Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 878

Eiköhän vero- ja rahastointisyyt painaneet myös jatkosuunnitelmien suhteen.
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 032
Expressen huhuilee Palmua sinne. Eipä heillä hirveästi hutejakaan tule ymmärtääkseni.
Okei. Näin arvelinkin että yrittää vielä nostetta ruotsissa. Alkaa oleen viimeinen tanssi palmulla ajatellen ulkomaita kun senverran heikosti mennyt pisteiden valossa shl, del ja ahl-liigoissa aiemmin. Suomessa kyllä parikautta tehnyt hyvää jälkeä.
 

Summasen Raato

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
139
En nyt kymmentä sivua enempää jaksanut ketjua tahkota taaksepäin, niin en tiedä onko aiheesta jo aiemmin ollut keskustelua. Mutta siis kahdesta lähteestä olen tällä viikolla kuullut, että Joly olisi ensi kaudella meidän mies, niin onko tämmöistä "tietoa" ollut liikenteessä? Ja toisaalta samaa olen kuullut myös Tapparan leiristä, että olisi ensi kaudella heidän mies.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
En nyt kymmentä sivua enempää jaksanut ketjua tahkota taaksepäin, niin en tiedä onko aiheesta jo aiemmin ollut keskustelua. Mutta siis kahdesta lähteestä olen tällä viikolla kuullut, että Joly olisi ensi kaudella meidän mies, niin onko tämmöistä "tietoa" ollut liikenteessä? Ja toisaalta samaa olen kuullut myös Tapparan leiristä, että olisi ensi kaudella heidän mies.
Jolyn jääminen suomeen olisi kyllä iso iso yllätys. Niin paljon hän on liigassa pelaamista kritisoinut, että ihmettelen jos liigaan jää.
 

Autonakseli

Rivipelaaja
Viestejä
50
En nyt kymmentä sivua enempää jaksanut ketjua tahkota taaksepäin, niin en tiedä onko aiheesta jo aiemmin ollut keskustelua. Mutta siis kahdesta lähteestä olen tällä viikolla kuullut, että Joly olisi ensi kaudella meidän mies, niin onko tämmöistä "tietoa" ollut liikenteessä? Ja toisaalta samaa olen kuullut myös Tapparan leiristä, että olisi ensi kaudella heidän mies.
Mikähän mies se sitten on?
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 449
Ehkä Joly ei kerhossa ole päässyt näkemään ihan Liigan parhaita puolia....Kaikki HPK:n vastustajat pelaa sitä yhtä kenttää pois, että ei ihmekään jos on vähän Jolylla tukkosta ja vituttaa. Eikä siellä ole ketjukaveritkaan sitä tasoa, mitä täältä vierelle löytyisi.

Mä olen jotenkin aina uskonut tuohon Jolyn muuttoon Tampereelle. Tervetuloa vaan...ainakin loputtomien huhujen jatkoksi, joista mikään ei toteudu.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei ehkä kannata liian vahvoja johtopäätöksiä vetää Jolyn puheista. Kerhossa ei saumaa menestyä, eikä ihme, että tuskastuttaa ja antaa tappiokierteen aikana tuollaisia lausuntoja Liigan pelitavasta.

Mies tunnetusti viihtyy Suomessa ja asuu täällä suomalaisen puolisonsa kanssa. Ei senkään tarvitse mitään loppupeleissä tarkoittaa, mutta tasoittaa nyt kuitenkin puntteja, jos Liigan pelitapa ei täysin miellytäkään :)
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
"En mää täsä työmiehiä kaipas yhtikäs. Meskasta ja ylämummoo mää kaipasin"?

Olkoon yhden tempun poni, saa kotiuttaa. Kiitos
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 310
Mese ei ole Tillun kanssa ihan parhaissa väleissä että toiveet voi tänne tulosta samantien unohtaa..
Onkos siellä Tillun vieheet jonkun hankinnan perässä?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 310
En nyt kymmentä sivua enempää jaksanut ketjua tahkota taaksepäin, niin en tiedä onko aiheesta jo aiemmin ollut keskustelua. Mutta siis kahdesta lähteestä olen tällä viikolla kuullut, että Joly olisi ensi kaudella meidän mies, niin onko tämmöistä "tietoa" ollut liikenteessä? Ja toisaalta samaa olen kuullut myös Tapparan leiristä, että olisi ensi kaudella heidän mies.
Sen ainakin tiedän ja olen kuullut, että kyllä Tillu on kiinnostusta osoittanut Jolya kohtaan. Mutta tarkemmin en tiedä onko neuvotteluita käyty. Toki Tillu on Kerhosta tuonut näitä pelureita nyt joka kausi..

Toivotaan että on tärpännyt ja siirtorajalla jo astelisi jengiin. ;)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Hommattaisko Westerholm Saipasta meille kakkos maalivahdiksi siirtorajalla?
Olen ymmärtänyt, että HIFK olisi myös Westerholmista kiinnostunut.
 
Ylös