Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Palve anytime mun jengiin, mikäli vain sopiva rooli tarjolla. Ei saanut minkäänlaista tukea kiekolliseen peliin ympäriltään KalPa-sarjassa ja valmennuskin jäätyi täysin reagoimattomuudellaan. Oulan reissumies-puheet on ylitulkittu ja ylidramatisoitu KalPa-sarjan takia.

Nyt ei taida kuitenkaan ihan tuon tyyliselle pelaajalle ja tuolle pelipaikalle vaan olla suurin tarve, enemmän juuri Ikosen tyylistä pelaajaa huutaisi. Ja kenties sitä kiekollista pakkia.

Palve anytime mun jengiin, mikäli vain sopiva rooli tarjolla. Ei saanut minkäänlaista tukea kiekolliseen peliin ympäriltään KalPa-sarjassa ja valmennuskin jäätyi täysin reagoimattomuudellaan. Oulan reissumies-puheet on ylitulkittu ja ylidramatisoitu KalPa-sarjan takia.

Nyt ei taida kuitenkaan ihan tuon tyyliselle pelaajalle ja tuolle pelipaikalle vaan olla suurin tarve, enemmän juuri Ikosen tyylistä pelaajaa huutaisi. Ja kenties sitä kiekollista pakkia.
Mulle on jäänyt sellanen muistijälki, että Palve pelasi ne pleijarit ihan ok, vaikkei tehoja tullutkaan. Ja ne jäivät piippuun pitkälti sen takia, että Eemeli tais olla silloinkin aikalailla rikki ja Nymanilla ei riittänyt liike eikä oikein mikään muukaan siinä KalPa-sarjassa. Lisäksi meidän yv oli siinä sarjassa Kalpan aktiivisen alivoiman kanssa niin suurissa vaikeuksissa, että usein ei saatu koko ylivoiman aikana edes pyöritystä aikaan. Kyllä Palve mulle kelpais, jos sopiva rooli löytyy. Taitaisi aloituksissakin pestä meidän kaikki nykyiset sentterit.

Olisi erikoista jos Mäntykivi lähtisi nyt kun kausi on alkanut näinkin heikosti. Tai mihin lähtisi? SHL ja NLA ovat kuitenkin luisteluliigoja, joka Mäntykivellä on heikkous. Lähtisikö Saksaan? Vai haluaisiko Ajoie silti?

Saa mielestäni aikamoisen tykkikauden vetää tästä loppuun että saa rahasarjoista sopimuksen.

Olisi erikoista jos Mäntykivi lähtisi nyt kun kausi on alkanut näinkin heikosti. Tai mihin lähtisi? SHL ja NLA ovat kuitenkin luisteluliigoja, joka Mäntykivellä on heikkous. Lähtisikö Saksaan? Vai haluaisiko Ajoie silti?

Saa mielestäni aikamoisen tykkikauden vetää tästä loppuun että saa rahasarjoista sopimuksen.
Joo ja jos pelaa ensi kaudella vielä Liigassa niin joukkue on Ilves koska sopimus löytyy.

Ihan huuhaata, että Mäntykivi olisi nyt lähdössä johonkin. Toivotaan, että pelaisi vielä ensi kaudellakin meillä.

• Tykkää
Reactions: M22
Takaisin