Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko joku siis nähnyt tämän Najmanin (jos nyt edes on tulossa) joskus pelaavan jossain, vai miten palstalla tuntuu yhtäkkiä vallitsevan konsensus, että Kodýtekin sijaan hän olisi parempi pala rosterissa?
Ja voi siis ollakin, ihmettelenpä vaan. Minua hieman hirvittää, jos rosteri menee paria palaa lukuun ottamatta taas aivan atomeiksi.
En tiedä mistään tuollaisista konsensuksista, mutta niillä kai lähinnä hahmotellaan mitä huhutaan. Kodytek ei ole tämän hetken otteilla vaikea korvattava tuollaiseen 2/3 sentterin rooliin.
Joku A-junnuko?Aamujäillä kuulemma ollut uusi kasvo tänään
Eiköhän.Joku A-junnuko?
Vaikka olikin aamujäillä niin ei välttämättä pelaa.6min ja nähdään kuka kyseessä
Olen pettynytVaikka olikin aamujäillä niin ei välttämättä pelaa.
Sever BirgiliJoku A-junnuko?
Sever Birgili
Kodytekin huonompi jakso vaan on kestänyt jo kolmisen kuukautta. Jos uskoo tappavan tasaiseen suorittamiseen, niin nuo tehot voivat toteutua, mutta itse en usko että ylittää 20 maalia ja uskon tehojen jäävän n. 30 pisteeseen. Odottaisin uudelta kaverilta tasaisempaa suorittamista läpi kauden ja kokonaisvaltaisempaa peliä ja ehkäpä samat +30p. Kodytek onnistui alkukaudesta lähes paikasta kuin paikasta, mutta oli mielestäni jo silloin maaleja lukuunottamatta aikalailla näkymätön.Joo ja se tuleva Tsekkipelaaja on varmasti pelaaja jolle ei ikinä tule huonoa jaksoa?
Kodytek on tällä hetkellä ~23 maalin ja ~35 pisteen tahdissa. Paljonko oletat uudelta kaverilta?
Itse pitäisin tuota morandia loistokaappauksena männyn ja iksan keskelle. Vielä ensikauden optiolla.Nyt sopimus purkuun ja vaikkapa SaiPan Morand tilalle.
Morand on laituri.Itse pitäisin tuota morandia loistokaappauksena männyn ja iksan keskelle. Vielä ensikauden optiolla.
Tuota parempaa tuskin markkinoilta saatavissa.
SaiPassakin laituriksi ajautunut kaveri tosiaan olisi kyllä loistokaappaus sentteriksi.Itse pitäisin tuota morandia loistokaappauksena männyn ja iksan keskelle. Vielä ensikauden optiolla.
Tuota parempaa tuskin markkinoilta saatavissa.
Morand on laituri.
Tai no pelaa laidassa.