Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 525
Petman taisi olla ankka? Olisi sinänsä ollut jopa looginen, koska pelannut Niemelän alaisuudessa MJ-turnauksessa.

Noita on kyllä mielenkiintoista selailla. Siellä on Niemelän alaisuudessa pelanneet myös muuan Ruotsalainen ja Koivula.
Missä kohtaa Ruotsalainen on Hölön alaisuudessa pelannut?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Onko veskaririntamalla mitään koukussa? Haluaisin, mutten vaan pysty tuohon kaksikkoon luottamaan keväällä.

No sehän on kiva :D

Niin että kun meillä on koko ajan parantanut ykkösmaalivahti, joka ottaa pelistä toiseen ihmepelastuksia ja on tilastojenkin valossa jo sarjan kärkimaalivahteja, niin hankitaan tammikuussa maalivahti?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Niin että kun meillä on koko ajan parantanut ykkösmaalivahti, joka ottaa pelistä toiseen ihmepelastuksia ja on tilastojenkin valossa jo sarjan kärkimaalivahteja, niin hankitaan tammikuussa maalivahti?
No haluttiinhan täällä Pennanenkin ulos laittaa.

Vain Ilves-jutut :)
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 935
Olisikohan KooKoo halukas jatkamaan vaihtokauppoja. Päkkilän ja Ratisen voisi vaihtaa Paajaseen. Itse olisin ainakin tyytyväinen.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
Olisikohan KooKoo halukas jatkamaan vaihtokauppoja. Päkkilän ja Ratisen voisi vaihtaa Paajaseen. Itse olisin ainakin tyytyväinen.
En tiiä olisko keskikaista vähän köyhä pelinrakentamisen suhteen, kun Kodytekkikaan ei siinä erityisen hyvä ole. Toisaalta on sitä siellä laidassa sitten.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 935
En tiiä olisko keskikaista vähän köyhä pelinrakentamisen suhteen, kun Kodytekkikaan ei siinä erityisen hyvä ole. Toisaalta on sitä siellä laidassa sitten.

Ymmärrän pointtisi. Mutta itse näen, että laidoilta löytyy tarpeeksi tässä tapauksessa pelin rakennusta varten.
 
Ylös