Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

IhanJuniori

Junioripelaaja
Muistaako kukaan mistä tämä Ruohomaa "huhu" lähti liikkeelle? Onko tämä siis lähtenyt täälä tai jatkoajassa jonkun luotettavan kaverin huhuista vai mistä?

Mää en ole siis tätä huhua tarkasti seurannut, mutta jäänyt vähän sellainen käsitys, että tää on tainnut lähteä liikkeelle ihan puhtaista mutuiluista.
Korjatkaa jos olen väärässä.

Ilves97

Luottopelaaja
Muistaako kukaan mistä tämä Ruohomaa "huhu" lähti liikkeelle? Onko tämä siis lähtenyt täälä tai jatkoajassa jonkun luotettavan kaverin huhuista vai mistä?

Mää en ole siis tätä huhua tarkasti seurannut, mutta jäänyt vähän sellainen käsitys, että tää on tainnut lähteä liikkeelle ihan puhtaista mutuiluista.

Lyhyesti: Ei.

Soho

Tähtipelaaja

Sama fiilis itsellä.

Soho

Tähtipelaaja
Uskooko joku oikeasti, että Mikael Ruohomaa pelaa Ilveksessä ensi kaudella?

En kyllä minäkään lähtisi tilailemaan Ruohomaan nimellä Ilves-paitaa. Samaan hengenvetoon kysymys, että mistä juuri tämän Kodytekin nimi on tullut huhuihin? Eikö tämä lähtenyt siitä, että Blegi huhuili jotain Tsekki-sentteriä. Täällä on jo soviteltu fantasiarostereihin nimeä Petr Kodytek. Onko tästä jotain faktaakin, että juuri tämä kaveri on tulossa, vai vain mutuilua?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Uskooko joku oikeasti, että Mikael Ruohomaa pelaa Ilveksessä ensi kaudella?
En ainakaan itse.

Sillä just vähän kyselin, että kun jotkut Ruohomaata kokoonpanoihin on kaavailemassa.

Varmasti tosiaan saadaan vielä lukea näitä "hienoja huhuja" "Tillu tee työs" kommentteja jos/KUN Ruohomaa ei tule tänne.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
En kyllä minäkään lähtisi tilailemaan Ruohomaan nimellä Ilves-paitaa. Samaan hengenvetoon kysymys, että mistä juuri tämän Kodytekin nimi on tullut huhuihin? Eikö tämä lähtenyt siitä, että Blegi huhuili jotain Tsekki-sentteriä. Täällä on jo soviteltu fantasiarostereihin nimeä Petr Kodytek. Onko tästä jotain faktaakin, että juuri tämä kaveri on tulossa, vai vain mutuilua?
@Korhone taisi huhuta häntä?

Jakpot

Luottopelaaja
Samaan hengenvetoon kysymys, että mistä juuri tämän Kodytekin nimi on tullut huhuihin? Eikö tämä lähtenyt siitä, että Blegi huhuili jotain Tsekki-sentteriä. Täällä on jo soviteltu fantasiarostereihin nimeä Petr Kodytek. Onko tästä jotain faktaakin, että juuri tämä kaveri on tulossa, vai vain mutuilua?

Kaippa tämäkin ihan mutuilua. Ei iske silti vaikka sieltä tulisi petr pazka Tsekin Liigasta EHT-statuksella.

Yohan

Luottopelaaja
En ainakaan itse.

Sillä just vähän kyselin, että kun jotkut Ruohomaata kokoonpanoihin on kaavailemassa.

Varmasti tosiaan saadaan vielä lukea näitä "hienoja huhuja" "Tillu tee työs" kommentteja jos/KUN Ruohomaa ei tule tänne.
Ruohomaan tasoista sentteriä kokoonpano huutaa Konnan lopettaessa ja sen tasoisista nimistä täytyy myös pystyä kilpailemaan. Pinkka on kuitenkin jo kunnossa, aika panostaa. Ruohomaakin jo 34-vuotias, peli ei SHL:ssä enää mitään puhdasta riemumarssia ole ja kämppä on Tampereen seudulla. Realistisempi nimi Ruohomaa on, kuin nämä manniset ja ruotsalaiset ynnämuut.

