Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin niin se meni, ei Borg mitään kauhean maagista ole tosin esittänyt, että SHL:stä ainakaan suurta kilpailua olisi, niin siksi olen ainakin itse raapinut omiin papereihin, että jatkaa meillä ensi kauden.Joo, Borg ja Massi eivät samaan joukkueeseen mahdu, mutta eikös Borgilla ole 1 + 1, jossa sekä seuran optio että myös pelaajan oma mahdollisuus siirtyä takaisin SHL:ään?
Joo näin varmaankin. Vaikea uskoa, että saisi kovin kummoista sopimusta SHL:ään. Nättinen ja Borg kaiken järjen mukaan ovat meidän kolmos- ja nelossentterit ensi kaudella.Jotenkin niin se meni, ei Borg mitään kauhean maagista ole tosin esittänyt, että SHL:stä ainakaan suurta kilpailua olisi, niin siksi olen ainakin itse raapinut omiin papereihin, että jatkaa meillä ensi kauden.
Joo näin varmaankin. Vaikea uskoa, että saisi kovin kummoista sopimusta SHL:ään. Nättinen ja Borg kaiken järjen mukaan ovat meidän kolmos- ja nelossentterit ensi kaudella.
Jotenkin niin se meni, ei Borg mitään kauhean maagista ole tosin esittänyt, että SHL:stä ainakaan suurta kilpailua olisi, niin siksi olen ainakin itse raapinut omiin papereihin, että jatkaa meillä ensi kauden.
Toki mutta jotenkin rakentamisessa ja sopimuksissa on jäänyt sellainen fiilis että pyritään aika samanlaisella jengillä myös ensi kauteen.No mutta kun ei tosiaan ole esittänyt mitään niin kummallista, että olisi selvää, että Ilveskään lunastaisi omaa optiotaan. Jos esim. Ilveksen mielestä parempi alaketjujen sentteri olisi tullut tarjolle, voisi Borg joutua jatkamaan matkaansa.
Borg on nyt erinäisistä syistä johtuen joutunut vähän ns. liian isoon rooliin ja on kyllä ihan hyvä palanen nelosen keskelle.
Tästä samaa mieltä. Sinällään jopa mahdollisesti harhaista nelosen keskustan rooliin haaveilla vielä ”kovempaa”. Borg kuitenkin on tosi tunnollinen ja pelaa vähintään ihan hyvää 0-0 mikä ei aina meillä nelosessa ole ollut selvyys.Borg on nyt erinäisistä syistä johtuen joutunut vähän ns. liian isoon rooliin ja on kyllä ihan hyvä palanen nelosen keskelle.
Svejkovskyn tasoluokan kaveri pitäisi löytää keskelle. Ja jos laitetaan esimerkiksi Mesen ja Svejkovskyn ketjuun keskelle niin olisi hyvä osata pelata myös omiin.Tillun täytyis nyt ensiksi hommata meille tälle kaudelle kakkosen sentteri.
Joku kaveri sisään ensi kauden optiolla maistuisi itselle tähän kohtaan.
Noita päteviä kärkiketjun senttereitä kun tunnetusti pyörii vapailla markkinoilla vaikka kuinka paljon![]()
Sanoitko juuri Julius Mattila?Svejkovskyn tasoluokan kaveri pitäisi löytää keskelle. Ja jos laitetaan esimerkiksi Mesen ja Svejkovskyn ketjuun keskelle niin olisi hyvä osata pelata myös omiin.
Siitä jässikkä laitaan, jos saatavilla...![]()
Isaac Johnson - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Isaac Johnson, 1999-01-24 Andover, MN, USA USA. Most recently in the ECHL with Tahoe Knight Monsters. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Hienoa että on tutustunut kaupunkiin. Nykyään on tabu lätkäjätkien alkoholinkäyttö.Sai kenkää, koska vietti yöt Mikkelin baareissa ja kentällä 0+0. Ei mitään käyttöä täällä.
Hienoa että on tutustunut kaupunkiin. Nykyään on tabu lätkäjätkien alkoholinkäyttö.