Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 286
Juttelin asiasta viikolla erään liigaseuran urheilutoimenjohtajan kanssa ja hän oli sitä mieltä että Ruohomaa jatkais ulkomailla pelaamista. Korjatkoon joku jos on parempaa tietoa asiasta.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 858

Tämmöne alkanu instarammissa seuraamaan Ilvestä
Pisteiden valossa ei yhtään hassumpi kausi, toissa kaudella 26 pistettä ja nyt 44.
Kuuluisia sentterilaituri.

Ei siinä, ihan kelpaisi. Ei tosin taida olla ihan tuore seuraaminen.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 717

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
497

Tämmöne alkanu instarammissa seuraamaan Ilvestä
Seurannut jo syyskuusta 2021 alkaen. Vinkki: Uusimmat seuraajat näkyy seuraajalistan ylimpänä, ovat kronologisessa järjestyksessä.
 

Liitteet

  • E42A27CA-AFC1-4591-BBEB-F8E9368585DE.jpeg
    E42A27CA-AFC1-4591-BBEB-F8E9368585DE.jpeg
    495,1 KB · kertaa luettu: 196

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
4 956

Pieni ja Lihava

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
126
Fantasiointina: Miten olisi tämä mm-kisoissa dominoinut TJ Tynan?


Ikää jo sen verran, että ei ehkä nhl portit enää avaudu.

Huhuna: Haapala ei pelaa Ilveksessä. Menee Tapparaan ellei saa ulkomailta diiliä. Hallilla kuulin Tapsun ison sponsorifirman omistajalta. Oli kyllä aika kännissä...

Itselle olisi kyllä Haapala kelvannut vähän rikkinäisenäkin. Ilveksen parhaita viime vuonna, jopa pleijareissa.
 

Bergy37

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
174
Fantasiointina: Miten olisi tämä mm-kisoissa dominoinut TJ Tynan?


Ikää jo sen verran, että ei ehkä nhl portit enää avaudu.

Huhuna: Haapala ei pelaa Ilveksessä. Menee Tapparaan ellei saa ulkomailta diiliä. Hallilla kuulin Tapsun ison sponsorifirman omistajalta. Oli kyllä aika kännissä...

Itselle olisi kyllä Haapala kelvannut vähän rikkinäisenäkin. Ilveksen parhaita viime vuonna, jopa pleijareissa.
Ikävä kyllä Sveitsi tai Ruotsi vie jos tämän kaliiberin pelaaja Eurooppaan päätyy.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 533
Fantasiointina: Miten olisi tämä mm-kisoissa dominoinut TJ Tynan?


Ikää jo sen verran, että ei ehkä nhl portit enää avaudu.

Huhuna: Haapala ei pelaa Ilveksessä. Menee Tapparaan ellei saa ulkomailta diiliä. Hallilla kuulin Tapsun ison sponsorifirman omistajalta. Oli kyllä aika kännissä...

Itselle olisi kyllä Haapala kelvannut vähän rikkinäisenäkin. Ilveksen parhaita viime vuonna, jopa pleijareissa.
Ilves kusi ihan itse Haapalan jatkon. Muutama tyyppi vetää viinaa kesken tärkeimpien pelien ja seurajohto ei siihen puuttunut millään tapaa. Haapalaa vitutti koko tuo tapaus ja varmaan se on nyt yksi syy miksi olisi taas ennemmin tapuun menossa kuin Ilvekseen. Ei oltu vielä ammattilaisseura.
Ei sillä että välttämättä olisin Haapalan meillä halunnut jatkavan koska on lasista.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
574
Ilves kusi ihan itse Haapalan jatkon. Muutama tyyppi vetää viinaa kesken tärkeimpien pelien ja seurajohto ei siihen puuttunut millään tapaa. Haapalaa vitutti koko tuo tapaus ja varmaan se on nyt yksi syy miksi olisi taas ennemmin tapuun menossa kuin Ilvekseen. Ei oltu vielä ammattilaisseura.
Ei sillä että välttämättä olisin Haapalan meillä halunnut jatkavan koska on lasista.
Itse miettinyt ihan samaa, että mikäköhän on syy mahdolliseen menoon Tapparaan.

Voi olla, että olen täysin metsässä tämän mielipiteen kanssa, mutta itse olen tyytyväinen jos Haapala ei jatka. On melko varmaa ettei ihmeparantumista tule. Onko siis järkeä pitää mukana peluria jonka ”takia” menee toimivat ketjut uusiksi vähän väliä, pahimmassa tapauksessa juurikin ratkaisupeleissä. Lähtökohtaisesti terveidenkin miesten loukit aiheuttavat aina epätoivottuja muutoksia.

Ja siis rakastan Henkkaa.
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 852
Ilves kusi ihan itse Haapalan jatkon. Muutama tyyppi vetää viinaa kesken tärkeimpien pelien ja seurajohto ei siihen puuttunut millään tapaa. Haapalaa vitutti koko tuo tapaus ja varmaan se on nyt yksi syy miksi olisi taas ennemmin tapuun menossa kuin Ilvekseen. Ei oltu vielä ammattilaisseura.
Ei sillä että välttämättä olisin Haapalan meillä halunnut jatkavan koska on lasista.
Taisi kusta jo ennen tätä tapausta. Tillu tarjosi sitä kuuluisaa ottelukohtaista sopparia kauden aikana mistä Henkan leiri ei ihan hirveästi innostunut.

Olen samaa mieltä, Henkan varaan ei olisi pitänyt mitään laskea vaan olisi ollut se ”luksushankinta” muiden päälle.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Taisi kusta jo ennen tätä tapausta. Tillu tarjosi sitä kuuluisaa ottelukohtaista sopparia kauden aikana mistä Henkan leiri ei ihan hirveästi innostunut.

Olen samaa mieltä, Henkan varaan ei olisi pitänyt mitään laskea vaan olisi ollut se ”luksushankinta” muiden päälle.
Ottelukohtainen sopimus on ainoa mitä kannattikin tarjota. Jos joku normaali soppari olisi tehty, niin Jalo olisi saanut antaa potkut Tillulle. Mielestäni on ihan hyvä, että Haapala jatkaa matkaa.
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 852
Ottelukohtainen sopimus on ainoa mitä kannattikin tarjota. Jos joku normaali soppari olisi tehty, niin Jalo olisi saanut antaa potkut Tillulle. Mielestäni on ihan hyvä, että Haapala jatkaa matkaa.
Niin no. Haapala oli siinä vaiheessa naputellut piste/peli ja muutenkin meidän parhaimmistoa.
 
Ylös