Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Ilmoitus tuli. 14 pelaajaa vapaille markkinoille. Ketäs me tuolta "shoppaillaan"?
Jasek ja yksi Zohornan veljeksistä.
Voitais kyllä hommata kaikki kolme Zohornaa mun puolesta. Samoin kun voitais hommata myös se parempi Stransky.
GKUTPaEWEAACEaz.png
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 733
Millä meriiteillä? Yhdellä täydellä kaudella SHL:ää?

Eikös tuo pelannut ison osan peleistä kakkosen keskellä? Tuskin sieltä Liigaan neloseen on tulossa.

Toki loppukaudesta vastuu pieneni huomattavasti.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 310
Ilmoitus tuli. 14 pelaajaa vapaille markkinoille. Ketäs me tuolta "shoppaillaan"?
Jasek ja yksi Zohornan veljeksistä.
Voitais kyllä hommata kaikki kolme Zohornaa mun puolesta. Samoin kun voitais hommata myös se parempi Stransky.
katso liitettä 8952
En tiedä mutta toivottavasti Timo on haavin kanssa kärkyllä. Kyllä sille joku tippuu.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 840
Eikös tuo pelannut ison osan peleistä kakkosen keskellä? Tuskin sieltä Liigaan neloseen on tulossa.

Toki loppukaudesta vastuu pieneni huomattavasti.
11.26 pelannut per peli. Frölundan hyökkääjistä 14. eniten. Ei noita ketjunumerointeja kannata liikaa tuijotella. Playoffeissa ei ole pelannut ollenkaan.

E. Lisäksi useassa pelissä jossa on nimellisesti kakkoseen laitettu on myös joku ollut pois.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Ite valkkaisin mielummin Pavlatin kun Langhamerin. Ajattelen pelaajista/veskareista samanlailla ku koutseista. Oot just niin hyvä kun miten viimeinen kautesi on ollut. Toki jos käyrä on ylöspäin ni voi hommata potentiaalia, ku kumminkin oletuksissa on, et käyrä jatkuu samassa suunnassa

Esim.
Langhamerin ja Pennasen käyrä on kohtisuoraa alaspäin
 

BanaaniKeisari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
560
Ite valkkaisin mielummin Pavlatin kun Langhamerin. Ajattelen pelaajista/veskareista samanlailla ku koutseista. Oot just niin hyvä kun miten viimeinen kautesi on ollut. Toki jos käyrä on ylöspäin ni voi hommata potentiaalia, ku kumminkin oletuksissa on, et käyrä jatkuu samassa suunnassa

Esim.
Langhamerin ja Pennasen käyrä on kohtisuoraa alaspäin
Langhamer ei myöskään ole koskaan vetänyt vastaavaa pelimäärää kaudessa niinkuin ykköseltä olettaisi. 40 pelin raja rikki 3 kolme kertaa viimeisen 10v ajalta.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
977
Ite valkkaisin mielummin Pavlatin kun Langhamerin. Ajattelen pelaajista/veskareista samanlailla ku koutseista. Oot just niin hyvä kun miten viimeinen kautesi on ollut. Toki jos käyrä on ylöspäin ni voi hommata potentiaalia, ku kumminkin oletuksissa on, et käyrä jatkuu samassa suunnassa

Esim.
Langhamerin ja Pennasen käyrä on kohtisuoraa alaspäin
Itsekkin innostunut tosta Pavlatista, tilastojen valossa lupaava. Lankulla surkea kausi ja liekkö joitain vaivojakin ollut?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Mattiloista on puhuttu. Ilmeisen melko hataralla pohjalla huhut. Molempia oon miettinyt ja Kalpa-sarjan jälkeen ottaisin mielelläni molemmat veljekset kiljuen vastaan.

Mutta meillä ilmeisesti jo vasempana pakkina Utunen, Friman ja Parikka ainakin. Tohon viä Mattila ni pitäisin Liigan mittapuussa ihan monsteritason pakistona jo ennen kauden avausta. Eihän tollasia oo kellään kauden avauksessa yleensä. Ei siinä, kyllä mulle sopii
 

Levitön Äijä

Rivipelaaja
Viestejä
52
Mattiloista on puhuttu. Ilmeisen melko hataralla pohjalla huhut. Molempia oon miettinyt ja Kalpa-sarjan jälkeen ottaisin mielelläni molemmat veljekset kiljuen vastaan.

Mutta meillä ilmeisesti jo vasempana pakkina Utunen, Friman ja Parikka ainakin. Tohon viä Mattila ni pitäisin Liigan mittapuussa ihan monsteritason pakistona jo ennen kauden avausta. Eihän tollasia oo kellään kauden avauksessa yleensä. Ei siinä, kyllä mulle sopii
Itellä toki kans "sisäinen Ilvesromantikko" on haaveillut "Pikku-Hanttojen" kotiuttamisesta jo pitkään, mutta kiinnostaisi toki myös tietää onko tämä haaveilu millään tavoin realismia..? Toki muutama muukin ex-Ilves tuolla mualimalla jotka kiinnostelisivat mutta ei taida esmes Ruotsalaisen Are tai vaikka Laaksosen Oskari olla myöskään ihan just Nokiareenan keltavihreässä kopissa luomassa fiilistä...
 
Ylös