Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Ei taatusti käytännössä onnistu, mutta Anttilalle (ja miksei toisi tutkaparinsa Björnisen siinä samassa, heh) olisi tilausta jo tänään siipirikkoiselle joukkueelle, sekä tuomaan lipunmyyntiin buustia. Nyt kärsitään myynnillisesti viikonlopun pelitulvasta Areenalla, kun Mouhijärveltä matkustetaan paikalle enempi lauantaina, ja samana päivänä liikkeellä ovat myös nuo syrjäisen rannikkoseudun Koffia hörppivät sielunveljet.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Kyllä itseäni myös mietityttää Anttilan tänne hankkiminen. Tuntuu että tämä turnaus-hohto on ottanut aivan liian ison aseman hänen kohdallaan ja oikea anti tulisi olemaan paljon paljon pienempi. Tuskin myöskään ihan mailapalkalla pelaisi kaikkien mitalien jälkeen.

Otteet KHL:ssä eivät mitään hurraa huutoja aiheuttaneet ja seuratasollakin lähinnä TPS kaudet olivat vahvoja. Toki varmaan paitamyyntiä yms saisi aikaiseksi ja ehkä siitä jotain henkimaailman asioihin saisi pelaajille "luottoa", mutta vähän kyseenalaistaisin pelillisen hyödyn. Varsinkin kun realistisesti pohditaan Ilveksen nykyistä pelitapaa.
(Useimmat heti lynkkaamassa Erikssonia kun on niin hidas joukkueeseen)
 

Vamuli Sainionpää

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
101
Sanokaa mitä sanotte, mutta yksinkertaisesti minun mielestä Anttilaa ei välttämättä tarvitsisi hommata, vaikkakin hän toisi kokemusta ja laajuutta joukkueeseen. Mutta olen jo pidemmän aikaa pohtinut, että mitä Anttila tekee vielä KHL:ssä. Mun mielestä ei ole enää millään sen tason pelaaja, vaikka onkin tehnyt arvokisoissa tärkeitä maaleja.

Ymmärrän, että saatat pahoittaa mielesi tästä kommentista, mutta tämä on vaan mun mielipide.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Anttila nyt on aivan poikkeuksellinen pelaaja pelkästään tuon kokonsa takia ja toisi jo sen puolesta paljon mahdollisuuksia. Itse ottaisin mielelläni Ilvekseen, ei epäilystäkään.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Anttilalle voisi maksaa usemman kymppitonnin "ylimääräistä" peliotteisiin nähden ja siltikin varmaan jäätäisiin voitolle pääsylipputuloissa ja päälle kahmalokaupalla positiivista mediahuomiota. Ympäri Suomea on paljon ihmisiä, jotka haluavat nähdä livenä Mörön pelaamassa.

Anttila on kyntensä näyttänyt MM-kisoissa ja olympialaisissa, niin uskon hänen pärjäävän kohtuullisesti myös Liigan pudotuspeleissä. Olisi kyllä jättipotti, jos Anttila saataisiin Ilvekseen.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 722
Anttilalle voisi maksaa usemman kymppitonnin "ylimääräistä" peliotteisiin nähden ja siltikin varmaan jäätäisiin voitolle pääsylipputuloissa ja päälle kahmalokaupalla positiivista mediahuomiota. Ympäri Suomea on paljon ihmisiä, jotka haluavat nähdä livenä Mörön pelaamassa.

Anttila on kyntensä näyttänyt MM-kisoissa ja olympialaisissa, niin uskon hänen pärjäävän kohtuullisesti myös Liigan pudotuspeleissä. Olisi kyllä jättipotti, jos Anttila saataisiin Ilvekseen.
Allekirjoitan samat sanat. Alivoimalla Marko on erinomaisen käyttökelpoinen ukko, onhan tuo jo monta kertaa nähty arvokisoissa. Pitkä maila tuntuu kerta toisensa jälkeen yllättävän vastukset.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 834
Ihan ihmeellisiä ja vähätteleviä kommentteja Anttilan esityksistä. Toisi helvetisti kokemusta, kiinnostavuutta ja olisi Liigaan mille tahansa seuralle kirjaimellisesti iso vahvistus. Ulottuvuudellaan toisi pelillisiä vahvuuksia ja osaa kyllä pisteitäkin tehdä. Luuleeko nämä arvostelijat että mm. Jalonen ihan vitsillä on kaveria majuun vuosia valinnut ja luuleeko samat tyypit että Anttila siellä majussa ihan vahingossa on isoja pelejä ratkaissut? Ei voi kun ihmetellä näitä kommentteja. Minun Ilvekseen Anttila on todellakin tervetullut vahvistus, koska vain.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 536
Mörkö ois just sitä mitä Ilves tarvitsee.Röyheyttä,maskipelaamista,alivoimaa.100 kertaa sadasta ottasin Mörkön tän kauden joukkueeseen.Ei takuulla olis mikään super pistelinko mutta toisi muita kaivattuja ominaisuuksia.
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
467
Anttilan henkistä vaikutusta joukkueen sisälle ei voi aliarvioida. Myrrän haastattelusta jäi vähän se kuva, että mieli vetää mustiin. Tämmönen jo legendastatuksen omaava pelaaja, joka on meritoitunu kapteeni toisi varmasti mukanaan koppiin henkistä vahvistusta. Se voisi olla tärkeäkin täsmälääke tän koronakurimuksen jälkihoitoon.
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Anttilaa en pidä minään, yliarvostettu ja kömpelö köntys.
Ensinnäkin häpäiset Juicen nimen toiseksi.
En ole ikinä nähnyt tuollaista yliarvostettua Kömpelöä köntystä joka omalla tekemisellään on Ratkaissut MM ja Olympia kullan Suomelle.
En viitsi edes sanoa että häpee, kun se olisi kuin antaisi Sialle satulan, enkä morkka sikaa koska luulen että tulisin paremmin siankin kanssa toimeen kuin sinun.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös