Keltavihreä
Luottopelaaja
Iltapäivälehdessä luki Pennasella olevan optio ensi kauden jälkeen (ilmeisesti maajoukkueeseen)Miten niin voisi käydä? Ilves antaa kenkää vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltapäivälehdessä luki Pennasella olevan optio ensi kauden jälkeen (ilmeisesti maajoukkueeseen)Miten niin voisi käydä? Ilves antaa kenkää vai?
Tätä on kyllä tosi vaikea uskoa. En näe mitään mahdollisuutta, että toimistolla olisi viime syksynä alettu neuvottelemaan Pennasen kahden vuoden sopimusta 23-25 ja tarjota heti mahdollisuus ensimmäisen kauden jälkeen sopimuksesta irtoamiseen jättäen Ilveksen ilman valmentajaa yhden kauden jälkeen. Lopulta toki Pennanen tuli jo viime vuonna joukkueen peräsimeen, mutta en usko, että tuollaisia sopimusehtoja olisi Ilveksessä hyväksytty.Iltapäivälehdessä luki Pennasella olevan optio ensi kauden jälkeen (ilmeisesti maajoukkueeseen)
Tätä on kyllä tosi vaikea uskoa. En näe mitään mahdollisuutta, että toimistolla olisi viime syksynä alettu neuvottelemaan Pennasen kahden vuoden sopimusta 23-25 ja tarjota heti mahdollisuus ensimmäisen kauden jälkeen sopimuksesta irtoamiseen jättäen Ilveksen ilman valmentajaa yhden kauden jälkeen. Lopulta toki Pennanen tuli jo viime vuonna joukkueen peräsimeen, mutta en usko, että tuollaisia sopimusehtoja olisi Ilveksessä hyväksytty.
Olen ainakin itse todella pettynyt, jos Pennanen päästetään maajoukkueen johtoon ilman asianmukaista korvausta.
Kaippa tuo Pendon sopimus on sellainen, että tämän vuoden jälkeen on mahdollisuus liueta isoihin tehtäviin esim. maajoukkueen päävalmentajaksi, ei mihinkään vähäpätöiseen virkaanTätä on kyllä tosi vaikea uskoa. En näe mitään mahdollisuutta, että toimistolla olisi viime syksynä alettu neuvottelemaan Pennasen kahden vuoden sopimusta 23-25 ja tarjota heti mahdollisuus ensimmäisen kauden jälkeen sopimuksesta irtoamiseen jättäen Ilveksen ilman valmentajaa yhden kauden jälkeen. Lopulta toki Pennanen tuli jo viime vuonna joukkueen peräsimeen, mutta en usko, että tuollaisia sopimusehtoja olisi Ilveksessä hyväksytty.
Olen ainakin itse todella pettynyt, jos Pennanen päästetään maajoukkueen johtoon ilman asianmukaista korvausta.
Pendo nyt oli niin kysytty valmentaja tuolloinkin, että hän on ihan hyvin voinut semmoista vaatia ja joku olisi suostunut jos Ilves ei. Ei pendon ollut pakko Ilvekseen tulla.Tätä on kyllä tosi vaikea uskoa. En näe mitään mahdollisuutta, että toimistolla olisi viime syksynä alettu neuvottelemaan Pennasen kahden vuoden sopimusta 23-25 ja tarjota heti mahdollisuus ensimmäisen kauden jälkeen sopimuksesta irtoamiseen jättäen Ilveksen ilman valmentajaa yhden kauden jälkeen. Lopulta toki Pennanen tuli jo viime vuonna joukkueen peräsimeen, mutta en usko, että tuollaisia sopimusehtoja olisi Ilveksessä hyväksytty.
Ja vieläpä tässä järjestyksessäPennasen seuraajaksi, jos käy huonosti:
- J. Jalonen
- K. Jalonen
- Salo
- Ahokas
- Helminen
Ja vieläpä tässä järjestyksessä
Ja vieläpä tässä järjestyksessä
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mitä Karri saisi aikaan kärkitason resursseilla, kun tähän asti on profiloitunut vähän heikommilla rostereilla ylisuorittajana ja muutosjohtajana, joka kääntää rupusakin kurssin.Kiven paluukin olisi ok, mutta vaikea nähdä potkut saaneen valmentajan paluuta ilman TJ- ja UTJ-vaihdoksia.
Kolme ekaa olisi hyviä vaihtoehtoja kyllä. Itse nostaisin ehkäpä J Jalosen jälkeen Olli Salon jopa ohi K Jalosen.Pennasen seuraajaksi, jos käy huonosti:
- J. Jalonen
- K. Jalonen
- Salo
- Ahokas
- Helminen
Ei ole J. Jalonen liigaan tässä vaiheessa tulossa. Hakee paikkaa ulkomailta ja sen aivan varmasti saa.Kolme ekaa olisi hyviä vaihtoehtoja kyllä. Itse nostaisin ehkäpä J Jalosen jälkeen Olli Salon jopa ohi K Jalosen.
Mitä niitä turhia jargoneita puhumaan. "Joukkue valmis siirtorajalla" "jos sopiva palanen löytyy, olemme valmiita reagoimaan".Vähän toivoisin tässä vaiheessa ulostuloa Tillulta sen suhteen, että onko tämä joukkue se millä lähdetään syksyyn, vai vieläkö tarkoituksena on ennen kauden alkua löytää vahvistuksia.
Viime kesänähän tällainen tuli ennen Haapalan jatkoa.
Jos tässä on syksyn joukkue voi laittaa kesän osalta foorumin säppiin.
Niin totta, jos sinä olet sitä mieltä, niin eihän kukaan muu saa erilailla ajatella!Mitä niitä turhia jargoneita puhumaan. "Joukkue valmis siirtorajalla" "jos sopiva palanen löytyy, olemme valmiita reagoimaan".
Puolustaja on haussa tällä hetkellä.
Siis oikeastiko vielä puolustajaa haetaan? Vaikea nähdä tohon puolustukseen enää tarvetta...Mitä niitä turhia jargoneita puhumaan. "Joukkue valmis siirtorajalla" "jos sopiva palanen löytyy, olemme valmiita reagoimaan".
Puolustaja on haussa tällä hetkellä.