Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 770
Varmaankin. Clendeningin jatkoon on noista kahdesta vaikeampi uskoa. Eiköhän mies lähde hakemaan rahat pois kuleksimasta Sveitsistä/Saksasta. Täyttää 32, vielä on muutama kausi aikaa tienata.
Toki Adam on tienannut urallaan vajaan 5 miljoonaa. Että ei välttämättä ole ihan sitä viimeistä penniä etsimässä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 507

Tämä ainakin lähtenyt Örebrosta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Toki Adam on tienannut urallaan vajaan 5 miljoonaa. Että ei välttämättä ole ihan sitä viimeistä penniä etsimässä.
Vielä sinne pankkitilille täytettä mahtuu. Clendening on jotenkin niin sen oloinen äijä, että haluaa nautiskella uransa viimeiset kaudet Sveitsin olosuhteissa. Lyhyet pelimatkat, hyvä palkka jne.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Clendening on jotenkin niin sen oloinen äijä, että haluaa nautiskella uransa viimeiset kaudet Sveitsin olosuhteissa. Lyhyet pelimatkat, hyvä palkka jne.
Tolla pelaamisen tasolla saa kyllä vaan haaveilla Sveitsistä. Saksa on todennäköinen osoite.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Saattaa vaan olla soppari jo tehty.
Niin voihan tuokin olla mahdollista. Itse vaan mietin olisiko ikinä saanut tuolla liikkeellä sopimusta Sveitsin luisteluliigaan.

No aika näyttää.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 170
Kai se olisi julkaistu jo, jos soppari olisi tehty tänne jo talvella.

Jotain huhua kyllä oli, että kaikkia nykyisenkään joukkueen sopimuksia ei olisi julkaistu vielä maaliskuun launchissa, mutta en tiedä oliko puhetta vain, kun kaikkia mun mielestä ollaan muualle viemässä joiden sopimusta ei ole julkaistu.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 770
Jotain huhua kyllä oli, että kaikkia nykyisenkään joukkueen sopimuksia ei olisi julkaistu vielä maaliskuun launchissa, mutta en tiedä oliko puhetta vain, kun kaikkia mun mielestä ollaan muualle viemässä joiden sopimusta ei ole julkaistu.
Varmasti on pöytälaatikossa soppareita odottamassa.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 782
Kenen jatkosopparia ei olisi launchissa sitten muka julkaistu?
Palve - Sveitsi
Ikonen - Ruotsi
Könönen - optio mutta tuskin käytetään
Kodytek - HIFK?
Gregoire ja Päkkiläkö siellä sitten odottelee pöytälaatikossa, että saadaan kausikortti myyntiin vauhtia kesän launchissa?

Nikulla, Clennyllä ja Masinilla vaikea uskoa mihinkään pöytälaatikko odotteluihin, vaikka jäisivätkin, niin eiköhän se ole sitten painittu tässä loppusuoralla vasta.
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
236
Kenen jatkosopparia ei olisi launchissa sitten muka julkaistu?
Palve - Sveitsi
Ikonen - Ruotsi
Könönen - optio mutta tuskin käytetään
Kodytek - HIFK?
Gregoire ja Päkkiläkö siellä sitten odottelee pöytälaatikossa, että saadaan kausikortti myyntiin vauhtia kesän launchissa?

Nikulla, Clennyllä ja Masinilla vaikea uskoa mihinkään pöytälaatikko odotteluihin, vaikka jäisivätkin, niin eiköhän se ole sitten painittu tässä loppusuoralla vasta.
Järventie
 
Viestejä
1 815
Vai palaisko Vittasmäki kotiin?

Ei olisi koskaan Ilveksestä lähtenytkään jos silloin olisi ollut jo tausta-asiat priimaa.
Ei kai sitä nyt enää tänne oteta. Vai otetaanko?

Eniveis, mun suurin fantasia tällä hetkellä on, että Clendening on huomenna poppareilla. Tää on kyllä niin merkillinen kausi.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 716
On kyllä kovia poikia nämä Utunen, Väisänen ja Bryggman. Sopivat omaan joukkueeseeni kuin nenä päähän. Ja mikä parasta, tuntuvat olevan kevään miehiä.

Olen todella yllättynyt Utusen kiekollisista taidoista. Hienoja nousuja tänäänkin. Voi yllättää monet ensi kaudella.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 770
Näin ne mielipiteet on erilaisia. Itse ottaisin enemmän kuin mielelläni Ilvekseen Rafkinin. Pelaa miehekkäästi ja on hyvä aina ollut tosi peleissä
Esim. Tämän vuoden pakistoon niin kenen tilalle ja mihin rooliin?

Joo 7.pakiksi ja rotaatioon.
 
Ylös