Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 833
Onko Byströmiä huhuttu mihinkään?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 660
Rädyn voi tosiaan varmaan rastittaa listoista. Eikai noita 2 vuoden tulokas soppari miehiä ole koskaan lainattu takaisin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 173
Rädyn voi tosiaan varmaan rastittaa listoista. Eikai noita 2 vuoden tulokas soppari miehiä ole koskaan lainattu takaisin.
Paitsi nyt on tuo muuttunut soppari liittojen ja änärin välillä joten voi joutuakin palauttamaan
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
955
Ja ottakaa huomioon, että Ratisen ja Könösen sopimukset todennäköisesti tehty syksyllä, jolloin Päkkilä oli vielä todella vaisu. Vai voiko joku väittää ennustaneensa Päkkilän tekevän aivan käsittämättömän tasonnousun joulun jälkeen? En ainakaan itse, ja olin jo hieman menettänyt toivoni tämän suhteen, kun tuntui aina pyörivän pelin ulkopuolella ja välttelevän kontakteja.
 

FreshPrince

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
219
Rädyn tavoin myös Mäntykiven varaus umpeutuu kesällä. Jonkin sortin mahdollisuus siis on myös sille, että Mäntykiveä ei nähdä ensi kaudella Tampereella.
 
  • Tykkää
Reactions: OTP

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 833
Rädyn tavoin myös Mäntykiven varaus umpeutuu kesällä. Jonkin sortin mahdollisuus siis on myös sille, että Mäntykiveä ei nähdä ensi kaudella Tampereella.
Mäntykivellä on vielä piiiiiiiiiiiiiiiitkä matka siihen, että pärjäisi edes AHL:ssä tuolla fyysisyydellä. Vaikka eteenpäin onkin mennyt sillä saralla. Aivan varmasti pelaa vielä ensi kaudella meillä ja hakee sitä fyysisyyttä lisää Liigassa.
 

FreshPrince

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
219
Mäntykivellä on vielä piiiiiiiiiiiiiiiitkä matka siihen, että pärjäisi edes AHL:ssä tuolla fyysisyydellä. Vaikka eteenpäin onkin mennyt sillä saralla. Aivan varmasti pelaa vielä ensi kaudella meillä ja hakee sitä fyysisyyttä lisää Liigassa.

Toki Liiga on tällä hetkellä Mäntykivelle täysin oikea sarjataso.

Totesin nyt vain, että mikäli Boston Matiaksen kehitykseen uskoo, ja haluaa oikeudet itsellään pitää, niin nythän tuo sopimus on tehtävä. Tästä syystä tämä on jonkin sortin mahdollisuus.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 833
Toki Liiga on tällä hetkellä Mäntykivelle täysin oikea sarjataso.

Totesin nyt vain, että mikäli Boston Matiaksen kehitykseen uskoo, ja haluaa oikeudet itsellään pitää, niin nythän tuo sopimus on tehtävä. Tästä syystä tämä on jonkin sortin mahdollisuus.
Meillä sopimus ensi kaudesta joten sama kuvio kun Rädyn kohdalla. Jos sopimus tehdään se on NHL tai Liiga. Räty nyt tottakai kirjoittaa sopimuksen ja eiköhän myös Mäntykivi, mutta vuosi menee meillä vielä.

Joku ne sopimuskoukerot johonkin ketjuun avasi hyvin itse olen niistä aivan pihalla.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
En kyllä Ratisen hankintaa ymmärrä mitenkään. Ei mitään asiaa mestaruutta tavoittelevan joukkueen kolmeen ensimmäiseen ketjuun, neloseen täysin vääräntyyppinen pelaaja. Ei alivoimaspesialisti, ei romuaja. Lähinnä jalkoja löytyy. Erittäin köyhän miehen Päkkilä.

Ruokonen täydellinen peluri neloseen, ikäväksemme vain floppasi tällä kaudella.

Olen huolissani siitä, että näitä Mesejä ja Ratisia asetellaan kokoonpanoon. Terävä kärki tulee varmasti, mutta ennemmin ottaisin alaketjuihin nimenomaan profiilipelaajia kuten Könönen, enkä tämmöisiä mitäänsanomattomia välimallin miehiä.

Rädyn voi tosiaan varmaan rastittaa listoista. Eikai noita 2 vuoden tulokas soppari miehiä ole koskaan lainattu takaisin.

Mikäli paikkaa ylhäällä ei saavuta, tulee pelaaja lainata takaisin Ilvekseen.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 660
Ja ottakaa huomioon, että Ratisen ja Könösen sopimukset todennäköisesti tehty syksyllä, jolloin Päkkilä oli vielä todella vaisu. Vai voiko joku väittää ennustaneensa Päkkilän tekevän aivan käsittämättömän tasonnousun joulun jälkeen? En ainakaan itse, ja olin jo hieman menettänyt toivoni tämän suhteen, kun tuntui aina pyörivän pelin ulkopuolella ja välttelevän kontakteja.
Siis tämä tässä varmaan onkin. Ratiselle Ilveksessä aika pieni kynnys, että käy "Ruokoset". Päkkilä on ihan kurko ja kyllä Könenkin tällä hetkellä paljon parempaa kiekkoa pelaa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 161
Mäntykivellä on vielä piiiiiiiiiiiiiiiitkä matka siihen, että pärjäisi edes AHL:ssä tuolla fyysisyydellä. Vaikka eteenpäin onkin mennyt sillä saralla. Aivan varmasti pelaa vielä ensi kaudella meillä ja hakee sitä fyysisyyttä lisää Liigassa.
Tähän mennessä vetänyt playoffit lähes 2 pinnaa per peli tahdilla. Kyllähän tuo hyvältä näyttää isonkin veden takana, jos vähänkin samalla tavalla jatkuu. Sen verran yllättäviä NHL-sopimuksia on Liigapelaajille viime vuosina tehty, että ei Mäntykivenkään sopimus mahdoton ole.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 833
Tähän mennessä vetänyt playoffit lähes 2 pinnaa per peli tahdilla. Kyllähän tuo hyvältä näyttää isonkin veden takana, jos vähänkin samalla tavalla jatkuu. Sen verran yllättäviä NHL-sopimuksia on Liigapelaajille viime vuosina tehty, että ei Mäntykivenkään sopimus mahdoton ole.
Sopimukseen uskon itsekkin. Tottakai Boston "lunastaa" varaamansa pelaajan, mutta siis olen itse aivan varma, että pelaa meillä vielä ensi kauden.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 660
Vähän aikaa sitten oli viä fiilis, ettei tätä 6 kierroksen varausta välttämättä käytetä Mäntykiven kohdalla. Mutta, eiköhän nämä loppukauden otteet ole pistetty merkille.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 782
Hyvä viesti ja samaa mieltä muuten, mutta Ratinen pelannut koko kauden oikealla laidalla.

E: Oli siellä syksyllä joku peli vasemmalla, mutta muuten siis pelannut oikealla. Lienee klassinen monitoimimies siis.

Tämä on hyvä ja antaa hieman lisää "siimaa" tuohon mahdolliseen Ratisen hankintaan.
Toki Liiga on tällä hetkellä Mäntykivelle täysin oikea sarjataso.

Totesin nyt vain, että mikäli Boston Matiaksen kehitykseen uskoo, ja haluaa oikeudet itsellään pitää, niin nythän tuo sopimus on tehtävä. Tästä syystä tämä on jonkin sortin mahdollisuus.

Oma muistikuva on, että tuo entryjen määrä per vuosi on rajattu. Toisin sanoen käyttäisikö Boston 6.kierroksen varaukseen sopimusta varsinkin kun isompi "remontti" taitaa olla tämän kauden jälkeen tulossa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kyllähän AHL:ään kelpaa pelaaja, joka on fysiikassa jäljessä. Siellähän ne äkkiä rakentaa paikallisella kaurapuurolla fysiikkaa ja massaa. Aikamoisia rimpuloita sinne on lähtenyt vaikka kuinka monta ja vuosi siellä monesti tehnyt ihmeitä :)

Tämä näin yleisesti ottaen aiheesta, (kun Mäntykivestä kommentoitiin, että pitkä matka riittää fyysisesti edes AHL:ssä).
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 833
Jos Mäntykivi pärjää vankilasääntö Liigassakin, niin ei kai se AHL nyt niin hirmuisen fyysisempi sarja ole, etteikö sielläkin pärjäisi.
 
Ylös