Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Artsi sanoi:
Näin uskon minäkin. Kun on ollut puhetta, että liigajoukkueen rämpiminen pilaa ry:n mainetta ja asemaa, niin olen vakuuttunut, että "kärjen puuttuminen" eli siis liigajoukkueen, olisi junnupuolelle monin verroin pahempi juttu.

Näin.

Ja vaikka jotkut muuta väittävätkin, niin vanhan yhtiön vastuut olisivat edessä siinä vaiheessa, kun uusi Ilves pyrkisi Liigaan.

Jääkiekkoliiton sarjoissa olisi eri tilanne.
 

pohti1

Tulokas
Viestejä
3
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Pohdiskellut ilveksen tilannetta: päällimmäisenä tulee tunne, että tässä on joukkio tunnetasolla ideoinut pelastusta liikeyritys nimeltään Ilves. Ikäluokka 50+; koska nuoremmilla ei järkevää syytä haaskata aikaa toisten tekemisellä tai sen puutteesta aikaansaatuun kiristyvään silmukkaan.
Jos mietin tätä sijoittajan näkökulmasta. Sijoitukset Ilvekseen on tehty aikana, jolloin sijoitetulle pääomalle hyvinkin on voinut odottaa kasvavia tuottoja. Mutta kuten yrityksissä, ja sijoituksissa ylipäätään, joiden tuotto odotukset menevät pakkaselle, niin ne yleensä realisoidaan nopeasti. Miksei tässä tapauksessa? 1. Omistaja taho maksattaa itselleen tuottoja kasvattamalla yhtiön negatiivista pääomaa, ja samalla nostamalla oman pääoman arvoa keinotekoisesti. Kuten tässäkin tapauksessa. 2.Omistaja taholla on muita sijoitus kohteita, verotuksellisesti on suorastaan tuottoisaa pitää toisaalla tappiollista toimintaa, koska ne voidaan ketjuttaa muiden sijoituksien voittoihin ja siten tappioilla saada niistä parempi tuotto. Vaikea uskoa sijoitussiantuntijana, että joku sijoittaja sydämeltään on niin seurahenkinen, etteikö kuitenkin mene finanssi edellä. 3. Omistaja taho on saanut tarpeeksi hyödyt edellä mainituilla tavoilla, ja muuttuneessa finanssi/verotus/lainsäädäntö/ikä tilanteessa tulee puntaroitua viimeiset tuotot. Tälläistä firmalla kun ei oikein ole markkina osuuksia kuin Tampereella, niin myydään sinne. Siellä kun on vielä niitä 50+, jotka muistavat hyvät ajat.
Johtopäätös. Järjestämällä vielä näillä omistuspohjilla lisäelvytyksiä, mennään itse asiassa syvemmälle suohon. Ja mitä pidempään tätä vatvotaan sitä harvemmaksi käy se joukko, joka voisikin jotain laittaa. Ilveksessä on liian pitkään roikkuneet ne porin suunnalla olevat herkut, jotkä imiessään ovat vieneet maineen pohjamutiin.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 368
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

jos nyt hieman sekavaan viestiin pääsen mitenkään käsiksi….

pohti1 sanoi:
Jos mietin tätä sijoittajan näkökulmasta.

Ei kannata… Jääkiekko ei ole sijoitukselle voittoa tuottava bisness. Siihen mennään, jotta saa muita kun rahallisia takasinmaksuja, eli fanittamansa seuran menestystä.

pohti1 sanoi:
Sijoitukset Ilvekseen on tehty aikana, jolloin sijoitetulle pääomalle hyvinkin on voinut odottaa kasvavia tuottoja.
Tämmöstä aikaa ei ole koskaan ollut suomalaisessa jääkiekossa. Edes Kärpät, tuo voittoa tuottava ja jopa osinkoja jakava OY ei ole mikään sijoituskohde jos ajatellaan pääoman tuottoa.

pohti1 sanoi:
Johtopäätös. Järjestämällä vielä näillä omistuspohjilla lisäelvytyksiä, mennään itse asiassa syvemmälle suohon.

