Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
Moni joukkue ilmoittaa viikottain sairastupatilanteen täysin avoimesti.

Esimerkiksi Ässät: Virkistyshotelli Yyterin viikkokatsaus viikolle 38

Ilveksen linjaus on todella omituinen. Varsinkin kun tiedetään että meillä on aktiivinen palsta missä joukkueesta käydään kuumaa keskustelua satojen viestien edestä per päivä, ei ne huhut ja spekuloinnitkaan ihmisten terveydentilasta mitenkään kivoja ole. Mutta ei liene tämän ketjun asia se, plus tästäkin on jauhettu jo aika paljon viimeisen parin vuoden aikana.
Tästä linjauksestahan mainio palstatoveri Blegifan joskus Tillua arvosteli kovin sanoin että Tillu on tehnyt virheitä yms. Mitkä sitten on ajaneet tähän että ei enää ilmoitella mitään.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Itselle ei kyllä käy järkeen miten Meskanen pelaisi vielä loppupelin normaalisti jos jalka on siinä kunnossa, että vaatisi toimenpiteen mikä vie koko loppukaudeksi lasarettiin
Meskanen oli vielä hyvässä hapessa jälkilähetyksen haastatteluissakin. Onkohan loukki tapahtunut sen jälkeen sitten?
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 705
Tähän kauteen lähettiin liian kapealla rosterilla. Tarve kahdelle liiga tason pelimiehelle. Tässä nyt ei Gregoiret ja Kossit auta.
Viime kauteen lähdettiin liian laajalla rosterilla ja tähän kauteen liian kapealla.

Ensi kauteen sopivalla? Ehkä?
 

Jeti

Tulokas
Viestejä
6
Meskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.

Suomen joku kertoi olevan kunnossa, joten olisiko sitten esim. Könösen saama vamma vaatinut pidemmän poissaolon? Ehkä punakoneen ”kovin hämmentäjä”-kommentti kryptisesti viittaisi juuri Könöseen. Tämä siis vain heittona.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Meskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.

Suomen joku kertoi olevan kunnossa, joten olisiko sitten esim. Könösen saama vamma vaatinut pidemmän poissaolon? Ehkä punakoneen ”kovin hämmentäjä”-kommentti kryptisesti viittaisi juuri Könöseen. Tämä siis vain heittona.

Tämä olisi kyllä melkoinen painajainen...
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
Koko Nokia Arena palanut karrelle, Tappara ehtinyt varata Hakametsän -> Ilves joutuu ostamaan hallivuoroja Keravan Jokereilta?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
Meskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.

Suomen joku kertoi olevan kunnossa, joten olisiko sitten esim. Könösen saama vamma vaatinut pidemmän poissaolon? Ehkä punakoneen ”kovin hämmentäjä”-kommentti kryptisesti viittaisi juuri Könöseen. Tämä siis vain heittona.
Eikai tässä nyt montaa jätkä ole poissa :D Jos puhutaan viikoista niin sanoisin, että aika säikähdyksellä selvitään.
 

Jeti

Tulokas
Viestejä
6
Eikai tässä nyt montaa jätkä ole poissa :D Jos puhutaan viikoista niin sanoisin, että aika säikähdyksellä selvitään.
Itse en usko, että pelkästään Meskasen parin viikon poissaolon takia oltaisiin pakotettuja lähtemään markkinoille. Sellaisen kuvan itse punakoneen viestistä sain.

Meskasen vamma ei ole kovin vakava, joten väkisinkin itse mietin, että joku muukin on loukkaantunut. Hyvä tietysti, mikäli näin ei ole.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 178
Meskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.

Suomen joku kertoi olevan kunnossa, joten olisiko sitten esim. Könösen saama vamma vaatinut pidemmän poissaolon? Ehkä punakoneen ”kovin hämmentäjä”-kommentti kryptisesti viittaisi juuri Könöseen. Tämä siis vain heittona.
Pitääkö tässä kohta palata niihin korona-aikojen lainoihin. Riku Tuomolaa ja Albin Erikssoneja kohta rosteri täys, jos tähän malliin ukkoo tippuu pois. :D
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
Itse en usko, että pelkästään Meskasen parin viikon poissaolon takia oltaisiin pakotettuja lähtemään markkinoille. Sellaisen kuvan itse punakoneen viestistä sain.

Meskasen vamma ei ole kovin vakava, joten väkisinkin itse mietin, että joku muukin on loukkaantunut. Hyvä tietysti, mikäli näin ei ole.
Niin punakone puhui loppukauden poissaolosta
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
Arvailuahan tämä on, mutta lieneekö totuus jossain välissä. Tuskin on ihan pieni, mutta tuskin loppukaudenkaan loukki. No, ehkä Ilves kertoo.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 099
Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio
Hyvä että kerroit suoraan. Ennenkuin lähtee vielä voimakkaammin liikkeelle spekulaatiot useammasta loukkaantuneesta.

Eli sieltä on nyt sitten Ratinen noin kuukauden poissa ja Meskanen epämääräisen ajan. Gregoire siinä kintaalla, että mahtuuko kokoonpanoon. Paria uutta pelaajaa tässä odotellaan siis.
 
Ylös