Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun lähteethän/lähde vedättää piruillakseenkin aina. Osumaprosentti 0-5% välilläEi ole tämän vuoden puolella tulossa muutoksia rosteriin. Tällaisen huhun kuulin
Tuollaisella periaatepäätöksellä ammuttaisiin kyllä itseä molempiin jalkoihin. Pelaajalaarit tyhjenee syksyn aikana vahvistuksista ja tammikuussa on jäljellä enää niitä rockwoodeja. Siinäs sitten shoppaillaan. Turha myöskään mitään tyhjennysmyyntejä tällä kaudella odotella.Totta kai tulee jos sopivia pelaajia vapautuu. Ei kukaan tee tuollaisia "ei oteta tämän vuoden puolella"-päätöksiä etukäteen, sellaisessahan ei olisi järjen hiventä.
Ihan varmasti Turkulaisesta on neuvoteltu useammankin joukkueen toimesta. Siitä on kuitenkin pitkä matka allekirjoitukseen.Mun lähteethän/lähde vedättää piruillakseenkin aina. Osumaprosentti 0-5% välilläViime vuonna siirtorajalla sain aikuistenoikeasti joukkueen sisältä melko varmana tietoa eräästä Turkulaisesta Jerrystä joka ei ikinä toteutunutkaan. Se jäi kyllä mietityttään, että mitähän siinä kävi ja kuinka paljon siinä oli totuutta mukana?
No tämä nyt on aivan täyttä paskapuhetta.Ei ole tämän vuoden puolella tulossa muutoksia rosteriin. Tällaisen huhun kuulin
Aika näyttää...
Jos baarissa tarjoillaankin vain vihersmoothieita ja sisään tuleva pelaaja onkin tuttu ja turvallinen Teemu Lepaus Norjan liigan pistepörssin kärkipaikoilta..Baari varmaan kiinni punakone juonut kaikki viinat..
Jos baarissa tarjoillaankin vain vihersmoothieita ja sisään tuleva pelaaja onkin tuttu ja turvallinen Teemu Lepaus Norjan liigan pistepörssin kärkipaikoilta..![]()
Ei ole tämän vuoden puolella tulossa muutoksia rosteriin. Tällaisen huhun kuulin
Tuskin tuleekaan, hallin käytävillä kuulee kaikenlaista huhua. Tosin tolla palkalla millä nykyään farmissa pelaa tulee nälkä nopeesti.Huuhtanen just eilen illalla pelasi Ahl. Miten se nyt yhtäkkiä tänne olisi tulossa.
Jalo kävi sen hakemassa tänä aamuna yksityiskoneella. Lensi vielä itse sitä konetta.Huuhtanen just eilen illalla pelasi Ahl. Miten se nyt yhtäkkiä tänne olisi tulossa.
Huuhtanen just eilen illalla pelasi Ahl. Miten se nyt yhtäkkiä tänne olisi tulossa.