Areena.

Tiedätkö, siis se, jonka rakentaminen alkaa kannenosalta ensivuonna ja siellä Tappara suunnitelee aloittavansa kauden 2020 (vaan taitaa olla oikeasti 2021 by kaupunki)

JOS mentäisiin (oma olettamus) haluamasi konkurssin kautta, tuomitsisi Ilveksen KooVeen kohtaloon pääsarjatason jääkiekossa. Kas kun jo nyt budjettiero on lähes kaksinkertainen Tapparaan, se repeäisi Areenassa niin massiivisiin mittasuhteisiin (Liiga ja CHL Tappara vs. Mestis tai muu alasarja Ilves), että siitä olisi ihan turha haaveilla enää Ilveksen nousevan. Ilveksestä tulisi alasarjojen kasvattajaseura jääkiekossa KooVeen tapaan.

No siä se konkka vaanii kuitenkin tällä taloudellisella tilanteella nurkan takana, joten… pyrkiäkö pelastaa se Nyt ja päästä Areenaan Liigassa, vai vapaaehtoisesti tuomita rakas, ainakin mulle, seura ”kooveeksi”?

Siinä itse kullekin pohdittavaa…
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Areena on juuri se, mikä Ilveksen kohtalon ratkaisee.
Ilves pelaa siellä, tai KooVeen kanssa alasarjoissa. Nykypohjainen Ilves ei myöskään omaa mitään mahdollisuuksia operoida uusissa puitteissa..Areenalla siis.

Uskon kuitenkin Honkalehtoon ja hänen sanomiseensa, eli ulkojäät saattavat seuran kuiville ja tulee vielä ylimääräistäkin massia. Konkurssiuhkaa ei siis todellisuudessa ole ja senhän on Manngardkin luvannut.

Katsotaan nyt siis rauhassa, että minkälaisen Ilveksen rakentaminen tästä piakkoin käynnistyy ja keiden toimesta.
Uskon ja luotan lupaamani kuukauden, sitähän kannattajilta pyydettiin.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

pohti1 sanoi:
2.Omistaja taholla on muita sijoitus kohteita, verotuksellisesti on suorastaan tuottoisaa pitää toisaalla tappiollista toimintaa, koska ne voidaan ketjuttaa muiden sijoituksien voittoihin ja siten tappioilla saada niistä parempi tuotto. Vaikea uskoa sijoitussiantuntijana, että joku sijoittaja sydämeltään on niin seurahenkinen, etteikö kuitenkin mene finanssi edellä.
Näin olen uskonut amerikan sedän toimivan, rahamiehistä ei yleensä tule rahamiehiä rahaa pois antamalla.
Tosin nyt voi miettiä mahtaako uskomukseni pitää sittenkään paikkaansa, amerikan kiinteistömarkkinoilla ei ole tainnut hetkeen aikaan mennä niin hyvin, että moista kuviota tarvittaisiin.
On miten on, Vinnietä ei passaa aliarvioida. Siinä on ukko, joka ei ole ainakaan kuuluisa tekemistään huonoista kaupoista.
 

