Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos hei Giroux on tulossa ipaan, niin kyllä se Simmen korvaa!!!!!Kyllä jos Iksa päästetään säästämisen takia johonkin muualle. Tai Simme päästetään Hifkiin. Voidaan olla varmoja että en käy pelin pelissä enkä osta fanituotteita. Minä haluan rahoille vastinetta ja haluan että Ilves taistelee mestaruudesta. Silloin ei säästetä pelaajista jotka ovat siihen palaseen erittäin tärkeitä!! Pihistely ja perseilyä saa luvan loppua.!!
Ok. Harvoin menee hermot mutta meidän entisen kapteenin huorittelu edes leikillään menee alle kaiken arvostelun.yhden huorittelun poistin jo. Katotaan mitä seuraavaksi tehdään.
Juu ja me saadaan vaan joku Claude Giroux.Johansson Hifk.Leino Tappara.Ikonen Tps.Onko nämä kaikki siirtymiset jo varmoja.Vai spekulaatiota?
Johansson Hifk.Leino Tappara.Ikonen Tps.Onko nämä kaikki siirtymiset jo varmoja.Vai spekulaatiota?
joo ovat ainakin pian foorumitotuuksiaJohansson Hifk.Leino Tappara.Ikonen Tps.Onko nämä kaikki siirtymiset jo varmoja.Vai spekulaatiota?
Simme nyt ei tosiaan HIFKiin ole menossa. Mahdollisuus luokkaa ei ikinä. Turhaa edes päätään vaivata tällaisella spekulaatiolla.
No on sulla sentään kovempi luottoluokitus mitä tuolla tiktokkaajalla (eli yli 0)Mä en sano mihinkään tällaiseen ei ikinä, mutta kun eihän tällaista huhua ole edes olemassa. En ymmärrä, miten minkään tasoiseen spekulaatioon riittää se, että joku teini tai oli nyt kuka tahansa kirjoittaa nettiin jotain.
Jos mä nyt huvikseni kirjoitan, että Miro Heiskanen K-Espooseen, Leon Draisatl DEL:iin ja Lukas Jasek HPK:hon, niin tuleeko viimeisestä huhu?
Tiktok mädättää aivot.Mä en sano mihinkään tällaiseen ei ikinä, mutta kun eihän tällaista huhua ole edes olemassa. En ymmärrä, miten minkään tasoiseen spekulaatioon riittää se, että joku teini tai oli nyt kuka tahansa kirjoittaa nettiin jotain.
Jos mä nyt huvikseni kirjoitan, että Miro Heiskanen K-Espooseen, Leon Draisatl DEL:iin ja Lukas Jasek HPK:hon, niin tuleeko viimeisestä huhu?
Ysärillä koulutietä alotellessa muistan, että meillä ois ATK-ajokortteja ajettu yhdessä pyöräilykortin ja ompelukonekortin (kyllä vain) kanssa. En noista kahdesta viimeisestä tiedä, mutta tekis vissiin ihan hyvää palstalle ATK-ajokortti yhdessä pienen äidinkielen kertauskurssin ja luetunymmärtämisen kanssa. Ei helkkari nyt sentään.
Giroux'n lisäks muuten Phil Kessel neuvottelee Ilveksen kanssa. Niin ja edellä mainitun Heiskanen K-Espooseen lisäksi, myös Sebastian Aho neuvottelee SaiPan kanssa ens kaudesta.
Mä en sano mihinkään tällaiseen ei ikinä, mutta kun eihän tällaista huhua ole edes olemassa. En ymmärrä, miten minkään tasoiseen spekulaatioon riittää se, että joku teini tai oli nyt kuka tahansa kirjoittaa nettiin jotain.
Olisikin änärin pojilla ihmettelemistä sielläVoorumi nukkuu kun Giroux ei ole EP:ssä trendaavissa pelaajissa.
Tillu kyykyttää Ottawan Tillua.Olisikin änärin pojilla ihmettelemistä siellä
Ja ei menisi kauaa kun Santtu olisi kyselemässä rapakon takaa agenteilta tästä.
Silti porukka antaa meidän Tillulle kouluarvosanaks 4, kun joukkueen kasaaminen ei oo onnistunu. Kun mikään ei riitä…Tillu kyykyttää Ottawan Tillua.