Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 770
Itse inhoan tätä "korvaus" termiä koska eihän ketään pelaajaa "korvata" jollain toisella pelaajalla, mutta joo kenenkään noiden kolmen jättämää aukkoa ei "ihan" Rafkinilla paikata :D
Samaa mieltä. Tämä 1-1 korvaaminen voitaisiin unohtaa. Ja eikös Tillu sanonut Ilvestyskirjassa, että ehkä ei ihan joka vuosi tämmöistä pakistoa kyetä kasaamaan.
Paino sanalla ehkä (oma huomio).;)
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 716
Toivottavasti kumpikaan Mattila ei ole tulossa.
Hyviä pelaajia, mutta ei sytytä.
Jotenkin tylsiä pelaajia ja pelaavat hyvin "insinöörimäisesti".
Kummastakaan ei mielestäni tule lainkaan viihdearvoa, vaan tylsiä suorittajia.

Onhan tuommoinen mestaruuden voittanut, puolustussuuntaan meritoitunut tähtisentteri aivan paskaa omassa joukkueessa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 041
Onhan tuommoinen mestaruuden voittanut, puolustussuuntaan meritoitunut tähtisentteri aivan paskaa omassa joukkueessa.
Ehkä me tarvitaan vähän enemmän tylsiä ja voittavía kliinisiä suorittajia, kuin intohimoisia ja liekehtiviä runkosarjataitureita (ts. veijareita ja virtuooseja)...
 

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
171
Ehkä me tarvitaan vähän enemmän tylsiä ja voittavía kliinisiä suorittajia, kuin intohimoisia ja liekehtiviä runkosarjataitureita (ts. veijareita ja virtuooseja)...
Stransky on ollut mun mielestä erinomainen veijari ja virtuoosi runkosarjassa ja poffeissa.
Mukava seurata kun on luova pelaaja ja voi yllättää joka pelissä.
Tällaiset pelaajat vetää väkeä halliin. Viime kaudella Konna, Lancaster ja Haapala. Jopa Tikka.
Nyt Palve, Nyman, Stransky, Mänty, Niku, Clendening...

Jos joukkueessa on 2 Frimania, 2 Rautasta ja 2 Mattilaa, niin eipä paljoa ole seurattavaa.
Toki oma pää voisi pysyä erittäin puhtaana ja viedä kohti mestaruutta.

Mielummin itse seuraan viihdearvollista peliä pronssiin asti, kuin hengettömien pelaajien tylsää "jauhamista" vaikka sillä mestaruus tulisikin (vertaa T*ppara, jossa maksava katsojakunta tulee mukaan välieristä eteenpäin kun runkosarjatahkoominen ei kiinnosta)

Toki niin paljon täälläkin väkeä, kenelle mestaruus on tultava ja ymmärrän sen hyvin. Viime kerrasta on liian kauan aikaa.
 

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
280
Ehkä me tarvitaan vähän enemmän tylsiä ja voittavía kliinisiä suorittajia, kuin intohimoisia ja liekehtiviä runkosarjataitureita (ts. veijareita ja virtuooseja)...
Totta tuokin.. Mutta itse kaipaisin niiden lisäksi Nemirovsky tyyppistä kaveria jonka viihdearvo oli todella korkea. Tämmösiä kavereita lähtee satunnaiset katsojatkin katsomaan..
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Totta tuokin.. Mutta itse kaipaisin niiden lisäksi Nemirovsky tyyppistä kaveria jonka viihdearvo oli todella korkea. Tämmösiä kavereita lähtee satunnaiset katsojatkin katsomaan..
Odotas ny että joukkue julkistetaan ja sit pelaaja arviot vasta. Sen verran on toki tietoa huhuina että taklauksia ja papua maalineteen tulee lisää. Eiköhän tosta taikureitakin mahda löytyä, tai siis onhan nyt jo mm, Simonin Stransky ja Mäntykivi ainaki, vaikka siis Palve lähtis.
 

Ilves fan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
964
Stransky on ollut mun mielestä erinomainen veijari ja virtuoosi runkosarjassa ja poffeissa.
Mukava seurata kun on luova pelaaja ja voi yllättää joka pelissä.
Tällaiset pelaajat vetää väkeä halliin. Viime kaudella Konna, Lancaster ja Haapala. Jopa Tikka.
Nyt Palve, Nyman, Stransky, Mänty, Niku, Clendening...

