Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 123
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

931931 sanoi:
Onhan tuo hieman kummallista, että TJ Jalo lähettää sähköpostia Sharen kyselytutkimukseen osallistuneille "lisäpanostuksen" toivossa, ja kun kysyin, se paljastui lisärahan laittamiseksi Sharen hankkeeseen tai suoraan antiin.

Tää ei nyt auennu mulle..

Että mikä tässä nyt on outoa, kummallista tai "väärää".

Voi olla, että mun luetunymmärtäminen petti, mutta saa avata tyhmemmälle...
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 526
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Jaa, en kyllä muista tuosta kyselystä muuta kuin että sen tein. Kuulostaa ihan järkevältä alemmat vastaukset.
 

TE

Rivipelaaja
Viestejä
42
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Juu, minäkin sain Jalon viestin, koska laitoin ruksin siihen kyselytutkimuksen lisäpanostuskohtaan.
Viesti oli ystävällinen enkä kokenut sitä epämiellyttäväksi. Hyvä että ovat aktiivisia!
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Tuo on tietysti ihan normaalia yritystoiminnassa, ja on hyvä, että Ilveksen toimistosta löytyy nyt aktiivisuutta hoitaa pienempiäkin asioita täsmällisesti.

Toisaalta se kertoo myös siitä, kuinka tukala yhtiön tilanne yhä on. 60 000 euroa ei vielä merkitse kokonaisuudessa juuri mitään, paitsi että mailalasku ei nyt pääse yllättämään. Osakeannilla on saatu kasaan vasta vähän päälle minimimäärän. Kädestä suuhun eläminen jatkuu. Tätä menoa ei tule yllätyksenä, jos Ilves-Hockey on keväällä jälleen osakkaiden taskulla.
 

Merkkari

Guest
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Mielestäni se ei kyllä kerro yhtiön tilanteesta mitään. Ennemminkin siitä että myös piensijoittajia arvostetaan ja miellän että kyseessä on enemmän katetta nimenomaan sille sloganille että tässä ollaan kaikki yhdessä. Tuollaisen kirjeen laatiminen ja massapostitus ei kuitenkaan kovin kummoinen homma ole. Jos taas kyselyä on vain suurempien toimijoiden suuntaan niin eiköhän täälläkin joku olisi kitisemässä kuinka pienasiakkaita ei arvosteta lainkaan. Itse veikkaan että niin kausari kuin yritysmyyntikin on vetänyt tänä kesänä paremmin kuin ehkä koskaan, tai ainakaan pitkään aikaan joten siinä mielessä syksystä voi tulla taloudellisesti ihan hyvä. Nyt vaan vielä irtolippujen ostajat kioskille ja halliin väkeä niin hyvä tästä tulee. Itse annista / joukkorahoituksesta olisin kyllä mieluusti kuullut tarkemmin että miten käytännön tasolla esim 100e tai muun summan sijoittaminen sitten menee vai onko niin että kyseessä on joukkorahoituksessa enemmänkin lahjoitus jossa annettu raha vaan menee "vastineetta" eteenpäin. Noin ihan mielenkiinnosta koska itse laitan itse antiin oman osuuteni.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 358
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Nyt on omat vaatimattomat roposet sijoitettu Sharen osakeantiin.

Samalla nostan tätä aihetta ylös, jos vaikka muut mattimyöhäiset saisivat intoa osallistua.
60k on jo lähellä ja ei kai 70k ihan utopiaa ole jos saadaan loppukiri aikaiseksi.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

KeijärvenIlves sanoi:
60k täynnä! Hyvä Share!

Hyvä mukaan osallistuneet!

70 kiloeuroa saadaan rikki, mutta aika näyttää paljollako menee yli sen.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Tänään hallilla on jaossa merkintäsitoumuslomakkeita. Jos merkitseminen ei Fundun kautta syystä tai toisesta onnistu, voi Share Ilves Oy:n osakeantiin lähteä mukaan perinteisemmällä tavalla.

Hallilla nähdään!
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 767
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

65 000 rikki
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

toskala sanoi:
65 000 rikki

Oikeastaan 66 000 on rikki, koska peleissä olemme saaneet pitkälti yli tuhannella eurolla merkintäsitoumuksia.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Pieni siivu hankittu tätäkin kautta.
Seuraavaksi sitten toteuttamaan lupausta, kun omistajuuden vaihto toteutui...
 

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
311
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Hetki ennen IFK-pelin alkua kasassa oli tasan 66000 € ja nyt on heilahtanut jo 67000 € rikki. Myös oma osuus hoidettu Share Ilveksen jäsenyyden korotuksen myötä & pieni summa laitettu myös joukkorahoitukseen :)
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 358
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Jalon tulevaisuusmaalailun ja uskottavan strategian höynäyttämänä, sijoitin Sharen osakeantiin muutaman osakkeen verran lisää.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Sama täällä. Alkukesästä tuli laitettua vaivaiset 50 euroa. Nyt lähti 200 euroa vielä lisää. Kaikki mukaan loppukiriin!
 

Melarus

Rivipelaaja
Viestejä
74
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Onko tuossa jotain kirjautumiskikkaa, jota en hoksaa? Rekisteröidyin ensin ja tunnistauduin verkkopankkitunnuksilla. Yritän kovasti kirjatua sisään, jotta pääsisi muutaman osakkeen ostamaan, mutta kirjautuminen ei vaan onnistu. Ensimmäisellä kerralla herjasi jotain invalidia (edit. login.validation.unknown.ssn) ja nyt toisella kerralla ei tapahdu edes sivun lataamista kun painaa kirjaudu.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Melarus sanoi:
Onko tuossa jotain kirjautumiskikkaa, jota en hoksaa? Rekisteröidyin ensin ja tunnistauduin verkkopankkitunnuksilla. Yritän kovasti kirjatua sisään, jotta pääsisi muutaman osakkeen ostamaan, mutta kirjautuminen ei vaan onnistu. Ensimmäisellä kerralla herjasi jotain invalidia (edit. login.validation.unknown.ssn) ja nyt toisella kerralla ei tapahdu edes sivun lataamista kun painaa kirjaudu.

Eikös tässä ketjussa ole aikaisemmin käsitelty aihetta?
 

Nulikka

Guest
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Kävin kans painaan osuuteni joukkorahotukseen. Loput sitten lippu- sekä fanituoterahoina.
 

Melarus

Rivipelaaja
Viestejä
74
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

IkuisestiILVES sanoi:
Melarus sanoi:
Onko tuossa jotain kirjautumiskikkaa, jota en hoksaa? Rekisteröidyin ensin ja tunnistauduin verkkopankkitunnuksilla. Yritän kovasti kirjatua sisään, jotta pääsisi muutaman osakkeen ostamaan, mutta kirjautuminen ei vaan onnistu. Ensimmäisellä kerralla herjasi jotain invalidia (edit. login.validation.unknown.ssn) ja nyt toisella kerralla ei tapahdu edes sivun lataamista kun painaa kirjaudu.

Eikös tässä ketjussa ole aikaisemmin käsitelty aihetta?

Onhan sitä käsitelty, mutta noissa olleet ohjeet ei auta millään tavalla. Olen nyt hakannut avainlukulistasta toistakymmentä tunnusta, kun olen yrittänyt kirjautua. Ongelma on siis se, että tuo Fundu ei näytä minua millään tavalla kirjautuneena vaikka kuinka tunnistautuisin. En ole siis päässyt edes kirjautumaan vielä palveluun.

https://www.shareilves.fi/sijoitusohjeet.pdf tuosta katsoin, mutta ei ollut apua. Nämä oli Hege laittanut tänne, kun jollain oli ollut vastaavaa ongelmaa.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Melarus sanoi:
IkuisestiILVES sanoi:
Melarus sanoi:
Onko tuossa jotain kirjautumiskikkaa, jota en hoksaa? Rekisteröidyin ensin ja tunnistauduin verkkopankkitunnuksilla. Yritän kovasti kirjatua sisään, jotta pääsisi muutaman osakkeen ostamaan, mutta kirjautuminen ei vaan onnistu. Ensimmäisellä kerralla herjasi jotain invalidia (edit. login.validation.unknown.ssn) ja nyt toisella kerralla ei tapahdu edes sivun lataamista kun painaa kirjaudu.

Eikös tässä ketjussa ole aikaisemmin käsitelty aihetta?

Onhan sitä käsitelty, mutta noissa olleet ohjeet ei auta millään tavalla. Olen nyt hakannut avainlukulistasta toistakymmentä tunnusta, kun olen yrittänyt kirjautua. Ongelma on siis se, että tuo Fundu ei näytä minua millään tavalla kirjautuneena vaikka kuinka tunnistautuisin. En ole siis päässyt edes kirjautumaan vielä palveluun.

https://www.shareilves.fi/sijoitusohjeet.pdf tuosta katsoin, mutta ei ollut apua. Nämä oli Hege laittanut tänne, kun jollain oli ollut vastaavaa ongelmaa.

Ok. Ei löydy minultakaan ohjetta koska tietotekniikan saralla olen aivan tumpelo. Toivottavasti saat sivun toimimaan
 
Ylös