Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 631
Tarvii ihmetellä joidenkin kirjoituksia..Konna on virheensä tehnyt ja lopettanut viinan kanssa leikkimisen ja pyytänyt sntekksi Ilveksen pelaajilta/valmennuksesta typeryytensä..niin mikä tässä asiassa voi olla joillekin niin vaikeaa?
Kuten aiemmin sanoin, nuo anteeksipyynnöt ei näy katsojille ja faneille. Lisäksi käynyt naureskelemassa Valavuoren ohjelmassa.

Ymmärrän täysin miksi jotkut ovat vihaisia/katkeria Konnaa kohtaan.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 745
Tarvii ihmetellä joidenkin kirjoituksia..Konna on virheensä tehnyt ja lopettanut viinan kanssa leikkimisen ja pyytänyt anteeksi Ilveksen pelaajilta/valmennuksesta typeryytensä..niin mikä tässä asiassa voi olla joillekin niin vaikeaa?

Hän on sinulta voinut pyytää anteeksi ja pyörii edelleen kanssasi samoissa bingoporukoissa, joten näkökulmasi on hieman eri kuin tavallisella kannattajalla.

Itse en anteeksi anna, ennen kuin tulee julkisen anteeksipyynnön kanssa ulos. Tuskin tulee, joten tuskinpa minäkään olen anteeksi antamassa. Ilveksen päälle ei unohtamatta kusta.
 

KopKop

Rivipelaaja
Viestejä
78
Konnan ketjussa jo väsymiseen asti viestejä kaverista niin jos tässä huhuketjussa ei lähettäs vetään tota ikuista Konna limboa.
Nimenomaan. Itseäni ainakin alkaa väsyttämään jo pelkkä nimi Kontiola. Kaikki tietää sen, mitä se teki meillä pelatessa. Ihmiset tekevät virheitä, myös jääkiekkoilijat. Mahtava pelaaja ja persoona ja loistavaa jos on päässyt eroon holitouhuista.
 

KopKop

Rivipelaaja
Viestejä
78
Nimenomaan. Itseäni ainakin alkaa väsyttämään jo pelkkä nimi Kontiola. Kaikki tietää sen, mitä se teki meillä pelatessa. Ihmiset tekevät virheitä, myös jääkiekkoilijat. Mahtava pelaaja ja persoona ja loistavaa jos on päässyt eroon holitouhuista.
Enkä nyt tarkoita sitä, että konnan menneisyys pitää unohtaa. Mutta onko tää oikea ketju siitä puhumiselle?
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 897
Hän on sinulta voinut pyytää anteeksi ja pyörii edelleen kanssasi samoissa bingoporukoissa, joten näkökulmasi on hieman eri kuin tavallisella kannattajalla.

Itse en anteeksi anna, ennen kuin tulee julkisen anteeksipyynnön kanssa ulos. Tuskin tulee, joten tuskinpa minäkään olen anteeksi antamassa. Ilveksen päälle ei unohtamatta kusta.
Asia on ymmärretty..ei tänne tosiaankaan jaksa enään kirjoitella..elikkä lähden bingon pariin..
 
Viestejä
1 964
Tarvii ihmetellä joidenkin kirjoituksia..Konna on virheensä tehnyt ja lopettanut viinan kanssa leikkimisen ja pyytänyt anteeksi Ilveksen pelaajilta/valmennuksesta typeryytensä..niin mikä tässä asiassa voi olla joillekin niin vaikeaa?
Sori, unohdin hymiön edellisestä viestistä.
Mulle sopii oikein hyvin, ettei asiasta jauheta enempää.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Hän on sinulta voinut pyytää anteeksi ja pyörii edelleen kanssasi samoissa bingoporukoissa, joten näkökulmasi on hieman eri kuin tavallisella kannattajalla.

Itse en anteeksi anna, ennen kuin tulee julkisen anteeksipyynnön kanssa ulos. Tuskin tulee, joten tuskinpa minäkään olen anteeksi antamassa. Ilveksen päälle ei unohtamatta kusta.
Miksi pitäisi antaa anteeksi sellaiselle, joka ei anteeksi pyydä? En ainakaan ole nähnyt julkista anteeksipyyntöä Ilves-kannattajilta. Itselleni anteeksianto ei tässä tapauksessa ole sinänsä vaikeaa. Ymmärrän Konnan teot monellakin tasolla. En niitä kuitenkaan hyväksy enkä unohda.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 755
Tulipa nyt mietittyä että ketä sieltä Lahdesta voisi Hölön mukana ja nyt kuunneltua hockey time Lahti podia. Siellä haastattelussa Toni Utunen, jota Niemelä selkeästi arvostaa ja pitää todella potentiaalisena. Mies itse pitää itseään allarounderina. Parikan Euroopan option käyttämisestä ei tietoa, mutta voisi olla kohtalainen paikko. Toki tässä voi Merelän tyyliin olla kuvio Tapparaan, siellä hän kuitenkin 12-vuotiaasta asti on pelannut. Sopimus Pelicansiin päättyy tähän kauteen.
 
Ylös