Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Scouttausketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Tekee hän töitä, mutta ei kuulemma ihan hirveästi tienaa tällä hetkellä ;)
Silti varman työpaikan vaihtaminen sarjan alakastin joukkueeseen ilman yhtäkään peliä tältä kaudella ei kuulostaisi ainakaan omaan korvaan kovinkaan houkuttelevalta. Ja kuten todettua, Ilveksellä ei ole mitään käyttöä tälle janarille.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 151
Vs: Scouttausketju

No entäs Rob Ricci ?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=33849
Se ero minussa on verrattuna Juupeen ja VP:hen, että löydän edes jostain jonkinmoisen jääkiekkoilijan ;)
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Scouttausketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Se ero minussa on verrattuna Juupeen ja VP:hen, että löydän edes jostain jonkinmoisen jääkiekkoilijan ;)
Wautsi wau - olet sie sitten etevä, kun oikeen eliteprospectsia osaat selata. Onnittelut!

Vielä kun löydät sieltä sellaisia, jotka ovat tällä kaudella tehneet muutakin kuin syöneet pizzaa...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 151
Vs: Scouttausketju

VP sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Se ero minussa on verrattuna Juupeen ja VP:hen, että löydän edes jostain jonkinmoisen jääkiekkoilijan ;)
Wautsi wau - olet sie sitten etevä, kun oikeen eliteprospectsia osaat selata. Onnittelut!

Vielä kun löydät sieltä sellaisia, jotka ovat tällä kaudella tehneet muutakin kuin syöneet pizzaa...
Älä ole noin tosikko, vaan selaa itsekkin ja tee oma ehdotuksesi. Tämähän on fanien scouttausketju, pitäisikö lähteä rapakon taakse pelejä katsomaan ja pelaajia haastattelemaan ?
Sitäpaitsi, jos osaa kuka vaan Eliteprospectsia selata, niin osaa kuka vaan myös lytätä kaikki toisen kirjoitukset, ehdottamatta itse tilalle yhtään mitään. Ja ennen kuin vastaat, niin vastauksesi on ihan väärä ja olen eri mieltä :)

Eikä kaikki syö pizzaa, vaikka olisikin italialainen sukunimi.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Scouttausketju

Olin tuossa viime viikolla Mikkelissä aitiossa katsomassa Jukurit-Hokki peliä ja pistipä Jukureilta pelaaja Oula Palve silmääni. Kannattaa laittaa mieleen!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Scouttausketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Älä ole noin tosikko, vaan selaa itsekkin ja tee oma ehdotuksesi. Tämähän on fanien scouttausketju, pitäisikö lähteä rapakon taakse pelejä katsomaan ja pelaajia haastattelemaan ?
Itse en ainakaan lähtisi skouttaamaan yhtään pelaajaa näkemättä 5+ peliä kyseisen kaverin otteita. Mutta ei siinä, ihan humoristinen ketjuhan tämä on.

Ilveksenmiäs sanoi:
Sitäpaitsi, jos osaa kuka vaan Eliteprospectsia selata, niin osaa kuka vaan myös lytätä kaikki toisen kirjoitukset, ehdottamatta itse tilalle yhtään mitään.
Sinähän se taitojasi kehuskelit. En minä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 151
Vs: Scouttausketju

IlvesSince92 sanoi:
Olin tuossa viime viikolla Mikkelissä aitiossa katsomassa Jukurit-Hokki peliä ja pistipä Jukureilta pelaaja Oula Palve silmääni. Kannattaa laittaa mieleen!
Ja näin Eliteprospectslukutaitoisena on pakko todeta, että aika kovia tehojakin vetänyt. Pelannee Liigaa ensikaudella jossakin joka tapauksessa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 353
Vs: Scouttausketju

Joo,Jukureissa.Tuskin ihan koko joukkuetta kerralla Liigaan vaihtavat ja Palvellakin on kaikki syyt jatkaa siellä missä toistaiseksi on menestynyt.
 

Shurjoint

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
426
Vs: Scouttausketju

Ilveksenmiäs sanoi:
IlvesSince92 sanoi:
Olin tuossa viime viikolla Mikkelissä aitiossa katsomassa Jukurit-Hokki peliä ja pistipä Jukureilta pelaaja Oula Palve silmääni. Kannattaa laittaa mieleen!
Ja näin Eliteprospectslukutaitoisena on pakko todeta, että aika kovia tehojakin vetänyt. Pelannee Liigaa ensikaudella jossakin joka tapauksessa.

Jostain olin lukevinani että Kerhoon ois menossa.
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Scouttausketju

Shurjoint sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
IlvesSince92 sanoi:
Olin tuossa viime viikolla Mikkelissä aitiossa katsomassa Jukurit-Hokki peliä ja pistipä Jukureilta pelaaja Oula Palve silmääni. Kannattaa laittaa mieleen!
Ja näin Eliteprospectslukutaitoisena on pakko todeta, että aika kovia tehojakin vetänyt. Pelannee Liigaa ensikaudella jossakin joka tapauksessa.

Jostain olin lukevinani että Kerhoon ois menossa.

Kuulemma hyvin todennäköistä et menee Pennasen kanssa Kerhoon.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 353
Vs: Scouttausketju

Unohdin vallan,että Jukureiden nykyinen valmentaja Kroisos Pennonen siirtyy Kerhon valmentajaksi.

Joo,voi olla,että Palve menee perässä.Mitään syytä Ilvekseen hänellä kuitenkaan ei ole tulla.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 151
Vs: Scouttausketju

VP sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Älä ole noin tosikko, vaan selaa itsekkin ja tee oma ehdotuksesi. Tämähän on fanien scouttausketju, pitäisikö lähteä rapakon taakse pelejä katsomaan ja pelaajia haastattelemaan ?
Itse en ainakaan lähtisi skouttaamaan yhtään pelaajaa näkemättä 5+ peliä kyseisen kaverin otteita. Mutta ei siinä, ihan humoristinen ketjuhan tämä on.

Ilveksenmiäs sanoi:
Sitäpaitsi, jos osaa kuka vaan Eliteprospectsia selata, niin osaa kuka vaan myös lytätä kaikki toisen kirjoitukset, ehdottamatta itse tilalle yhtään mitään.
Sinähän se taitojasi kehuskelit. En minä.
Kyllä siinä humoristisuus loppuu, kun Juupe menee ja tekee samat scouttaukset. Mieti nyt hei...Danny Dries, Niko Dimitrakos, Antti Jaatinen. Jos minä olisin noita ehdottanut, niin olisi sentään mennyt vielä sen huumorin piikkiin :)
Tulen pistämään sinulle piikkiä, kun Juupe menee ja roudaa Riccin tänne :D
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Scouttausketju

Pok sanoi:
Unohdin vallan,että Jukureiden nykyinen valmentaja Kroisos Pennonen siirtyy Kerhon valmentajaksi.

Joo,voi olla,että Palve menee perässä.Mitään syytä Ilvekseen hänellä kuitenkaan ei ole tulla.

Sanoinkin et kannattaa pitää poika mielessä, koska jos vielä ottaa askeleen niin tekee tulosta sm-liigassa.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Scouttausketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Tulen pistämään sinulle piikkiä, kun Juupe menee ja roudaa Riccin tänne :D
Ei ne Juupen tekemiset mun piikkiin mene. Sit jos kaveri onnistuu, niin voit toki piikitellä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 151
Vs: Scouttausketju

Ärsytetääs taas.. Nyt ei ole niin halpa ratkaisu, mutta olisiko jopa ykköseen budjettisnaipperiksi ?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=24848
DAMIEN FLEURY
 

rabatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
262
Vs: Scouttausketju

Petruzalek saanut monoa KHL:stä. Tässä olis loppukaudeks snaipperi.. Vaikka RTK varmaan vie Raumalle, kun pitäähän sille maksaakin..
 

Kommentaattori

Rivipelaaja
Viestejä
27
Vs: Scouttausketju

:(
rabatti sanoi:
Petruzalek saanut monoa KHL:stä. Tässä olis loppukaudeks snaipperi.. Vaikka RTK varmaan vie Raumalle, kun pitäähän sille maksaakin..

Nyt näissä toiveissa kannattaa huomioida muutama juttu. Ilvekselle ei ole rahaa maksaa pelimiehen palkkaa.
Ilves on sarjan viimeisenä eikä millään tavalla kiinnostava pelaajille.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 151
Vs: Scouttausketju

Kommentaattori sanoi:
:(
rabatti sanoi:
Petruzalek saanut monoa KHL:stä. Tässä olis loppukaudeks snaipperi.. Vaikka RTK varmaan vie Raumalle, kun pitäähän sille maksaakin..

Nyt näissä toiveissa kannattaa huomioida muutama juttu. Ilvekselle ei ole rahaa maksaa pelimiehen palkkaa.
Ilves on sarjan viimeisenä eikä millään tavalla kiinnostava pelaajille.
Totta. Kannattaa ehdottaa pelaajia, joita Ilvekseen voisi saada, että sitten voidaan tyrmätä ehdotukset, koska huonoja pelaajia..taso ei riitä.
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Scouttausketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Totta. Kannattaa ehdottaa pelaajia, joita Ilvekseen voisi saada, että sitten voidaan tyrmätä ehdotukset, koska huonoja pelaajia..taso ei riitä.

Naulan kantaan. Ja luultavasti Pajuoja tuskailee saman dilemman kanssa, eli jokainen pelaaja joka on tarpeeksi hyvä Ilvekseen on liian hyvä tullakseen Ilvekseen.
 
Ylös