Ilves nousuun

Tulokas
Viestejä
2
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Harmi että tämän ilveksen tulevaisuuden kannalta tärkeän projektin yhtenä vetäjänä vaikuttaa olevan henkilö, joka esiintyy keskustelupalstoilla ylimielisenä ja lähinnä myös hyökkäävänä. Onko ylipäätään alkuunkaan fiksua tämän mittapuun asioista keskustella lähinnä faneista koostuvilla foorumeilla? Tämä antaa todella hyvän, ammattimaisen ja uskottavan kuvan ulospäin.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 667
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Voisitkos "Ilves nousuun" nyt tarkentaa ketä tarkoitat? Tämän projektin lähtökohtana on avoimuus ja siten suora kritiikki on reilua, jotta kritiikin kohde voi siihen reilusti vastata. Vihjailu ja seläntakana kuiskuttelu ei auta meistä ketään.
Nähdäkseni kaikki sidosryhmät pitää saada tämän projektin taakse, jotta sillä on realistiset mahdollisuudet onnistua. Siten siis fanien kansoitamilla palstoillakin on erittäin relevanttia asiaa käsitellä ja puida. Totta on että keskusteluissa pitää olla kohtelias ja avoin kaikille näkökannoille. Kenenkään mieltä ei tulisi pahoittaa ja negatiivisuudesta pitäisi kaikkineen päästä eroon.
Toivon että sinäkin kannat kortesi kekoon, minä ainakin uskon tähän ja aion omien mahdollisuuksieni puitteissa osallistua hankkeeseen.

J
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Ilves nousuun sanoi:
Harmi että tämän ilveksen tulevaisuuden kannalta tärkeän projektin yhtenä vetäjänä vaikuttaa olevan henkilö, joka esiintyy keskustelupalstoilla ylimielisenä ja lähinnä myös hyökkäävänä.

Tällä tarkoitetaan ilmeisesti minua. Saisinko esimerkit ylimielisestä ja hyökkäävästä esiintymisestä? Osaan jatkossa olla vähemmän molempia.

Minä olen Ilveksen kannattaja ja jääkiekon ystävä, joten keskustelen muistakin asioista joukkorahoituksen lisäksi. Näin toimin jatkossakin.

Ilves nousuun sanoi:
Onko ylipäätään alkuunkaan fiksua tämän mittapuun asioista keskustella lähinnä faneista koostuvilla foorumeilla? Tämä antaa todella hyvän, ammattimaisen ja uskottavan kuvan ulospäin.

Tiettyyn pisteeseen asti kyllä. Tämä on juurikin tämän hankkeen tarkoitus. Kaikkia ei voi miellyttää. Nyt on tullut selväksi, että osa ei tykkää tästä avoimuudesta.

Tykkäsi tai ei, projekti etenee hienosti.
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

HeGe41 sanoi:
Tällä tarkoitetaan ilmeisesti minua. Saisinko esimerkit ylimielisestä ja hyökkäävästä esiintymisestä? Osaan jatkossa olla vähemmän molempia.

Yhtäkkiä tulisi mieleen nuo Tuokkola-kirjoituksesi. Kannattaisi ehkä pitää vähän matalampaa profiilia kaikessa negatiivisessa kirjoittelussa siinä tapauksessa, että joskus ei olisikaan enää ihan perus-fani.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Täytyyhän palstaveljellä olla oikeus mielipiteeseen ja sen ilmaisemiseen. Itse olen HeGen kanssa eri mieltä Tuokkolasta, mielestäni sekä Tuokkola että Kivi ovat osaamiseltaan miellyttäviä poikkeuksia niiden monien "valmentajien" joukossa, jotka Ilveksessä ovat penkin takana seisseet. Se, että ollaan eri mieltä jostain entisestä valmentajasta, ei ainakaan meikäläisellä vaikuta tuskan parahduksen vertaa suhtautumiseeni Ilveksen joukkorahoitushankkeeseen.
 

Aatos

Rivipelaaja
Viestejä
83
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

HeGe41 sanoi:
Ilves nousuun sanoi:
Harmi että tämän ilveksen tulevaisuuden kannalta tärkeän projektin yhtenä vetäjänä vaikuttaa olevan henkilö, joka esiintyy keskustelupalstoilla ylimielisenä ja lähinnä myös hyökkäävänä.

Tällä tarkoitetaan ilmeisesti minua. Saisinko esimerkit ylimielisestä ja hyökkäävästä esiintymisestä? Osaan jatkossa olla vähemmän molempia.

Minä olen Ilveksen kannattaja ja jääkiekon ystävä, joten keskustelen muistakin asioista joukkorahoituksen lisäksi. Näin toimin jatkossakin.

Ilves nousuun sanoi:
Onko ylipäätään alkuunkaan fiksua tämän mittapuun asioista keskustella lähinnä faneista koostuvilla foorumeilla? Tämä antaa todella hyvän, ammattimaisen ja uskottavan kuvan ulospäin.

Tiettyyn pisteeseen asti kyllä. Tämä on juurikin tämän hankkeen tarkoitus. Kaikkia ei voi miellyttää. Nyt on tullut selväksi, että osa ei tykkää tästä avoimuudesta.

Tykkäsi tai ei, projekti etenee hienosti.

Olen tyystin erimieltä Ilves nousuun -nimimerkin kommenteista. Hyökkäävä ja arrogantti? Ei avaudu. Mun mielestä on suoraselkäistä kirjoitella omalla nimellään ja informeerata asian kulusta. Hegen asenne on positiivinen. Omituinen kommentti.

Samoja kommentteja olen siis lukenut ja päätelmäni on erilainen joten mitä tästä voimme päätellä. Niinpä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Aatos sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves nousuun sanoi:
Harmi että tämän ilveksen tulevaisuuden kannalta tärkeän projektin yhtenä vetäjänä vaikuttaa olevan henkilö, joka esiintyy keskustelupalstoilla ylimielisenä ja lähinnä myös hyökkäävänä.

Tällä tarkoitetaan ilmeisesti minua. Saisinko esimerkit ylimielisestä ja hyökkäävästä esiintymisestä? Osaan jatkossa olla vähemmän molempia.

Minä olen Ilveksen kannattaja ja jääkiekon ystävä, joten keskustelen muistakin asioista joukkorahoituksen lisäksi. Näin toimin jatkossakin.

Ilves nousuun sanoi:
Onko ylipäätään alkuunkaan fiksua tämän mittapuun asioista keskustella lähinnä faneista koostuvilla foorumeilla? Tämä antaa todella hyvän, ammattimaisen ja uskottavan kuvan ulospäin.

Tiettyyn pisteeseen asti kyllä. Tämä on juurikin tämän hankkeen tarkoitus. Kaikkia ei voi miellyttää. Nyt on tullut selväksi, että osa ei tykkää tästä avoimuudesta.

Tykkäsi tai ei, projekti etenee hienosti.

Olen tyystin erimieltä Ilves nousuun -nimimerkin kommenteista. Hyökkäävä ja arrogantti? Ei avaudu. Mun mielestä on suoraselkäistä kirjoitella omalla nimellään ja informeerata asian kulusta. Hegen asenne on positiivinen. Omituinen kommentti.

Samoja kommentteja olen siis lukenut ja päätelmäni on erilainen joten mitä tästä voimme päätellä. Niinpä.

Tuo viestihän on nyt ihan puhdasta trollausta. Ei noissa Hegen kirjoituksissa todellakaan ole mitään kuvattua käyttäytymistä.

Nämä höpöhöpö jutut pitää vaan ohittaa olan kohautuksella.
 

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
456
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

HeGe41 sanoi:
Ilves nousuun sanoi:
Harmi että tämän ilveksen tulevaisuuden kannalta tärkeän projektin yhtenä vetäjänä vaikuttaa olevan henkilö, joka esiintyy keskustelupalstoilla ylimielisenä ja lähinnä myös hyökkäävänä.

Tällä tarkoitetaan ilmeisesti minua. Saisinko esimerkit ylimielisestä ja hyökkäävästä esiintymisestä? Osaan jatkossa olla vähemmän molempia.

Minä olen Ilveksen kannattaja ja jääkiekon ystävä, joten keskustelen muistakin asioista joukkorahoituksen lisäksi. Näin toimin jatkossakin.

Ilves nousuun sanoi:
Onko ylipäätään alkuunkaan fiksua tämän mittapuun asioista keskustella lähinnä faneista koostuvilla foorumeilla? Tämä antaa todella hyvän, ammattimaisen ja uskottavan kuvan ulospäin.

