Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 497
Joukkueet joista voisi pelaajia irrota.

Saipa:
Meskanen

JYP:
Gardiner
Turkulainen

Sport:
Hjalmarsson
Holmström
Lööke

En usko, että Sport tai JYP tyhjentää, mutta jos tyhjentää niin kyllähän siellä kelpo pelimiehiä on. Itse kuolaan eniten Jens Lööken perään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 970
Joukkueet joista voisi pelaajia irrota.

Saipa:
Meskanen

JYP:
Gardiner
Turkulainen

Sport:
Hjalmarsson
Holmström
Lööke

En usko, että Sport tai JYP tyhjentää, mutta jos tyhjentää niin kyllähän siellä kelpo pelimiehiä on. Itse kuolaan eniten Jens Lööken perään.

Olisi paljon realistisempia, jos olisi sopimukset katkolla. Noista ainoastaan Meskanen ei ole jatkamassa nykyisessä seurassaan. Spora ja Jyp edelleen taistelevat playoff-paikoista, vaikka tämä viikko alkaakin jo olla aika ratkaiseva sen suhteen. Vaikea kuvitella, että ainakaan Rautakorven joukkueesta pääatettäisiin samassa sarjassa kilpailevaan joukkueeseen ketään, jolla sopimus jatkuu.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 457
Joukkueet joista voisi pelaajia irrota.

Saipa:
Meskanen

JYP:
Gardiner
Turkulainen

Sport:
Hjalmarsson
Holmström
Lööke

En usko, että Sport tai JYP tyhjentää, mutta jos tyhjentää niin kyllähän siellä kelpo pelimiehiä on. Itse kuolaan eniten Jens Lööken perään.
Tota Löökeä kans pitäisin parhaimpana ja ehkä helpoimpana hankittavana Ilvekselle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 497
Olisi paljon realistisempia, jos olisi sopimukset katkolla. Noista ainoastaan Meskanen ei ole jatkamassa nykyisessä seurassaan. Spora ja Jyp edelleen taistelevat playoff-paikoista, vaikka tämä viikko alkaakin jo olla aika ratkaiseva sen suhteen. Vaikea kuvitella, että ainakaan Rautakorven joukkueesta pääatettäisiin samassa sarjassa kilpailevaan joukkueeseen ketään, jolla sopimus jatkuu.
Siis en usko, että yksikään pelaaja jolla sopimus jatkuu ensi kaudelle lähtee mihinkään seuraan loppu kaudeksi.

Enkä usko Sportin tai JYP:in edes tyhjentävän pajatsoa. Molemmissa seuroissa ollaan saatu uskottavuus palautettua niin näyttäisi hieman hölmöltä.

Siitä huolimatta kyllä mun Ilvekseen loppu kaudeksi yksi Lööke mahtuisi.
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
742
Siis en usko, että yksikään pelaaja jolla sopimus jatkuu ensi kaudelle lähtee mihinkään seuraan loppu kaudeksi.

Enkä usko Sportin tai JYP:in edes tyhjentävän pajatsoa. Molemmissa seuroissa ollaan saatu uskottavuus palautettua niin näyttäisi hieman hölmöltä.

Siitä huolimatta kyllä mun Ilvekseen loppu kaudeksi yksi Lööke mahtuisi.
Tulisikohan Lööke edes..? Lööke jatkishuhujen mukaan teki jatkot Sporaan kun paikka 1. kentästä takuuna. Kärpät oli kuulemma kosiskellut 2.-3. kentän lupauksella.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Tuosta:



Sentteri tosin eli tuskin :D
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Tuosta:



Sentteri tosin eli tuskin :D
Hyvä ettei ole maalivahti :D
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tuosta:



Sentteri tosin eli tuskin :D

:D...

No joo.
 
Ylös