Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Katsaus sarjataulukoon saa ajattelemaan ikäviä siitä, että olisiko päihteet ottaneet taas otteen miehestä ja nyt yrittää ujuttaa itseään johonkin muualle.

Voihan ristiriidat toki muustakin johtua.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 894
Katsaus sarjataulukoon saa ajattelemaan ikäviä siitä, että olisiko päihteet ottaneet taas otteen miehestä ja nyt yrittää ujuttaa itseään johonkin muualle.

Voihan ristiriidat toki muustakin johtua.
Tuskin. Lopettaa kuitenkin tähän kauteen.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
Olavi Vauhkonen olisi loppukaudeksi hyvä lisä. Maskimieheksi yyveelle ja aineksia tehdä maaleja. Kunhan pysyisi kasassa.

Vauhkonen taitaa olla niitä pelaajia, jotka onnistuvat aina Ilvestä vastaan, jolloin Ilves-kannattajien mielikuva pelaajasta on todellisuutta kovempi. Vauhkonen on ollut joskus hyvä maalintekijä ja tehnee toki huomennakin 1-3 maalia, kun vierailulla on Ilves, mutta sen mitä olen Sportin pelejä satunnaisesti muutoin seurannut, on Tuhma-Olavi ollut jo parin kauden ajan pääosin Tuhnu-Olavi.

Itse en kelpuuttaisi Ilvekseen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 265


Oltiinkos sitä ykköstykkiä vailla?

En välttämättä nimittäisi "ykköstykiksi", mutta kakkostykkinä (no pun intended) Monsterimonni menisi. Santapaperia ykkösen laitaan ja makeita twiittejä kaupan päälle. Aijjettä. Vauhkonen sopisi vikkeläjalkaisena taitohyökkäänä myös Ilveksen pelitapaan, kuin nenä päähän. Tillulle patsas, jos nämä herrat Ipaan julkaistaan.
 

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Tällainen seppä vapautui KHL:stä. Voisi olla ainakin tilastojen valossa riittävä ja kokemustakin monesta ilmansuunnasta. Loppukauden pahvi ja ens kaudella kaveri takaisin ruplia vuolemaan:
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Tällainen seppä vapautui KHL:stä. Voisi olla ainakin tilastojen valossa riittävä ja kokemustakin monesta ilmansuunnasta. Loppukauden pahvi ja ens kaudella kaveri takaisin ruplia vuolemaan:
Bakostakin tämä kaveri on otettava, ostan ajatuksen empimättä.
 

Bure10

Guest
En välttämättä nimittäisi "ykköstykiksi", mutta kakkostykkinä (no pun intended) Monsterimonni menisi. Santapaperia ykkösen laitaan ja makeita twiittejä kaupan päälle. Aijjettä. Vauhkonen sopisi vikkeläjalkaisena taitohyökkäänä myös Ilveksen pelitapaan, kuin nenä päähän. Tillulle patsas, jos nämä herrat Ipaan julkaistaan.
Ja aikuisjonne Virtasen kaveriksi vielä kun saataisiin Valavuori hoitamaan joukkueen myyntiä ja markkinointia, niin ai ettien että.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 706
Mikäs ihme se olisi, vaikka siirtyi Norjaan johonkin Stavangeriin jäähdyttelemään vielä. Ei tuossa Liigauran päättymisestä puhuta. Slovakiaan on imua ja tuolla Alpeilla paljon suomalaisia.
Vai käyttääkö NHL-option :D
"Oltiinkos sitä ykköstykkiä vailla?"
En tiedä miten sinä tuon tulkitsit mutta itse tulkitsin niin että Ilveksestä on puhe.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
"Oltiinkos sitä ykköstykkiä vailla?"
En tiedä miten sinä tuon tulkitsit mutta itse tulkitsin niin että Ilveksestä on puhe.
" Voi hyvinkin olla, että Jonne Virtasen ura päättyy jossain muualla kuin Vaasan Sportissa. "

En oikeastaan tulkinnut mitenkään, vaan luin näkemäni.
Tuo Huttunenko tässä Ilveksen mukaan tuo, vai jäikö minulta jotain lukematta ?
 
Viimeksi muokattu:

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Eikös tämä monsterimonni itse twitterissä ilmoittanut uran päättyvän tähän kauteen.

Eli olisi aika erikoinen case jos nyt siirtyisi vielä eteenpäin Vaasasta.
 
Ylös