Tiettyyn pisteeseen asti kyllä. Tämä on juurikin tämän hankkeen tarkoitus. Kaikkia ei voi miellyttää. Nyt on tullut selväksi, että osa ei tykkää tästä avoimuudesta.

Tykkäsi tai ei, projekti etenee hienosti.

Mietin pitkään kehtaanko lisätä tähän, mutta tuskin arvon modet sananvapaudesta bannaa täältä.

Itse olen täällä saanut hyvin pitkälti asian tiimoilta samanlaiset vibat näistä osasta asian eteenpäin viejistä veljistä(En kohdista tätä nyt lainauksella Hegeen). Kommentit ja mielipiteet on välillä sillä tasolla, kun vielä roikuttaisiin äitin tississä kiinni välillä maitoa lipittäen ja välillä toisella kädellä puukkoja heittäen. Jos esim. seuraa ottelunaikaisia kirjoituksia, niin ei jumalauta jos hävitään niin tulee sellaista saatanan lampaat kommenttia että....Huh hu! Mut seuraavana päivänä voitosta ollaan niin ylistämässä. Sekö se sitä kannattamista on? Ja sellaisia tuuliviirejä vetää jotain tuollaista, niin päästäänkö nykytilanteesta paremmaksi? En tiedä! Voi olla et oon väärässä ja se oiskin helvetin hieno juttu, mutta pistää vaan miettimään.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

AksuSusi sanoi:
Jos esim. seuraa ottelunaikaisia kirjoituksia, niin ei jumalauta jos hävitään niin tulee sellaista saatanan lampaat kommenttia että....Huh hu! Mut seuraavana päivänä voitosta ollaan niin ylistämässä. Sekö se sitä kannattamista on? Ja sellaisia tuuliviirejä vetää jotain tuollaista, niin päästäänkö nykytilanteesta paremmaksi? En tiedä! Voi olla et oon väärässä ja se oiskin helvetin hieno juttu, mutta pistää vaan miettimään.

Otteluseurantaketjuissa en ole juurikaan tämän kauden aikana edes viihtynyt. Sama näyttää koskevan myös muihin sharelaisiin.

Pistä parit näytteet. Päästään asiaan. Vai onko tämä taas näitä "niin on jos siltä tuntuu" -tason juttuja?

Sellainen homma vielä lopuksi, että parketti on ollut avoinna vuosia kelle tahansa alkaa rummuttaa muutosta. Nyt kun jotkut yrittävät, ovat yrittäjät vääriä ja toteutustapakin väärin.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

AksuSusi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves nousuun sanoi:
Harmi että tämän ilveksen tulevaisuuden kannalta tärkeän projektin yhtenä vetäjänä vaikuttaa olevan henkilö, joka esiintyy keskustelupalstoilla ylimielisenä ja lähinnä myös hyökkäävänä.

Tällä tarkoitetaan ilmeisesti minua. Saisinko esimerkit ylimielisestä ja hyökkäävästä esiintymisestä? Osaan jatkossa olla vähemmän molempia.

Minä olen Ilveksen kannattaja ja jääkiekon ystävä, joten keskustelen muistakin asioista joukkorahoituksen lisäksi. Näin toimin jatkossakin.

Ilves nousuun sanoi:
Onko ylipäätään alkuunkaan fiksua tämän mittapuun asioista keskustella lähinnä faneista koostuvilla foorumeilla? Tämä antaa todella hyvän, ammattimaisen ja uskottavan kuvan ulospäin.

Tiettyyn pisteeseen asti kyllä. Tämä on juurikin tämän hankkeen tarkoitus. Kaikkia ei voi miellyttää. Nyt on tullut selväksi, että osa ei tykkää tästä avoimuudesta.

Tykkäsi tai ei, projekti etenee hienosti.

Mietin pitkään kehtaanko lisätä tähän, mutta tuskin arvon modet sananvapaudesta bannaa täältä.

Itse olen täällä saanut hyvin pitkälti asian tiimoilta samanlaiset vibat näistä osasta asian eteenpäin viejistä veljistä(En kohdista tätä nyt lainauksella Hegeen). Kommentit ja mielipiteet on välillä sillä tasolla, kun vielä roikuttaisiin äitin tississä kiinni välillä maitoa lipittäen ja välillä toisella kädellä puukkoja heittäen. Jos esim. seuraa ottelunaikaisia kirjoituksia, niin ei jumalauta jos hävitään niin tulee sellaista saatanan lampaat kommenttia että....Huh hu! Mut seuraavana päivänä voitosta ollaan niin ylistämässä. Sekö se sitä kannattamista on? Ja sellaisia tuuliviirejä vetää jotain tuollaista, niin päästäänkö nykytilanteesta paremmaksi? En tiedä! Voi olla et oon väärässä ja se oiskin helvetin hieno juttu, mutta pistää vaan miettimään.

Täytyy kyllä nyt oikeasti kysyä, että onkohan sulla mennyt nimimerkit/henkilöt hieman sekaisin?
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Osaltaan ymmärrän Ilves nousuun kommentin etenkin jos se Hegeä tarkoittaa. Itsekin yöllä mietin lukiessani Muiden joukkueiden uutiset-ketjusta Tuokkola keskustelua että tuntuu hieman hölmöltä että kaveri joka on leimautunut Sharen kasvoiksi tässä joukkorahoitushankkeessa ja on sen puuhamiehiä, kiistelee entisestä valmentajasta nimettömien fanien kanssa.

Ja kyllähän se hieman ylimielisen kuvan voi antaa kun ensin vihjaillaan "jostain isosta jutusta" joukkorahoitushankkeen tiimoilta ja tuossa ketjussa "ne tietää jotka tietää" tyylinen heitto vaikka sitten tieto tuossa tapauksessa olisikin mediasta.

Kirjoitetussa tekstissä on se paha puoli että se voidaan tulkita hyvinkin monella tavoin lukijasta ja lukijan mielentilasta riippuen. Se mikä toiselle on neutraali teksti voi toiselle olla suoraa vittuilua.
 

NoGood

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
234
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Ilves nousuun sanoi:
Onko ylipäätään alkuunkaan fiksua tämän mittapuun asioista keskustella lähinnä faneista koostuvilla foorumeilla? Tämä antaa todella hyvän, ammattimaisen ja uskottavan kuvan ulospäin.

Share Ilves on kannattajien perustama yhdistys, jonka tarkoituksena on ajaa Ilveksen etua. Tätä kautta on mielestäni erittäin luonnollista, että myös keskustelua käydään kannattajien kanssa ja kannattajien kesken. Ei tässä kukaan mielestäni kuvittele olevansa toisten yläpuolella. Tällä mallilla on asiaa saatu puskettua hyvin eteenpäin ja pusketaan loppuun saakka.

Vastakohtana tälle mallille voi ajatella aiempia kauppayrityksiä. Ne ovat kaatuneet erinäisistä syistä joita emme ehkä koskaan saa tietää. Siksi nyt pelataan avoimella pakalla.

Kuten Heikki totesi, jotkut eivät tykkää, mutta onneksi suurin osa tuntuu pitävän.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Dirty deed sanoi:
Kirjoitetussa tekstissä on se paha puoli että se voidaan tulkita hyvinkin monella tavoin lukijasta ja lukijan mielentilasta riippuen. Se mikä toiselle on neutraali teksti voi toiselle olla suoraa vittuilua.

Täysin asian vierestä seuraava hajatelma.
Ja toiset vielä tuntevat nimimerkkisyydestä huolimatta toisensa siviilissä. Esim. Minä luen tiettyjen nimimerkkien tekstejä aivan toisella tavalla, koska tunnen henkilöt nimimerkkien takaa. Tällöin myös tietynlaiset sisäpiirivitsit yms. saattavat toisista tuntua oudoilta tai uhkaavilta.
Esimerkiksi heitot: "Kävisitte peleissä" ja "lukisitte .comia" merkitsevät tietyillä vanhoille nimimerkeille tiettyä asiaa. Mutta nuoremman sukupolven nimimerkit ihmettelevät näitä heittoja.

