Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Juu tämä että joukkue on oikeasti yhdessä ja kasassa melko myöhään.

Lainaamassasi viestissä viitattiin ulkomaalaisten pelaajien sopimuksen alkamisajankohtaan. Ilveksellä se ei ollut siis erityinen ongelma.

Omatoimijaksojen pituus on oma asiansa ja niiden ohjauksesta/valvonnasta on muutamien kohdalta viime vuosilta huonoja kokemuksia. Tokihan Ruotsista palannut Ruohomaakin veti jakson omillaan ja liittyi Lukon harjoitusvahvuuteen vasta myöhemmin.

Näillä myöhennetyillä sopimuksilla Ruotsista tulevat saavat siis touko-heinäkuun työttömyyskorvausta, mutta tuskin se näiden palkkapyyntöä yhtään pienentää.

Liigan sisältä ehdokkaita tämän viikon bingoon (ilmiselvien lisäksi):

Muut tällä hetkellä yhdistetty jo median toimesta muualle tai ainakaan itse en näe Ilveksessä käyttöä.

Muut tällä hetkellä yhdistetty jo median toimesta muualle tai ainakaan itse en näe Ilveksessä käyttöä.
Kyllähän sieltä pari maistuis

Case Armalis 2.0 incoming scouttauksen suhteen?

Wernblomilla on huhuttu olevan jatkosopimus Turkuun. Betsiesko toisaalta ei ole luotettava lähde, mutta ymmärtääkseni turkulaisetkin ovat tuosta puhuneet. Viime kerralla julkaisivat jatkosopimuksen vasta kesäkuussa.
Ne nyt juhlivat jo sitäkin että saivat ratikan vaikka vielä eivät tiedä mistä rahat siihen.

Kivihalme on noista se, joita Ilvekseen nyt on huhuttu.

Ihan ok mielestäni, kunhan roolina ei ole mikään kärkipakki. Sitä rightin ykköspakkia huudetaan.

Jatkoajassa nimimerkki Hannikainen, jolla taitaa olla 100 % osumatarkkuus huhusi Kivihalmetta Tapparaan aiemmin.

Takaisin