ADX_03
Luottopelaaja
Rati - Mänty - Lööke
Enberg - Török - Calle
Kos - Nättinen - Svetsi
Kassu - Borg - Laurell
Top 8 olisi tavoite tällä, top 4 ei mitään asiaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rati - Mänty - Lööke
Enberg - Török - Calle
Kos - Nättinen - Svetsi
Kassu - Borg - Laurell
Jämsen-Mäntykivi-LöökeRati - Mänty - Lööke
Enberg - Török - Calle
Kos - Nättinen - Svetsi
Kassu - Borg - Laurell
Jämsen-Mäntykivi-Lööke
Török-X-Calle
Ratinen-Nättinen-Svej
Enberg-Borg-Kappe
Olettaen että huhut pitää paikkaansa.
Mistä tuo Török taas on takaisin näihin kaavailuihin tullut?
Kaikessa karuudessaan aivan totta.No onhan sekin parannusta tän kauden sentteritilanteeseen nähden.
Beni jatkaa siis 100% osumatarkkuudella.Kun itse sanoo pelaavansa Suomessa ensi kaudella, eikä muualle ole ollut huhua kuin tänne.
Missä/milloin on näin sanonut? Mennyt itseltäni ohi.Kun itse sanoo pelaavansa Suomessa ensi kaudella, eikä muualle ole ollut huhua kuin tänne.
Missä/milloin on näin sanonut? Mennyt itseltäni ohi.
Török, Engberg, Ratinen. Siinä sitä Suomen korvaajaa kerrakseen.
Sohon linkki majuleirityksen Törökin haastatteluun tuolla aiemmin tässä ketjussa..."jatkan Suomessa...ei voi vielä kertoa jengiä"Missä/milloin on näin sanonut? Mennyt itseltäni ohi.
Vähän kuule pahaa pelkään. Yhtään kovan tason laiturihuhua ei ainakaan ole kuulunut.Tuskin näistä kukaan on. Kaksi ensin mainittua olisivat erinomaiset korvaajat Väisäselle, Könöselle ja O’Learylle.
Jämsen-Mäntykivi-Lööke
Török-X-Calle
Ratinen-Nättinen-Svej
Enberg-Borg-Kappe
Olettaen että huhut pitää paikkaansa.
Oletatko että ei kuulu? Ei se Timokaan niin tyhmä ole, mitä foorumi antaa ymmärtää. Mulle voi laittaa ikuisen porttikiellon foorumille jos ei jotain kovaa hankintaa tule Suomen tilalle.Vähän kuule pahaa pelkään. Yhtään kovan tason laiturihuhua ei ainakaan ole kuulunut.
Kyl mulle ainakin Jämsen on suht kovan tason huhu.Vähän kuule pahaa pelkään. Yhtään kovan tason laiturihuhua ei ainakaan ole kuulunut.