassuttelemaan. Jos joku haluaaa ajatella, hosumalla joskus osuu, niin saa ajatella!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 419
tapaus Mingoia: taisi tästä myös minun jälkeeni Aamulehden Lehtinen infota, että Ilveksen mies on.

Sen verran korjaan muuten hyvää kirjoitusta, että tuosta infosi Aamulehden Pekka Aalto. Etiäpäin!
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
813
Puhun alakerrasta tarkoittaen sekä puolustajia että maalivahteja. Molemmat maalivahdit ovat hyviä, mutta kumpikin on valitettavasti silti kaukana liigan parhaista vahdeista. Pahoin pelkään, että tämä osasto ei riitä mestaruuteen. Parempia ei kuitenkaan tähän hätään löytyne, joten mennään näillä ja toivotaan että pelaamisen taso vielä pari pykälää nousee.

Mitä puolustajiin tulee, niin tarvitaan nimenomaan kykyä puolustaa mies miestä vastaan "semi-puhtaasti" kovissa päätyväännöissä. Papu ei koko katraalla vaan riitä, ja loukkaantumiset ovat iso epävarmuustekijä. Tuohon olisi ollut aivan pakko löytää joku kova puolustava puolustaja, mutta ei nyt sitten laariin tarttunut tällä kertaa.

Meillä on tuohon hommaan kykeneviä terveitä pakkeja tällä hetkellä kaksi, eli Johansson ja Mašin. Salmelalla on papua, mutta pelinlukupuutteet hankaloittavat hommaa ja altistavat joukkuetta niille ratkaiseville jäähyille, joista tiukat playoff-pelit usein ratkaistaan. Gazda toivottavasti täyttää tätä ruutua, mutta yhden pelin perusteella ei voi vielä varmaksi sanoa. Elorinteen en usko pääsevän tarvittavalle tasolle liikkeen osalta nyt kun pelitaukoa on taas tullut turhan paljon.

Näiden perusteluiden pohjalta sanoisin, että mestaruuteen asti ei tämä porukka riitä. Turhan paljon on nyt Parikan varassa, toivotaan että pääsee täyteen kuntoon vielä kevään aikana.
Ihan äkkiä en keksi, ainakaan montaa, kovempaa maalivahtia liigassa kuin Lankku. Ei anneta pitkän loukin aiheuttaman suvantovaiheen johtaa harhaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös