Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Pehmeetkädet

Guest
Itseasiassa faktalla on helppo ampua alas tuo väite. Tein tän profiilin äsken mutta olen seurannut ketjua pidempään. Nyt vaan sain tarpeeksi motivaatiota luodakseni tunnukset. Tuolla viestien määrällä tuskin on väliä montako on laittanut mutta kai se sisältö on tärkein.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 635
Itseasiassa faktalla on helppo ampua alas tuo väite. Tein tän profiilin äsken mutta olen seurannut ketjua pidempään. Nyt vaan sain tarpeeksi motivaatiota luodakseni tunnukset. Tuolla viestien määrällä tuskin on väliä montako on laittanut mutta kai se sisältö on tärkein.
Myös näinkin, mutta yleensä luottamus ansaitaan.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 235
Itseasiassa faktalla on helppo ampua alas tuo väite. Tein tän profiilin äsken mutta olen seurannut ketjua pidempään. Nyt vaan sain tarpeeksi motivaatiota luodakseni tunnukset. Tuolla viestien määrällä tuskin on väliä montako on laittanut mutta kai se sisältö on tärkein.
Itselläni on Haapalasta hieman erilaista faktaa, no molemmat emme voi olla oikeassa.
 

Pehmeetkädet

Guest
Mulla ei ole tarkoitus tulla tänne kertomaan jonninjoutavia huhuja ja mulle on aivan sama kuka uskoo ja ketäkin. Kertoisin enemmän jos vaan voisin. Nimi siis EI OLE vielä paperissa. Kuten sanoin, odottakaa huomiseen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475
Haapalan hankinta tuntuisi kyllä hieman erikoiselta, jos itse saisin päättää niin peräpäähän mielummin peluri.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Tässä toisen lähteeni kanssa juttelin . Oli erimieltä Haapalasta. Kertoi, että neuvotellaan, mutta päätöstä ei ole tullut.

Eli lähteeni sanovat ristiin, joten painoarvoa ei kannata antaa minun sanoille tässä tapauksessa yhtää mitään.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 058
Haapalan hankinta tuntuisi kyllä hieman erikoiselta, jos itse saisin päättää niin peräpäähän mielummin peluri.
No kaksi puolta asiassa pontentiaali tiedetään. Ja jos soppari sisältäis ens kauden niin ok. Tähän kevääseen riski kun ei paljon pelejä alla. Elämme jänniä aikoja mut se O Neill edelleen mun toive nro 1.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Hankala heittää täyttä faktaa huhuista näin nopealla aikataululla, kuin mitä nyt on. Tilanteet elää jatkuvasti. Jopa lähteet sanovat eri asioita.

Ensikauden tiedot helpompi tonkia, kun aikaa enempi lähteillä saada selville ja sitä kautta varmempaa tietoa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 183
Jos nyt jostain kumman syystä Haapala Ilvekseen tulisi(mitä en todellakaan usko), siellä varmaan koitetaan tyyliin 1+1 vuotista heitellä kehiin.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Eikö Haapala sitten kelvannutkaan Tapparalle, vai miksi olisi tänne tulossa?

Veikataan että menee Turkuun tai Raumalle...
 

Pehmeetkädet

Guest
Sanon nyt vielä kerran että tämä ei ole huhuilua vaan faktaa. Ymmärrän että tuntemattomaan nimimerkkiin ei kukaan usko mutta ehkä yllätytte huomenna. Jatkossa mulla ei riitä aika ja mielenkiinto seurata ja kirjoitella tänne täysipäiväisesti mutta voin tulla silloin tällöin muutaman FAKTAN heittämään. Elän täysillä tässä mukana ja todella haluan Tampereelle keltavihreän kevään!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös