Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 164
Turusta kuuluu: Aarne Intonen tulossa Ilvekseen. Lähteenä TPS-pelaajia tunteva henkilö, joten aika hyvissä kantimissa pitäisi tämän huhun olla.
Teki kuitenkin syksyllä jatkot Tepsiin, mutta voihan olla, että organisaation touhut ei hänelle maistu ja nyt sitten tänne.

Otan suurella varauksella tämän.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Kolmos/neloseenko tuo Intonen olisi tulossa Kodytekin kanssa?
Toki huhuista nyt ei varmaan kaikki toteudu, mutta jos toteutuisi niin taas on yksi ukko lisää näihin "ihan kivoihin" 20-30p ukkoihin, joilta ei kuitenkaan mitään vastuunkantoa voi realistisesti odottaa tiukassa paikassa.

Tässä joutuu jo Ratisia/Päkkilöitä/Virtasia sijoitella popkorniosastolle, jos tässä haluaa haaveilla eteenpäin menosta rosterissa.

X - X - X
Suomi - X - Ikonen
Mäntykivi - Kodytek - Meskanen
Nyman - Intonen - Könönen
Päkkilä,Virtanen,Ratinen

Edit. Nyman lisätty
 
Viimeksi muokattu:

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 358
Kolmos- ja neloskentässä on taas tunkua ennakkohuhujen perusteella. Toukokuussa MM-kisojen jälkeen ollaan viisaampia.

Itse odota tulevilta julkistuksilta tähtisadetta, eli ylikylän seppiä kärkikenttiin. Karvas pettymys kevään sopimusjulkistuksien suhteen ei olisi uutta Ilves-kanattajalle. Toivon parasta ja pelkään pahinta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 676
Seuraavaksi varmaan ilmestyvät nimimerkit joissa jossain kohtaa on sana tieto, nimittäin niissä itse viesteissä se tieto ei yleensä esiinny.

Mutuilen että ensi kaudellekin saadaan joku Pohjois-Amerikkalainen kokenut pakki Czuczmanin tapaan, harmi että ukko loukkaantui koska olisi ollut mies paikallansa.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
504
No niin, betsejä kehiin! Mä voisin veikata Topon heppaa ihan vain vanhojen aikojen kunniaksi
Muurarin kelkassa, koko kassa peliin!

Repo olisi aikalailla juuri sitä mitä lääkäri määräisi. Vahva, suoraviivainen ja sopivan vittumainen. Voittanutkin urallaan jotain. Mutta joo, luottoa tähän huhuun ei ole ihan hirveästi ellei @punakone leimaa Topon viestiä.
 
Ylös