Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Eiköhän Euroopan isommat jengit Mäenalasen poimi. Tuskin tulee Ilveksen neloskenttään. Eikä muuhunkaan kenttään.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
Osaakohan Mäenalanen sukellella paremmin mitä Sebök männävuosina. Tuli vain mieleen.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Harmi kun Eliteprospects on muuttunut tuollaiseksi, että kaikki maksaa. Tekee scouttauksesta helvetin hankalaa. En ainakaan itse rupea maksamaan 12e/kk että saan tehdä Tillun työt..

Jännä huomio: AHL:ssa ei tilastoida aloituksia, tai ainakaan niitä ei nää pelaajatilastoissa. Ois vaan järjestänyt vapaana olevat pelaajat aloitusprosentin mukaan ja tarjonnut ekalle pahvia, vaikee homma (hymiö)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 352
En tiedä mikä on Kim Strömbergin nykykynto mut olihan se Kouvolassa aika paha vastus..
Kiekko-Espooseen teki diilin ja tänään askissa.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 395
Niin teki mut sitä mietinkin että olisiko vielä käyttöä Ilveksessä. Kun kerran liiga ja ulkomaan optio sopimuksessa.
No jos kaveri pelaa Mestistä niin ehkä ei ole enää ihan sen tason sena jota mestaruudesta haastava Ilves havittelee.

Tai mitä minä mistään tiiän, tulihan se Luceniuskin aikoinaa Mestiksestä Kerhoon ja pisti koko Liigan solmuun
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 352
No jos kaveri pelaa Mestistä niin ehkä ei ole enää ihan sen tason sena jota mestaruudesta haastava Ilves havittelee.

Tai mitä minä mistään tiiän, tulihan se Luceniuskin aikoinaa Mestiksestä Kerhoon ja pisti koko Liigan solmuun
Niin onhan Strömberg joskus 50 pinnaa naputellut. Vähän sellainen taiteilija hänkin on aina ollut.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 395
Niin onhan Strömberg joskus 50 pinnaa naputellut. Vähän sellainen taiteilija hänkin on aina ollut.
Näin on, olihan kaveri varsinkin KooKoossa parhaimmillaan Liigan parhaimmistoa. Mutta ehkä juuri sen takia toi homma vähän haiskahtaa: jos tuolla statuksella kulkeva pelaaja ei oikeasti ole yhdellekään Liiga-seuralle kelvannut, vaan joutuu hakemaan Mestiksestä peliaikaa, niin kyllä ne sitten varmaan tietävät jotain mitä me ei tiedetä. Sitäpaitsi ei näköjään viime kaudella Tšekissä mitenkään varsinaisesti loistanut.
 
Ylös