• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Almari olisi erinomainen palanen Utusen paikalle, mutta jos Utu jatkaa, niin sitten ei taida tilaa olla. Ei ole oikein Leo Lööfillekään, jos Utu jatkaa. Ikävä kyllä, sillä Lööfin tapainen pakki tuossa olisi hieno nähdä. Nyt ne jäljelle jäävät palaset pitänee täyttää hyökkäävillä, kiekollisilla pakeilla.
Jep. Almarihan on Liigan parhaita pakkeja. Mutta ei Parikka tuossa häpeä vertailussa. Sen verran tätä leftin miestä tuossa on että ei oikein tilaa.

Jep. Almarihan on Liigan parhaita pakkeja. Mutta ei Parikka tuossa häpeä vertailussa. Sen verran tätä leftin miestä tuossa on että ei oikein tilaa.
Jep Almari on yksi sarjan parhaita pakkeja. Itekin mietin, että siinä olisi hyvä palanen Ilvekseen, kun Jatkoajassa oli juttua ettei jatka Lukossa. Mutta se oli ennenkuin huhut Utusen jatkosopparista alkoivat. Ei tuolla oikein ole tilaa nyt, jos vasen puoli on Parikan, Nybergin ja Utusen myötä miehitetty. Allrounderit on siinä.

Leksandin putoamisen myötä Matt Caitoa oli huhuiltu Suomeen. Oli Liigassa erinomainen muutama kausi sitten, mutta pientä alamäkeä näyttää olevan vuodet Ruotsissa. Tämän kauden miinuskuningaskin.

Jep Almari on yksi sarjan parhaita pakkeja. Itekin mietin, että siinä olisi hyvä palanen Ilvekseen, kun Jatkoajassa oli juttua ettei jatka Lukossa. Mutta se oli ennenkuin huhut Utusen jatkosopparista alkoivat. Ei tuolla oikein ole tilaa nyt, jos vasen puoli on Parikan, Nybergin ja Utusen myötä miehitetty. Allrounderit on siinä.

Utunenhan on itse sanonut pelaavansa mielummin oikealla, vaikka siinä ei kätisyyksien puolesta mitään järkeä ole (toim. huom.).

Onhan pakisto voitu rakentaa

Parikka - X
Y - Utunen
Nyberg - Pelli
Latvala

Leksandin putoamisen myötä Matt Caitoa oli huhuiltu Suomeen. Oli Liigassa erinomainen muutama kausi sitten, mutta pientä alamäkeä näyttää olevan vuodet Ruotsissa. Tämän kauden miinuskuningaskin.

Tämä olisi hyvä haku. Ja Westerlund toiseksi yv-pakiksi.

Utunenhan on itse sanonut pelaavansa mielummin oikealla, vaikka siinä ei kätisyyksien puolesta mitään järkeä ole (toim. huom.).

Onhan pakisto voitu rakentaa

Parikka - X
Y - Utunen
Nyberg - Pelli
Latvala
Tämä olisi hyvä edellyttäen, että puuttuvat X & Y ovat erinomaisia

Olisihan Westerlund ihan heittämällä päivitys Pelliin toiselle ylivoimalle. 29 pistettä 59 peliin ja hänkin on pääasiassa ollut 2yv roolissa, kun ekassa ylivoimassa oli alkuun Lappalainen ja myöhemmin Ruotsalainen.

Siihen tarvisi jonkun kovan tekijän vain lisäksi 1yv.

Westerlundista oli helmikuussa Jatkoajassa huhua, että siirtyisi Liigan sisällä toiseen seuraan. Ihme ettei ole sen jälkeen kuulunut mitään siitä seurasta. Yleensä nämä vuotavat nopeasti ulos.

Westerlundista oli helmikuussa Jatkoajassa huhua, että siirtyisi Liigan sisällä toiseen seuraan. Ihme ettei ole sen jälkeen kuulunut mitään siitä seurasta. Yleensä nämä vuotavat nopeasti ulos. Eiköhän mennyt sitten niin että Tappara tai Kärpät tarjosi enemmän ja Ilves päätyi jatkoihin Utusen kanssa.
Eiköhän siinä sitten niin käynyt että hävittiin tarjouskilpailu Tapparalle tai Kärpille ja sitä kautta päädyttiin solmimaan Utunen.

Westerlundista oli helmikuussa Jatkoajassa huhua, että siirtyisi Liigan sisällä toiseen seuraan. Ihme ettei ole sen jälkeen kuulunut mitään siitä seurasta. Yleensä nämä vuotavat nopeasti ulos.

Sopisi kyllä kuvaan. Ruotsalaisista hyviä kokemuksia, kavereita löytyy ja tuttu pelaaja organisaatiolle.

Itse olen ollut todella vakuuttunut ruotsalaisten asenteesta ja sitoutumisesta seurayhteisöön. Vaikka itsekin olen omien kasvattien puutteesta mutissut, niin ruotsalaiset paikkaavat kyllä tätä aukkoa hyvin.

Sopisi kyllä kuvaan. Ruotsalaisista hyviä kokemuksia, kavereita löytyy ja tuttu pelaaja organisaatiolle.

Itse olen ollut todella vakuuttunut ruotsalaisten asenteesta ja sitoutumisesta seurayhteisöön. Vaikka itsekin olen omien kasvattien puutteesta mutissut, niin ruotsalaiset paikkaavat kyllä tätä aukkoa hyvin.
Ruotsissa junnuista lähtien opetetaan niin hyvin niitä ja on kilpailua pelipaikoista niin pirun paljon.

Eikös täällä ollut jotain löysää huhua KalPan Kanakista? Jos onkin ollut Westerlund...no tämä fantasiointia. Kanak teki onneksi jatkot Kuopioon.

Tuommoinen kelpaisi vallan hyvin meikäläiselle ensi kauden rosteriksi.

Török - Jasek - Lööke
Henman - Järvinen - "Huuhtanen"
Hynninen - Borg - Haatanen
Engberg - Lantta - Ratinen/Korhonen

Parikka - "Westerlund"
"Vilen" - Utunen
Nyberg - Pelli
Latvala - "fyysinen kaveri"

Rifalkin
Armalis

Tuommoinen kelpaisi vallan hyvin meikäläiselle ensi kauden rosteriksi.

Török - Jasek - Lööke
Henman - Järvinen - "Huuhtanen"
Hynninen - Borg - Haatanen
Engberg - Lantta - Ratinen/Korhonen

Parikka - "Westerlund"
"Vilen" - Utunen
Nyberg - Pelli
Latvala - "fyysinen kaveri"

Rifalkin
Armalis

Westerlund ykkösparin pakiksi olisi kyllä kova pettymys.

Westerlund ykkösparin pakiksi olisi kyllä kova pettymys.

Juu siksi Vilen on "kakkosparissa". Ja voisi olla se ykköspakki ylivoimalla.

Ei kannata tänäkään keväänä niitä kirkkaimpia staroja Ilvekseen odottaa.

E. Tuskin esim. Vilen ja Huuhtanen tänne tulee. Varmaan isommatkin maksajat heistä kiinnostuneita.

Takaisin