Jos Svejkovsky lähtee ja Mäntykivi on pidempään sivussa, niin ollaan vahvasti siinä tilanteessa että meidän on pakko saada myös isompaa nimimiestä tuonne rosteriin näiden herrojen paikalle.
Itse olen pääkopassani EliteProspectsin selaamisen kanssa päätynyt että hinnakkaaksi, mutta tehtävissä oleviksi sekä itselleni myös oikein maistuvaksi paikoksi kelpaisi:
Mäntykiven tontille (
huomioiden sentteritilanne yleisesti) voisi olla irrotettavissa
Eetu Koivistoinen, jolla ei ole tämäkään kausi Luleåssa alkanut kauhean vahvasti (18 peliä, 1+5 ja -4).
Svejkovskyn tilalle olisi erittäin maistuvaa saada
Joona Ikonen, jota on aiemmin kyllä käsitelty täällä. Tällä hetkellä Iksalla on tämän kauden osalta pelattuna 19 peliä, joista tehot 1+3 ja -4. Iksan ketsuppipullo on siis edelleen pysynyt kiinni Malmössä.
Svejn tilalle voisi toimia myös tuo
Niko Huuhtanen jolla ei AHL-stintti ole ollut ihan sellainen mitä itse odotin häneltä. Oli sen mieleenpainuva pelajaa OJ:n Jukureissa, niin laukauksensa, pelirohkeutensa sekä ennen kaikkea fyysisyytensä osalta. En tiedä onko hänellä tällä kaudella loukkia vai miksi hänellä on vain viisi matsia (0+3 tehot, +1) tältä kaudelta. Jos hänellä on loukkia, niin en itse kaipaisi enää yhtään lisäriskejä meidän rosterin pelaaviin pelaajiin.
Sokerina pohjalle hyökkääjien jätän linkin
@Suikula n kirjoittamaan
viestiin liittyen Eemeli Suomeen ja voi luoja että Supin kotiinpaluu olisi ratkaisu aika moneenkin asiaan ja ei tarvitse mehustella tätä yhtään sen enempää. Suikula antoi siimaa fantasioida, niin fantasioidaan sitten oikein huolella!
Puolustuksen osalta kaipaisin meidän rosteriin yhtä pelaajaa, ja yksi mikä maistuisi tuttuna ja turvallisena vaihtoehtona tuo
Leo Lööf. Hänellä on AHL:ssa pelattuna kolme kautta, jotka ovat olleet sellaisia että paluu Eurooppaan tulee ajankohtaiseksi viimeistään tämän kauden jälkeen. Tällä kaudella on kirjoissa kansissa Lööffillä 13 peliä, 1+0 ja -7. Itse olen jopa yllättynyt ettei Lööf ole saanut kuin yhden (1!) maalin tehtyä näiden AHL-kausiensa aikana - vaikka AHL-pelejä on vyöllä 134kpl. Itselle jäi kyllä ihan hyvä kuva Lööfin kiekollisista taidoista, tosin ehkä Lööfille sopii keltavihreät sen verran hyvin että täällä sai pelata enemmän vahvuuksillaan? Sama tarina kuin Johanssonin kanssa on toiveissa että Eurooppaan palatessaan haluaa palata meille suoralla 2v pahvilla.