Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Koivane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
796
Yksi mielenkiintoinen kotiutettava vaikkapa 2024-25 kaudella, jos ei NHL kunnolla aukea..
Tässä on kyllä yks niistä kavereista mitä ei saa päästää Suomeen tultaessa muuhun seuraan.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 437
Huhuissa olisi vähän niinkuin Pennasen luokkakokous teemalla tulossa joukkuetta. Varmaan ei Pennasen entisistä tutuista oikeasti tule kukaan tai ehkä joku yksi leveyspelaaja. Näennäisen loogisia huhuja on vaan helppo keksiä, myydä yleisölle ja ne jäävät elämään. Olen valmistautunut pettymään ja sen olenkin hyvin oppinut vuosikymmenten saatossa.

Toisaalta Jypillä tuo luokkakokous todella tapahtui kuluneella kaudella.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Huhuissa olisi vähän niinkuin Pennasen luokkakokous teemalla tulossa joukkuetta. Varmaan ei Pennasen entisistä tutuista oikeasti tule kukaan tai ehkä joku yksi leveyspelaaja. Näennäisen loogisia huhuja on vaan helppo keksiä, myydä yleisölle ja ne jäävät elämään. Olen valmistautunut pettymään ja sen olenkin hyvin oppinut vuosikymmenten saatossa.

Toisaalta Jypillä tuo luokkakokous todella tapahtui kuluneella kaudella.

Friman?
 

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
Huhuissa olisi vähän niinkuin Pennasen luokkakokous teemalla tulossa joukkuetta. Varmaan ei Pennasen entisistä tutuista oikeasti tule kukaan tai ehkä joku yksi leveyspelaaja. Näennäisen loogisia huhuja on vaan helppo keksiä, myydä yleisölle ja ne jäävät elämään. Olen valmistautunut pettymään ja sen olenkin hyvin oppinut vuosikymmenten saatossa.

Toisaalta Jypillä tuo luokkakokous todella tapahtui kuluneella kaudella.
Luokkakokous, tarkennatko? Hpk 2019?
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 803
Pennasen mestaruusjengin pelaajat ovat edelleen melkein kaikki hyvässä iässä. Ei siellä oikein ketään kehäraakkia ole, niinkuin Jyväskylään raijattiin tälle kaudelle.
 

Epilänharjun Huuhkaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Tässä on kyllä yks niistä kavereista mitä ei saa päästää Suomeen tultaessa muuhun seuraan.
Tämä on mielestäni yksi niistä asioista joista pitäisi päästä eroon. Koskaan ei pitäisi ketään ottaa vain sen takia, että on joskus Ilveksessä pelannut, oma kasvatti yms.

Kärjistän nyt tietoisesti tuota lainattua kommenttia, mutta edelleen, jos ei seuran sisällä, niin ainakin kannattajissa tuntuu elävän "omat kasvatit, omat pojat" mentaliteetti. Olen jollain tasolla myös itse tällainen tunteella eläjä, ja historian hyysääjä, mutta mikäli oikeasti haluaa kirkkainta, niin ratkaisut pitää tehdä pelaajan sen hetkisen tason, ja joukkueen tarpeiden mukaan.

Kukaan ei saa olla yksilönä joukkuetta suurempi.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 927
Tämä on mielestäni yksi niistä asioista joista pitäisi päästä eroon. Koskaan ei pitäisi ketään ottaa vain sen takia, että on joskus Ilveksessä pelannut, oma kasvatti yms.

Kärjistän nyt tietoisesti tuota lainattua kommenttia, mutta edelleen, jos ei seuran sisällä, niin ainakin kannattajissa tuntuu elävän "omat kasvatit, omat pojat" mentaliteetti. Olen jollain tasolla myös itse tällainen tunteella eläjä, ja historian hyysääjä, mutta mikäli oikeasti haluaa kirkkainta, niin ratkaisut pitää tehdä pelaajan sen hetkisen tason, ja joukkueen tarpeiden mukaan.

Kukaan ei saa olla yksilönä joukkuetta suurempi.

Aamen.

Vituttaa joka vuosi lukea, että jokainen Ilves taustainen pitäisi saada takaisin.

Tää on ammattiurheilua ei hyvävelikerho.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 723
Aamen.

Vituttaa joka vuosi lukea, että jokainen Ilves taustainen pitäisi saada takaisin.

Tää on ammattiurheilua ei hyvävelikerho.
Eipä sieltä montaa ole saatavissa tai tulollaan. Pelkkä mese aiheuttaa täällä naamanväänteitä.
Vaikka on ammattiurheilua niin persiistä jos tänne kerätään jotain kerhon mestarijoukkuetta puettuna ilvesnuttuihin.
Ollaan tampereen ilves ja se pitää näkyä vahvasti myös rosterissa tavalla tai toisella.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 696

Ei noi ny ihan priimaa ole, mutta josko kerran onnaisi?
Et taida ymmärtää milloin kyseessä on pisteistä elävä puolustaja tai yleispuolustaja? Tai puolustava puolustaja?

Ei muuta jatka vaan scouttaamistasi.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 541
Ei mua pakistä jännitä yhtään. Se näyttäisi muodostuvan todella hyväksi joka tapauksessa.

Hyökkäykseen ei ole varmoja huhuja vielä siinä mittakaavassa, että hyökkäys näyttäisi nyt jo tosi kovalta. Se jännittää, et miltä se hyökkäys näyttää parin seuraavan launchin jälkeen.
Huippu laitureita etenkin on esiintynyt pelottavan vähän huhuissa.
 

CatchTheFox

Rivipelaaja
Viestejä
93
No tämä nyt on ihan täyttä paskaa. Saipoille ja Jukureille tälläiset horinat varmaan päteekin.
Ei voi, eikä pidä antaa tasoitusta millään osa-alueella.

No kyllä minä ne isoimmat nimet hankkisin nimenomaan keskustaan ja puolustukseen. Kärkisentterit pystyy parhaimmillaan nostamaan laiturien tasoa pykälällä paremmaksi. Könönen voi yllättää monet vielä positiivisesti, vaikka ei lähtökohtaisesti mikään seksikäs nimi olekaan.

Ja tasoituksella tarkoitin sitä, että sinne laidoille ei tarvitse hankkia niitä rahakkaimpia ja isoimpia nimiä.
 
Ylös