yellowgreen
Luottopelaaja
Ja sinä ilmeisesti luulet että Ilveksessä on niin huonoja scoutteja, Tillu etunenässä etteivät he osaa löytää siitä pienestäkin määrästä niitä vahvistuksia? Enkä minä osaa mitään nimiä sanoa, ei se ole minun työni mutta maailmalla on aivan varmasti pelaajia joiden tilanteesta täällä foorumilla ei porukka tiedä yhtään mitään mutta joista mm. Tillu on saattanut yhteyksiensä kautta kuulla. Vähän nyt valoja
No kyllä mä uskon, että on erinomaisen osaavaa porukkaa Tillu mukaan lukien ja juuri siksi uskon, että ei ole ketään. Uskon, että etsitään, kun niin on sanottu. Ja kun ei kiinnitetä ketään, niin päättelen, että ei ole ketään ketä kiinnittää. Turhaan sä täällä mesoat kaikille vuoronperään ja pointtina tuntuu olevan, että valtameri pullollaan, osataan scoutata, mutta ei vaan haluta. En oo näiden sun lukuisten kirjotusten jälkeenkään ymmärtänyt, mikä on sun näkemys siihen miksi ei hankita. Kiusallaan? Meillä muilla se tuntuu olevan "ei ole laatua tarjolla ja turhaa ei osteta".Ja sinä ilmeisesti luulet että Ilveksessä on niin huonoja scoutteja, Tillu etunenässä etteivät he osaa löytää siitä pienestäkin määrästä niitä vahvistuksia? Enkä minä osaa mitään nimiä sanoa, ei se ole minun työni mutta maailmalla on aivan varmasti pelaajia joiden tilanteesta täällä foorumilla ei porukka tiedä yhtään mitään mutta joista mm. Tillu on saattanut yhteyksiensä kautta kuulla. Vähän nyt valoja päälle näihin huuteluihinkin.
Viimeksi muokattu: