Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Kahdet rattaat? Kerro nyt, onko Friman tosiaan Ilveksen kasvatti? Jos ei niin mitkä kahdet rattaat?

Mää en tajua tätä foorumia enää ollenkaan, @Repomies saa täällä rauhassa huoritella meidän entistä kapteenia ja ylläpito seisoo tumput suorina ja antaa homman jatkua..

Siis mitä vittua ihan oikeasti täällä tapahtuu??

En minä peesaa ketään. Naurattaa vain foorumin kahdet rattaat. Älkää olko niin tosissaan.

Ei kai tuossa mitään kaksia rattaita ole - siis edes vitsailumielessä. Mikä syy niillä kannattajilla, jotka ajattelevat jonkun pelaajan olevan "petturi", olisi lipsua periaatteestaan juuri Frimanin kohdalla, jos tätä Frimanin tapausta ei oikeastikin koettaisi täysin erilaisena kuin esim. Ilves-kasvatin siirtymistä Tapparaan? Eihän kaikilla tarvitse olla samanlaisia standardeja näissä, mutta aika harvassa ovat kai ne, jotka ajattelevat jokaisen Ilvestä joskus edustaneen päätyessä toiseen Liiga-joukkueeseen mitään petturijuttuja :)

Täällä vähän turhan helposti aletaan aina sopivassa kohdassa laajentamaan oman kasvatin käsitettä ja toisessa tilanteessa muukalaisen. Frimanin ja vaikkapa Leinon selkärangan materiaalin arviointi kuuluu näiden kasvattajaseurojen kannattajille. Kummallekin reissumiehelle Ilves on ollut etappi muiden joukossa.

Juu, Leinoon tämä vertautuu paremmin. Leino Tapparaan -huhun kohdallahan huutelu keskittyi lähinnä harmitteluun ja osalla Ilveksen toimistoon, eikä kyllä Leinosta oltu petturia tekemässä. Tai jos joku oli, niin sitten puhutaan sellaisesta marginaalista, josta nyt ei kannata mitään yleistävää narratiivia tehdä. (Ja toki siinä on tunnepuolella se ero, että Tappara ja TPS ovat eri juttuja, ja myös se, että Frimanin meno Turkuun on muutenkin helppo hyväksyä, jopa kunnioittaa).

Kyllä jos Iksa päästetään säästämisen takia johonkin muualle. Tai Simme päästetään Hifkiin. Voidaan olla varmoja että en käy pelin pelissä enkä osta fanituotteita. Minä haluan rahoille vastinetta ja haluan että Ilves taistelee mestaruudesta. Silloin ei säästetä pelaajista jotka ovat siihen palaseen erittäin tärkeitä!! Pihistely ja perseilyä saa luvan loppua.!!

Kyllä jos Iksa päästetään säästämisen takia johonkin muualle. Tai Simme päästetään Hifkiin. Voidaan olla varmoja että en käy pelin pelissä enkä osta fanituotteita. Minä haluan rahoille vastinetta ja haluan että Ilves taistelee mestaruudesta. Silloin ei säästetä pelaajista jotka ovat siihen palaseen erittäin tärkeitä!! Pihistely ja perseilyä saa luvan loppua.!!

Tirsk.

Mainittakoon vielä muita mielenkiintoisia huhuja kyseisestä videosta: Jiko Laitinen on menossa Kerhoon, Claude Giroux on tulossa Ilvekseen ja sopimusneuvottelut on jo pitkällä, ei jeesus :D

Sori Simmelle ja mahdollisesti yhdelle kaikkien aikojen kausista puolustajalle tässä sarjassa mutta vaihtaisin kyllä hänet ja Jikon Claudeen.

Jos nyt hetken oltaisiin miettimättä yksittäisiä pelaajia ja sitä, mistä he ovat kotoisin, niin onko nyt oikeasti jonkun mielestä Ilveksen ensi kauden rosteria rakennettaessa tärkein prioriteetti saada (kallis) peruspakki?

Koko kauden edes yksi suhteellisen vakaa käsitys tällä foorumilla on ollut se, että pakistosta uupuu kiekollisuutta ja että varsinkin Simmen pudotessa oltaisiin isossa lirissä. Olisikohan näiden palasten maaliin saatteleminen ihan hieman tärkeämpi osa kokonaisuutta kuin alkaa "kotiuttamaan" tänne jokaista yhden kaksi kautta Ilvestä edustanutta jantteria, vaikka pelimiehiä sinänsä olisivatkin?
Älä nyt, jostain se tarvittava säännöllinen "vituntillu"-annos on aina saatava.

Tai Simme päästetään Hifkiin.
Lepo vaan.

Jos hei Giroux on tulossa ipaan, niin kyllä se Simmen korvaa!!!!!

@Henry78 yhden huorittelun poistin jo. Katotaan mitä seuraavaksi tehdään.

Johansson Hifk.Leino Tappara.Ikonen Tps.Onko nämä kaikki siirtymiset jo varmoja.Vai spekulaatiota?

Siis mistä helvetistä täällä nyt revitään jotain Johanssonia HIFK:iin? Aikuiset ihmiset kaivaa tätä esiin. jostain TikTok-tilin jutusta, jossa myös kerrotaan Claude Girouxin tulevan Ilvekseen, vai mitä täällä tapahtuu? :D

Kukaan ei myöskään ole julistanut Ikosta Turkuun, vaan on kerrottu vain sopimustarjouksista.

Leino Tapparaan saattaa kyllä toteutua, mutta mun käsitykseni mukaan siinä on vielä optio ulkomailla jatkamisesta.

Simme nyt ei tosiaan HIFKiin ole menossa. Mahdollisuus luokkaa ei ikinä. Turhaa edes päätään vaivata tällaisella spekulaatiolla.

Mä en sano mihinkään tällaiseen ei ikinä, mutta kun eihän tällaista huhua ole edes olemassa. En ymmärrä, miten minkään tasoiseen spekulaatioon riittää se, että joku teini tai oli nyt kuka tahansa kirjoittaa nettiin jotain.

Jos mä nyt huvikseni kirjoitan, että Miro Heiskanen K-Espooseen, Leon Draisatl DEL:iin ja Lukas Jasek HPK:hon, niin tuleeko viimeisestä huhu?

Ysärillä koulutietä alotellessa muistan, että meillä ois ATK-ajokortteja ajettu yhdessä pyöräilykortin ja ompelukonekortin (kyllä vain) kanssa. En noista kahdesta viimeisestä tiedä, mutta tekis vissiin ihan hyvää palstalle ATK-ajokortti yhdessä pienen äidinkielen kertauskurssin ja luetunymmärtämisen kanssa. Ei helkkari nyt sentään.

Giroux'n lisäks muuten Phil Kessel neuvottelee Ilveksen kanssa. Niin ja edellä mainitun Heiskanen K-Espooseen lisäksi, myös Sebastian Aho neuvottelee SaiPan kanssa ens kaudesta.

Mä en sano mihinkään tällaiseen ei ikinä, mutta kun eihän tällaista huhua ole edes olemassa. En ymmärrä, miten minkään tasoiseen spekulaatioon riittää se, että joku teini tai oli nyt kuka tahansa kirjoittaa nettiin jotain.

Jos mä nyt huvikseni kirjoitan, että Miro Heiskanen K-Espooseen, Leon Draisatl DEL:iin ja Lukas Jasek HPK:hon, niin tuleeko viimeisestä huhu?
No on sulla sentään kovempi luottoluokitus mitä tuolla tiktokkaajalla (eli yli 0)

Tiktok mädättää aivot.

Takaisin