Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
– Ja saattaa tässä välipäivinä yksi siirtouutinen tulla myös, jos yksi varsin laadukas pelaaja tekee valinnan Ipan ja Tapun välillä. Tarjoukset on pöydällä, Huttunen kertoo X:ssä.

Huonosti kirjoitettu koska mies joutuu selventämään jatkotwiiteissä, että kysymys on jostain ensi kauden pelaajasta. Ainakin itse tuosta ensin ymmärsin että täksi kaudeksi joku tulossa.
 

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
Itseäni ei niinkään huoleta riittääkö runkosarjan menestys tällä kokoonpanol top 4/kotietuun. Huolettaa se että onko meillä kevään peleihin ns sitä fyysisyyttä? (pl Eemeli laidoissa sekä Latvala ja Masin.) Taitoahan porukalla on, siksi ollaan sarja 2.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
– Ja saattaa tässä välipäivinä yksi siirtouutinen tulla myös, jos yksi varsin laadukas pelaaja tekee valinnan Ipan ja Tapun välillä. Tarjoukset on pöydällä, Huttunen kertoo X:ssä.

Huonosti kirjoitettu koska mies joutuu selventämään jatkotwiiteissä, että kysymys on jostain ensi kauden pelaajasta. Ainakin itse tuosta ensin ymmärsin että täksi kaudeksi joku tulossa.
Olisko taas vähän juhlatuulta havaittavissa Huttusen teksteissä…
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Thomson on ensi kauden ykköspakki meillä. Sen kyllä tiesit, mutta pakko oli taas heittää rapalaa.

Vain vitsailin sen kustannuksella, kun täällä aiemmin oli kommentteja tyyliin "kunhan ei ole ykkösylivoimassa" ja "kolmospariin sopii". Silloin jo osallistuin keskusteluun olemalla "hieman" eri mieltä. Oon tässä yrittänyt Thomsonin lähtökohtaisesta nykytasosta argumentoida useamman viestin voimin...
 

Karpovtsev

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
339
Jos nyt tälle kaudelle sentteriä haetaan niin onko tuo Petman lääke sairauteen? Itse näkisin kokeneen ja puolustuspään osaavan hyvällä aloitustaidolla ja kookkaalla vääntävällä ropan omaavalla enempi käyttöä. Tähän riittäis kohtuu perus jätkä. Joku liigajyrä mikä pelaa joka ilta joukkueelleen.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 163
Mitä itte uskon, punakoneen mainitsema pelaaja ei ole Thomson.

Mitä sitten Lassiin tulee, jo kesällä eräs Lassin tunteva henkilö höpötteli, että eiköhän nuorukainen ensi kaudeksi hae paikkaa Euroopan kaukaloista. Toki sen jälkeen on tapahtunut paljon. Anaheim poimi Lassin waiversin kautta ja Ottawa takaisin samalta polulta.

Jotain siis molemmat seurat nuorukaisessa näkevät tai ovat näkemättä.

Olisiko Thomson tänne tullessaan Ilvekselle vahvistus? Kyllä ja ehkä ei. Lanchaster ennakoituna heikompana pelaajana tottui nopeasti outoon ympäristöön ja outoon kaukaloon. Toisaalta harvoin europpaalaiseen pelityyliin ja -kaukaloon tottunut pelaaja sopeutuu rapakon takaisen ensimmäiseen vuoteen kovinkaan hyvin takaisin leveän kaukalon peliin.

Joka tapauksessa, mikäli Lassi tänne palaa, lienee hänelle jo oletettu paikka ajateltu. Epäilen, että Arttu Pellille on pedattu ns. ensikauden ykköskiekollisen pakin paikka, vaikka Lassi tänne tulisikin. Ja jos jostain syystä Lancaster tai Clendening tänne jäisi, olisi jompi kumpi lottovoitto. Kumpikaan näistä pelimanneista täällä jatkaa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jos nyt tälle kaudelle sentteriä haetaan niin onko tuo Petman lääke sairauteen? Itse näkisin kokeneen ja puolustuspään osaavan hyvällä aloitustaidolla ja kookkaalla vääntävällä ropan omaavalla enempi käyttöä. Tähän riittäis kohtuu perus jätkä. Joku liigajyrä mikä pelaa joka ilta joukkueelleen.

Niin siis tuo Huttusen huhu, jota täällä sitten arvuuteltiin (mm. Petmaniksi), koskee ensi kautta. Huttunen lisäsi tämän tiedon myöhemmin.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 159
Onko tässä nyt siis ns. kolme huhua sekaisin?

Huhu 1:

@PUMPPU :n huhu Thomsonin paluusta Ilvekseen

Huhu 2:

Huttusen huhu koskien ensi kautta ja pelaajaa X (liittyikö tähän se Tapparan 20% kovempi tarjous?)

Huhu 3:

@Haikuri :n huhu Petmanista

Vai olenko nyt itse ihan pihalla? :D
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Onko tässä nyt siis ns. kolme huhua sekaisin?

Huhu 1:

@PUMPPU :n huhu Thomsonin paluusta Ilvekseen

Huhu 2:

Huttusen huhu koskien ensi kautta ja pelaajaa X (liittyikö tähän se Tapparan 20% kovempi tarjous?)

Huhu 3:

@Haikuri :n huhu Petmanista

Vai olenko nyt itse ihan pihalla? :D

Paha sanoa, mutta Huttusen huhu joka tapauksessa koskee ensi kautta.

1703284148660.png


1703284163535.png
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 136
Onko tässä nyt siis ns. kolme huhua sekaisin?

Huhu 1:

@PUMPPU :n huhu Thomsonin paluusta Ilvekseen

Huhu 2:

Huttusen huhu koskien ensi kautta ja pelaajaa X (liittyikö tähän se Tapparan 20% kovempi tarjous?)

Huhu 3:

@Haikuri :n huhu Petmanista

Vai olenko nyt itse ihan pihalla? :D
Nyt tuntuu olevan aika monta sopankeittäjää tässä. :D

Petman, Juhis, Thomson ja mitä vielä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Erikoista nimenomaan miksi välipäivinä ratkeaa case ensikauden suhteen. Ei tuollaisia deadlineja anneta laadukkaille pelaajille välipäiviksi.

"Saattaa tässä välipäivinä tulla..."

"Jos yksi pelaaja tekee ratkaisun..."

Ei kai tuossa mitään deadlinea suoraan maalailla? Ehkä Huttusella vain on tietoa, että pelaaja x on mahdollisesti tekemässä ratkaisuaan lähipäivien aikana.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
962
Ville Petman kelpaisi ainakin minulle.

On kokoisekseen todella vahva kamppailija ja kovapäinen pelaaja.
Olisi hyödyllinen kaveri varsinkin pleijareissa, ei meinaan väistele ketään ja sekös ärsyttää vastustajia.

Pisteiden tekokin onnistuu.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 692
Olisko taas vähän juhlatuulta havaittavissa Huttusen teksteissä

Niin siis tuo Huttusen huhu, jota täällä sitten arvuuteltiin (mm. Petmaniksi), koskee ensi kautta. Huttunen lisäsi tämän tiedon myöhemmin.
Mä en ole kovin pitkään seuraillut noita Huttusen juttuja, mutta tässä viimeisen vuoden aikana, niin minusta vaikuttaa siltä, että perustuuko tuon lähteet enää nykyisin mihinkään muuhun, kuin siihen, että lukee mitä keskustelupalstoilla puhutaan?
Sitten välillä tulee niitä höperehtimisiä, että "olen tässä hyvä" ja "isoja uutisia tulossa, mutta en voi kertoa" ja sitten kun arki koittaa (ja pää selviää?), niin asiasta ei puhuta mitään. Kun ei ollut mitään mistä pitäisi puhua.
Enkä tosiaan tiedä, että miten kova tietäjä on ollut, mutta omasta mielestäni viimeisen vuoden sisällä ei kyllä minua ainakaan vakuuta.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Juu tuossahan se koko kauden palkka on..

Mutta ei näistä kauheemmin jaksa enempää vääntää uskoo ken uskoo. Hyvää joulua!

Tuossa on osa NHL-sopimuksesta ja osa Lukolta. Esim. samalta listalta löytyy Borgström, jolla ollut NHL-sopimus myös. Ja tulot 465 827.

Saarijärven soppari ollut tuolta kaudelta Amerikassa 700K ja farmipalkka 70K.

Mitenköös nuo tulot on päässyt tippumaan jopa alle tuon farmipalkan, jos Lukossakin on yli 200K ottanut. Jännä yhtälö.

Hyvät joulut juu!

E. En löytänyt 21 vuoden tuloja. Jos joku löytää, niin voisi linkata.
 
Viimeksi muokattu:

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 077
Ville Petman oli viimeisellä SaiPa-kaudellaan erittäin näkyvä hahmo ainakin Ilvestä vastaan pelatessaan, tosin kirjautti myös aika hirveät lukemat miinussarakkeeseen. Mutta jääkö vain yhden kauden ihmeeksi?
 
Ylös