Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Siinä twiitissähän juurikin kumottiin huhut siirtymisestä, en viitsinyt asiasta heti mainita kun huomasin et @IhanJuniori :n viestin jälkeen homma lähti aivan laukalle, vaan kaivoin popkornit esiin ja nautiskelin. :D
Joo mun olisi pitänyt lukea se twiitti kunnolla. Tai vaihtoehtoisesti ymmärtää lukemani.
No ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu :)
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 541
Tapparalla ja Kärpillä isompi tarve tällä hetkellä muutenkin kärkiketjujen sentterille kuin Ilveksellä. Tämäkin kannattaa pitää mielessä.
Sen takia Ilveksellä onkin kiire, on varaa ja ettei muut saa.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Kyllä meillä on sentterin mentävä aukko yhtälailla kuin muillakin ja se kasvaa joka kerta kun Virtanen on sairauslomalla ja samaan aikaan Kodytekin kone hidastuu. Mäntykivi laituri/sentterinä on vähän pelastanut tilannetta.
 

Nulikka

Guest
Kyllä kohta on taas rajua vapaapudotusta todellisuuteen tarjolla kun ei tulekkaan Area, Langhameria eikä Ruohomaata vaan joku ECHL-arpa tai SHL-jyrä tutkan ulkopuolelta.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 337
Tampereelle kannattaa sovitella perheellistä sentteriä iältään 30v+ ja pidemmällä lapulla.
Vaimo ja lapset viihtyy Treella. Ouluun voi mennä rahan perässä joku nuorempi. Rahaa enempi painaa perheen hyvinvointi. Pidempi juurtuminen ja Tre on myyvä kortti.

Joku vois nyt yhdistää mrs. Palveen ja Clendeningin sielunsisariks ja saatais nauttia ensi vuonnakin nää herrat Tampereella, eikö? Siinäpä mun toivomus joulupukille.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Tampereelle kannattaa sovitella perheellistä sentteriä iältään 30v+ ja pidemmällä lapulla.
Vaimo ja lapset viihtyy Treella. Ouluun voi mennä rahan perässä joku nuorempi. Rahaa enempi painaa perheen hyvinvointi. Pidempi juurtuminen ja Tre on myyvä kortti.

Joku vois nyt yhdistää mrs. Palveen ja Clendeningin sielunsisariks ja saatais nauttia ensi vuonnakin nää herrat Tampereella, eikö? Siinäpä mun toivomus joulupukille.
Näillä ottein tuskin nähdään Palvea Suomessa ensi kaudella. Dominoiva pelaaja Liigaan ja asennekin vaikuttaa olevan kunnossa.
 

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179
Jos Lankku oikeasti olisi jumalasta seuraava niin olisi pelannut paremmin, oli joukkue edessä mikä tahansa.

Jos nyt kävisikin epätodennäköinen, että tulisi tällä kaudella niin oma veikkaus on, että Gunneri pitäisi ykkösmolarin paikan. Ja miten Lankku tälläiseen tilanteeseen suhtautuisi.

Mutta ehdottomasti ottaisin jos olisi saatavilla. Pointti ehkäpä se, etten laput silmillä kuuluttaisi varmaksi ykkösveskaksi. Koomista on puheet että vaihdettaisiin Gunneriin.
Tähän vielä sen verran, että mulle on aivan sama, miten Marek on Ruotsissa pelannut, mutta jos nyt mietitään näitä kahta maalivahtia niin kyllä Marek suuremmalla todennäkösyydellä tälläkin kaudella pelastaa pelejä Ilvekselle. Ei nyt varmasti ole tulossa, mutta hänelle paluu tuttuun ympäristöön, missä loisti pari edellistä vuotta olisi sen verran hyvä juttu, että vire kääntyisi hyvinkin nopeasti. Jos nyt pitäisi valita niin myisin Gunnarssonin ihan sama mihin, jos tilalle tulisi Marek. Se on kuitenkin KING MAREK
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Tähän vielä sen verran, että mulle on aivan sama, miten Marek on Ruotsissa pelannut, mutta jos nyt mietitään näitä kahta maalivahtia niin kyllä Marek suuremmalla todennäkösyydellä tälläkin kaudella pelastaa pelejä Ilvekselle. Ei nyt varmasti ole tulossa, mutta hänelle paluu tuttuun ympäristöön, missä loisti pari edellistä vuotta olisi sen verran hyvä juttu, että vire kääntyisi hyvinkin nopeasti. Jos nyt pitäisi valita niin myisin Gunnarssonin ihan sama mihin, jos tilalle tulisi Marek. Se on kuitenkin KING MAREK
Mä taas en missään nimessä.

No onneksi meitä viisaammat päättää.

Ja selvyydeksi. Lankku oli no1 suosikkini viime vuonna.
 

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179
Mä taas en missään nimessä.

No onneksi meitä viisaammat päättää.

Ja selvyydeksi. Lankku oli no1 suosikkini viime vuonna.
Se on ihan totta, että meitä viisaammat tekee päätökset ja luotetaan heihin. Mutta sanotaanko nyt ainakin näin, että Ilveksen pitää ottaa Langhamer jos riskinä on, että menisi muuhun liigaseuraan. Jos menee Suomen ulkopuolelle niin sitten asia erikseen
 
Ylös