Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 353
No nythän meni sitten kryptiseksi jos ei kerran koske molareita eikä senttereitä ja hämmennetään. Enpä jaksa nyt mitään spekuloida.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 655
Muistakaa se vaikka viestini ovat välillä kryptisiä niin niissä on aina totuus takana..viesti ei koske Pennasta eikä Gregoirea. maalivahteja eikä ketään sentteriksi luokiteltavaa pelaajaa..yksi minulle sanoi että olen foorumin kovin hämmentäjä…
Mese operoitu kuitenkin?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Muistakaa se vaikka viestini ovat välillä kryptisiä niin niissä on aina totuus takana..viesti ei koske Pennasta eikä Gregoirea. maalivahteja eikä ketään sentteriksi luokiteltavaa pelaajaa..yksi minulle sanoi että olen foorumin kovin hämmentäjä…
Noniin sieltä on Hart-Sportit loppunu ja sehän tunnetusti pakottaa Ilveksen kaupoille.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Olisiko Suomi sitten saanut oireita siitä päätöötistä?
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Erikoista jos olisi Friman kerran oli itse sanonut tilanteensa olevan Iksan kaltainen yms.
 

Marcelinho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
"Ilves joutuu ostoksille". Voisiko jäsen punakone hämmentää, ja tuo sana "joutuu " kuuluisi olla lainausmerkeissä. Eli joku pelaaka olisi ns. yllättäen vapautunut, ja Ilves "joutuisi" kaverin nappaamaan rosteriinsa.

Pelkkää arvailua siis.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 763
"Ilves joutuu ostoksille". Voisiko jäsen punakone hämmentää, ja tuo sana "joutuu " kuuluisi olla lainausmerkeissä. Eli joku pelaaka olisi ns. yllättäen vapautunut, ja Ilves "joutuisi" kaverin nappaamaan rosteriinsa.

Pelkkää arvailua siis.

Ei sinänsä huonoa arvailua, mutta olisi toisaalta aika outoa, jos Ilves hankkisi tässä vaiheessa pakin tai laiturin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Kryptisyys haiskahtaa siltä, että kyseessä on tosiaan terveyteen liittyvä asia ja siksi ei voi valaista enempää.

Haiskahtanee siltä, että Meskanen rikkoutunut pahemmin tai Könönen hajonnut pahemmin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Masin, Peltola ja Meskanen kanssa ihan ok. Dostal sellainen keskinkertainen.
No korkeintaan keskinkertainen, mutta kun Moro oli paska niin Tillu on paska minkäs teet.
 

Kaitsu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
346
Jotenkin tuosta punakoneen viestistä tulee mieleen joku hyökkääjä joka pystyy pelaamaan keskellä, mutta on laituri pääsääntöisesti
 
Ylös