Ja itse aiheeseen.
Ilmeisesti Ilves ry:n vuosikokouksessa tehdään merkittäviä henkilövalintoja torstaina 8.12. Tarkempaa tietoa minulla ei ole, joten menen paikalle ottamaan selvää.
 

Hokiboy

Rakkaudesta lajiin.
Viestejä
114
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Ilveksenmiäs sanoi:
Areena on juuri se, mikä Ilveksen kohtalon ratkaisee.
Ilves pelaa siellä, tai KooVeen kanssa alasarjoissa. Nykypohjainen Ilves ei myöskään omaa mitään mahdollisuuksia operoida uusissa puitteissa..Areenalla siis.

Uskon kuitenkin Honkalehtoon ja hänen sanomiseensa, eli ulkojäät saattavat seuran kuiville ja tulee vielä ylimääräistäkin massia. Konkurssiuhkaa ei siis todellisuudessa ole ja senhän on Manngardkin luvannut.

Katsotaan nyt siis rauhassa, että minkälaisen Ilveksen rakentaminen tästä piakkoin käynnistyy ja keiden toimesta.
Uskon ja luotan lupaamani kuukauden, sitähän kannattajilta pyydettiin.

Usko horjuu honkalehtoon.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Dirty deed sanoi:
Osaltaan ymmärrän Ilves nousuun kommentin etenkin jos se Hegeä tarkoittaa. Itsekin yöllä mietin lukiessani Muiden joukkueiden uutiset-ketjusta Tuokkola keskustelua että tuntuu hieman hölmöltä että kaveri joka on leimautunut Sharen kasvoiksi tässä joukkorahoitushankkeessa ja on sen puuhamiehiä, kiistelee entisestä valmentajasta nimettömien fanien kanssa.

Oliko hölmöä väittelyni vai mielipiteeni?

Ei kyllä avaudu mitä tekemistä joukkorahoitushankkeella on Tuomas Tuokkolan kanssa. Ei sitten niin millään.

Dirty deed sanoi:
Ja kyllähän se hieman ylimielisen kuvan voi antaa kun ensin vihjaillaan "jostain isosta jutusta" joukkorahoitushankkeen tiimoilta ja tuossa ketjussa "ne tietää jotka tietää" tyylinen heitto vaikka sitten tieto tuossa tapauksessa olisikin mediasta.

Sattumalta joukkorahoitushankkeesta tiedän varmasti enemmän kuin monet muut. Ollaan muuten jo siinä pisteessä, että joidenkin mielestä pitäisi kertoa enemmän ja joidenkin mielestä oli tyhmää kertoa mitään alunperinkään. Ketään et voi miellyttää.

Alan päästä jyvälle. Koska rohkenin poiketa mielipiteelläni valtavirrasta, alkaa heti epäilys jostain sisäpiiristä ja muusta kuiskuttelusta. Tuo tietää jotain mitä minä en tiedä ja sekös harmittaa. Tuomitsen ylimieliseksi brassailuksi. Koomisinta tässä on se, ettei edes ollut mitään sisäpiiriä. Urheilusanomia tuskin voi laskea sisäpiiriksi.

Olen kantani valinnut. Omien junnujen takana seistään.

Dirty deed sanoi:
Kirjoitetussa tekstissä on se paha puoli että se voidaan tulkita hyvinkin monella tavoin lukijasta ja lukijan mielentilasta riippuen. Se mikä toiselle on neutraali teksti voi toiselle olla suoraa vittuilua.

Enhän minä voi tietää miten kukin ottaa minkäkin asian. Ihmisiä on puukotettu kun ovat erehtyneet sanomaan väärälle ihmiselle hyvää päivää.
 
Ylös