Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Pitää kuitenkin muistaa, ettei Hifki varsinaisia tyhjennysmyyntejä kaiketi joudu pystyyn laittamaan. Eikä myöskään myy niitä parhaiten onnistuneita pelaajiaan.
Toinen asia on sitten se, että kannattaako Ilveksen olla edes kiinnostunut.
Silloin se on Suomessa Saipa.. muutoin ulkomaat.
Liigan sisällä pitäisi muutoin onnistua nappaamaan pelaaja, joka on vaan ollut väärässä ympäristössä.

Niin, mä oon nyt kahden viikon aikana hokenut tällä palstalla noin kuustoistatuhattaneljäsataakakskymmentäkahdeksan kertaa, että tyhjennysmyyntejä on turha odottaa muualta kuin SaiPasta :D

Kunhan nyt kommentoin Palolaan, kun tuossa mahdollisesta vaihdosta puhuttiin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 996
Niin, mä oon nyt kahden viikon aikana hokenut tällä palstalla noin kuustoistatuhattaneljäsataakakskymmentäkahdeksan kertaa, että tyhjennysmyyntejä on turha odottaa muualta kuin SaiPasta :D

Kunhan nyt kommentoin Palolaan, kun tuossa mahdollisesta vaihdosta puhuttiin.
Otetaan Olhaver sitten Saipasta
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
742
Ei kulje Palmulla Linköpingissäkään (8 peliä ja 0+2). Isoa setelitukkoa heiluttelemaan ja sopimuksen purku yhteisymmärryksessä. Loppukausi ja ensi kausi Ilveksessä. Siinä olisi minun fantasiani.

Toinen ajatusleikki olisi vaihtokaupat (pienellä välirahalla) HIFK:n kanssa: Tuulola --> HIFK ja Palola --> Ilves. Palolasta voisi olla hyötyä pudotuspeleissä. Tuulola on kokovartalokipsissä Ilveksessä. Loimaranta kalastettaisiin ensi kauden kattavalla sopimuksella tuomaan sitä kuuluisaa leveyttä. Tuskin SaiPa tähän kuitenkaan lähtisi.
Palola? Anteeksi mitä? Tuulolasta nyt on sentään jotain hyötyä kentällä.
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
802
Ei kulje Palmulla Linköpingissäkään (8 peliä ja 0+2). Isoa setelitukkoa heiluttelemaan ja sopimuksen purku yhteisymmärryksessä. Loppukausi ja ensi kausi Ilveksessä. Siinä olisi minun fantasiani.

Toinen ajatusleikki olisi vaihtokaupat (pienellä välirahalla) HIFK:n kanssa: Tuulola --> HIFK ja Palola --> Ilves. Palolasta voisi olla hyötyä pudotuspeleissä. Tuulola on kokovartalokipsissä Ilveksessä. Loimaranta kalastettaisiin ensi kauden kattavalla sopimuksella tuomaan sitä kuuluisaa leveyttä. Tuskin SaiPa tähän kuitenkaan lähtisi.
Olisi niin vanhan Ilveksen näköisiä hankintoja, varsinkin ehtoo Palola.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 923


Nostetaan tää ylös. Mielenkiintoinen twiitti. Laitettu tuon Lankun tilanteen aikana. Itse en keksi suoranaista asiayhteyttä Lankun tilanteeseen.

Ellei viitata Marekin jatkodiiliin? Tai sitten on saatu soppari jonkun kans tehtyä kuka tulee jengiin ja julkistetaan vielä tänään.
 

Lehtisalaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179


Nostetaan tää ylös. Mielenkiintoinen twiitti. Laitettu tuon Lankun tilanteen aikana. Itse en keksi suoranaista asiayhteyttä Lankun tilanteeseen.

Voisko olla ajastettu 19.20? Jos tarkoituksena julkaista jotain klo 20 tms.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Tai 72 ja Czuczmanille jatkosopimus :D
1673718157731.png


Nimenomaan 7.20 ip.
 
Ylös