Jos joukkueessa on 2 Frimania, 2 Rautasta ja 2 Mattilaa, niin eipä paljoa ole seurattavaa.
Toki oma pää voisi pysyä erittäin puhtaana ja viedä kohti mestaruutta.

Mielummin itse seuraan viihdearvollista peliä pronssiin asti, kuin hengettömien pelaajien tylsää "jauhamista" vaikka sillä mestaruus tulisikin (vertaa T*ppara, jossa maksava katsojakunta tulee mukaan välieristä eteenpäin kun runkosarjatahkoominen ei kiinnosta)

Toki niin paljon täälläkin väkeä, kenelle mestaruus on tultava ja ymmärrän sen hyvin. Viime kerrasta on liian kauan aikaa.
Muuten täysin samaa mieltä mutta Sentteri Mattilasta pitää sanoa että jos pelaa esimerkiksi Suomen kanssa ensivuonna niin takaan että tekee 40-45 pistettä ja on sen äärimmäisen hyvän oman pään lisäksi myös silmän ruokaa
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 041
Totta tuokin.. Mutta itse kaipaisin niiden lisäksi Nemirovsky tyyppistä kaveria jonka viihdearvo oli todella korkea. Tämmösiä kavereita lähtee satunnaiset katsojatkin katsomaan..
Suomi on menestyshullu maa eikä Tampere tästä eroa. 80% katsojista tulee katsomaan voittoja, 20% taiteilijoita. Toivotaan, että nyt ollaan vihdoin tiellä, että joka vuosi voidaan voittaa ja voitetaankin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 755
Totta tuokin.. Mutta itse kaipaisin niiden lisäksi Nemirovsky tyyppistä kaveria jonka viihdearvo oli todella korkea. Tämmösiä kavereita lähtee satunnaiset katsojatkin katsomaan..
Menee pahasti ohi ketjun aiheen, mutta Nemirovsky on ensimmäinen pelaaja jonka Raipen ja Veskun ohella muistan ja oli ihan suosikkini. Kova paikka oli kun siirtyi Jokereihin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Niku sanoi haastattelussa, että ehdoton tavoite on edelleen NHL. Jos miettii kaverin ikää ja tavoitteen toteutumista vs isoin mahdollinen tili, niin voisi ajatella ettei ole kiirettä Sveitsiin / Saksaan tilin perässä. Liigassa kannusta pelaavan joukkueen johtava pakki, sopii Hölön tyyliin, taistelee taas pistepörssin ( 2025) voitosta, pelaa EHT / jopa ehkä MM-kisajoukkueessa. Jos nuo kaikki onnistuu, mikä on pitkälti kiinni miehestä itsestään, on ihan tosi realistiset mahdollisuudet palata kirkkaisiin valoihin 25-26 kaudelle. Jos rahasta olisi ollut kiinni, niin miksei olisi jo nyt siirtorajalla lähtenyt hillotolpalle Ilveksen sijaa?
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 294
Tekisi mieli sanoa, että jäitä hattuun. Kuitenkin Tillu on tälle kaudelle vetänyt jopa täysikasvuisia rusakoita hatusta siihen malliin, että odotukset ovat korkealla.

Nikun jatko olisi kova. Koivulan rekrytointi vielä kovempi. Palven jatkot suoranainen ihme.
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
236
Niku sanoi haastattelussa, että ehdoton tavoite on edelleen NHL. Jos miettii kaverin ikää ja tavoitteen toteutumista vs isoin mahdollinen tili, niin voisi ajatella ettei ole kiirettä Sveitsiin / Saksaan tilin perässä. Liigassa kannusta pelaavan joukkueen johtava pakki, sopii Hölön tyyliin, taistelee taas pistepörssin ( 2025) voitosta, pelaa EHT / jopa ehkä MM-kisajoukkueessa. Jos nuo kaikki onnistuu, mikä on pitkälti kiinni miehestä itsestään, on ihan tosi realistiset mahdollisuudet palata kirkkaisiin valoihin 25-26 kaudelle. Jos rahasta olisi ollut kiinni, niin miksei olisi jo nyt siirtorajalla lähtenyt hillotolpalle Ilveksen sijaa?
Nikuhan sanoi Liigawam podcastissa Ilves siirron jälkeen, että ei ajattele enää Pohjois-Amerikkaa?

Onko ajatukset jo muuttuneet
 
Ylös