Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 608
Jatkoajassa juttua yhden kirjoittajan toimesta, että Juhani Jasu hamuaisi pois Turusta.

Mikäli näin sattuisi käymään niin kyllä ottaisin Ilvekseen.
Kuullostaa ihan HIFK:ille. Katsellaan.
 

ahulin

Rivipelaaja
Viestejä
32
Jatkoajassa juttua yhden kirjoittajan toimesta, että Juhani Jasu hamuaisi pois Turusta.

Mikäli näin sattuisi käymään niin kyllä ottaisin Ilvekseen.
Turussa papupata porisee ilmeisesti enemmänkin...
1679207768226.png
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 608
Onkohan niin että nuo kaksi finaalipaikkaa toivat sirkukselle lisävuosia ja nyt kun suoritus jäi kehnoksi koko soppa palaa pohjaan
Voipi olla, tilannetta ei tee myöskään helpoksi Supercellien kavereiden 99% omistajuus. Olen aikasemmin nähnyt tälläisen tapauksen ja se ei päättynyt hyvin. En suosittele kellekkään
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
Puhtaasti EP-scoutattuja suomalaisia, joita voisin ensi kauden Ilvekseen haaveilla:

Maalivahdit:

Kasimir Kaskisuo
Antti Raanta
Jussi Olkinuora
Eetu Mäkiniemi
Lassi Lehtinen

Puolustajat:

Kristian Näkyvä
Joonas Lehtivuori
Ville Pokka
Miika Koivisto

Keskushyökkääjät*:

Janne Kuokkanen
Mikael Ruohomaa
Jarno Koskiranta
Joonas Kemppainen

*Lähinnä nämä neljä nimeä sellaisia, jotka menisivät ykkössenterinä (esim. Ruohomaa) tai alaketjuissa (esim. Koskiranta)

Ja nyt muutoikin pelaajat sellaisia, joita huhujen mukaan tarvittaisiin (keskushyökkääjiä, ykköskassari jne)
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Nyt kun on tottunut tähän Dostal, Langhamer tasoon, niin ei kyllä yhtään huvittaisi antaa maalivahtiosastolla tasoitusta kenellekään.

Kaskisuo ja Mäkiniemi eivät oikeastaan minulle siis kelpaisi ja Olkinuoran todellinen floppikausi pistää pelottamaan, että miehen kohdalla tämä kausi oli se, kun ura meni over the hill.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 088
Nyt kun on tottunut tähän Dostal, Langhamer tasoon, niin ei kyllä yhtään huvittaisi antaa maalivahtiosastolla tasoitusta kenellekään.

Kaskisuo ja Mäkiniemi eivät oikeastaan minulle siis kelpaisi ja Olkinuoran todellinen floppikausi pistää pelottamaan, että miehen kohdalla tämä kausi oli se, kun ura meni over the hill.
Mäkiniemi ei kelpaisi? Todellakin kelpaisi ainakin minulle.

Koskirantaa voisi kyllä mieluusti sovitella ensi kaudeksikin nelosen sentteriksi. Saataisiin edes hiukan jatkuvuutta sillekin osastolle.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Mäkiniemi ei kelpaisi? Todellakin kelpaisi ainakin minulle.

Niin kun haluaisin sellaisen takuuvarmasti Liigan TOP1/TOP2-maalivahdin, olen tottunut hyvään viime vuosina.

Mäkiniemi hyvä molari kyllä, mutta ei välttämättä Liigan paras.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 088
Niin kun haluaisin sellaisen takuuvarmasti Liigan TOP1/TOP2-maalivahdin, olen tottunut hyvään viime vuosina.

Mäkiniemi hyvä molari kyllä, mutta ei välttämättä Liigan paras.
Ymmärrän pointin. Täytyy toivoa, että Dostal hommaa taas tänne jonkun kätketyn salaisuuden, joka haluaa käyttää Korhosta ponnahduslautana.

Tai tulee sitten itse. Dostyn sopparihan on katkolla.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 002
Laaksosen Oskari ens kaudelle kotiin hakeen uutta nostetta uralle.
 
Ylös