Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Ihmettelin ettei Pelicans ole ilmoittanut tätä Chlapikkia. Mutta kuulemma ilmoitettu jo virallisiin järjestelmiin ja vasta tänään tulee julkistus jossain kohtaa.
Maalivahdin hankintaan on ollut aikaa kuukausia (olisi pitänyt käynnistää jo loppuvuodesta).En ole yllättynyt että maalivahtia ei enää tullut. Todellista vahvistusta tuolle tontille ei tainnut olla enää saatavilla, tai jos oli niin kortit melko epävarmoja. Tähän olisi pitänyt reagoida jo viikkoja sitten kun alkoi näyttää ettei Mäkiniemen koppi tarttu joka pelissä.
Virtanen on noista hyvä haku sekä tähän hetkeen että tulevaisuuteen.
Rockwoodista pahoin pelkään että osoittautuu Henttosmaiseksi hätääavuksi, jolle liiga on liian kova sarja. Toivon kuitenkin olevani väärässä, antaa kaverin näyttää kuten aikaa annettiin Romanillekin.
Löytyy tosiaan jo siirtojärjestelmästä Liiton sivuilta. Tarkistin myös itse, mutta Pelsut ei vaan ole vielä julkaissut.Ihmettelin ettei Pelicans ole ilmoittanut tätä Chlapikkia. Mutta kuulemma ilmoitettu jo virallisiin järjestelmiin ja vasta tänään tulee julkistus jossain kohtaa.
Maalivahdin hankintaan on ollut aikaa kuukausia (olisi pitänyt käynnistää jo loppuvuodesta).
Onneksi tuli edes keskushyökkääjiä. Sama aika on ollut myös keskushyökkääjävajeen suhteen.
Hieman ihmetyttää hankintojen venyttäminen viimehetkeen, ilmeisesti hyökääjien loukkaantumistilanne (Mieho, Ikonen, Nalli) pakotti ostohousut jalkaan.
Mutta olen tyytyväinen, että saatiin edes jotain.
Pakko on olla optimistinen.
Miettiköhän ässäfanit tätä samaa 2013?Loppu kiinnostus tätä kautta ajatellen. En pidä minkäänlaisia menestysmahdollisuuksia näillä veskareilla.
Loppu kiinnostus tätä kautta ajatellen. En pidä minkäänlaisia menestysmahdollisuuksia näillä veskareilla.
Jatkat sitten syksyllä kirjoittelua.Loppu kiinnostus tätä kautta ajatellen. En pidä minkäänlaisia menestysmahdollisuuksia näillä veskareilla.
Kyllä se valitettavasti nyt niin on ettei selkeetä ykkös maalivahtia hankittu, harmi. Liigan sivuilla näkyy että kolmos mv on Bizon Pelaajat | Liiga
Vaikeaa arvioida maalivahdin tasoa, jos joukkueessa on mm. 1-2 sentteriä pelaavassa kokoonpanossa. Nyt olisi itse Dostykin vaikeuksissa.Mun mielestä Mäkiniemi on parhaimmillaan loistava mutta ykkösveskarin vastuu tuli liian pian. Taso ailahtelee ja turhan helppoja menee välillä varsinkin kauempaa.
Tätähän tässä on yritetty peräänkuuluttaa. Pelejä on ja mahdollisuudet on ja... mutta kun pelaajat loppuvat. Siirtorajan viimeisenä päivänä sitten hankittiin pari, loistavaa, pisteet siitä Tillulle, mutta kun hekin pelaavat " sitten joskus " ja runkosarjan tärkein jakso käynnistynyt.Niin siis periaatteessa Ilveksen 3.MV on Joonas Valtonen, (löytyy myös kauden joukkuekuvasta) mutta ongelma onkin siinä, että yllätys yllätys myös hän on kärsinyt loukkaantumisesta ja pelannut viimeksi reilu kuukausi sitten.
Itse lupaan olla yhtä kärsivällinen.Toivon kuitenkin olevani väärässä, antaa kaverin näyttää kuten aikaa annettiin Romanillekin.
Ei vaikka ihmettyttää miksi aina vaan kiinnostaa. Vaikka tämä touhu välillä täyttää masokismin piirteet siltä myös toisinaan tuntuukin....Minulla taas ei lopu kiinnostus ikinä, niin kauan kuin Ilves pelaa.