Kaukofani

Luottopelaaja

Kun sen mailat tuli pari vuotta etuajassa hallille

Asylum

Luottopelaaja
Onhan Tillu&Jalo voineet soitella K.Jaloselle, että minkäslainen kaveri tämä Kodytek on ja onko hänellä edellytyksiä pärjätä Liigassa ennenkuin sopimusta on tarjoiltu.Kyllä tuo vähän vähentää sitä "arpamaisuutta".

Mikäli siis on Kodytek kyseessä, eikä joku muu tshekki.

Toutain

Luottopelaaja

Muistan ja lisäksi palstalta löytyy komea hakutyökalu :)

(En ota kantaa huhun uskottavuuteen, vastaan vain kysymykseen).

1676905741888.png

EDIT: Leino ja Ruohomaa. Vielä on saumaa, että 50% osuu! :D

• Tykkää
Reactions: GNR

GNR

Vakiokokoonpanossa
Samaan hengenvetoon kysymys, että mistä juuri tämän Kodytekin nimi on tullut huhuihin? Eikö tämä lähtenyt siitä, että Blegi huhuili jotain Tsekki-sentteriä. Täällä on jo soviteltu fantasiarostereihin nimeä Petr Kodytek. Onko tästä jotain faktaakin, että juuri tämä kaveri on tulossa, vai vain mutuilua?
Tossahan se muutama sivu takaperin oli parin kirjoittelijan huhuilema, joudut varmaan tosin kaivelemaan sitä ipa1970 tajunnanoksennuksen seasta.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ruohomaan tasoista sentteriä kokoonpano huutaa Konnan lopettaessa ja sen tasoisista nimistä täytyy myös pystyä kilpailemaan. Pinkka on kuitenkin jo kunnossa, aika panostaa. Ruohomaakin jo 34-vuotias, peli ei SHL:ssä enää mitään puhdasta riemumarssia ole ja kämppä on Tampereen seudulla. Realistisempi nimi Ruohomaa on, kuin nämä manniset ja ruotsalaiset ynnämuut.
On tottakai. Mää ihan oikeesti vaan yritän selvittää tämän huhun alkuperää tällä hetkellä. Itse en sitä muista joten en usko luonnollisesti tähän.
Ilveksen tarpeista ja resursseista samaa mieltä tietenkin sun kanssa, mutta se ei ollut mun pointti tässä.

@Riksu tosiaan jo vastasi asiaan huhun mahdollisesta aloittajasta.

Toutain

Luottopelaaja
On tottakai. Mää ihan oikeesti vaan yritän selvittää tämän huhun alkuperää tällä hetkellä. Itse en sitä muista joten en usko luonnollisesti tähän.
Ilveksen tarpeista ja resursseista samaa mieltä tietenkin sun kanssa, mutta se ei ollut mun pointti tässä.

@Riksu tosiaan jo vastasi asiaan huhun mahdollisesta aloittajasta.

Täsmennetään nyt, että @Riksu selvitti Kodytek-huhun alkuperää. Hän ei siis puhunut Ruohomaasta tuossa.

Mä selvensin sen jälkeen Ruohomaa-huhun alkuperää.

Sanottakoon näin, että Kodytek on hieman vahvemmalla pohjalla :D

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Täsmennetään nyt, että @Riksu selvitti Kodytek-huhun alkuperää. Hän ei siis puhunut Ruohomaasta tuossa.

Mä selvensin sen jälkeen Ruohomaa-huhun alkuperää.

Sanottakoon näin, että Kodytek on hieman vahvemmalla pohjalla :D
Kyllä vain, ja tämä kuultu sellaisesta lähteestä joka ei voi olla sama mikä Blegillä. Siksi mielestäni vahvistaa huhun luotettavuutta huomattavasti, kun kahdesta eri paikasta samaa huhuiltu.
Jeps.

Ruohomaata ei tosiaan ole tänne mitenkään kauhean luotettavasti huhuiltu oikein kenenkään toimesta, Kodytek -huhu tuli @Korhone (@Blegifan myös kertoi jotain Tshekkisentteri -huhusta).

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Tätä tässä nyt lueskelin mutta ei osunut silmään vastausta kysymykseeni eli Meskasesta on herännyt paljon keskustelua mutta onko mies jokin varteenotettava huhu ensi kauden Ilvestä koskien vai pelkkä mutuilu? Kovin halukas toki itse on varmasti siirtymään kovempaan joukkueeseen ensi kaudeksi. Sivuhuomiona vielä ihmettelen että miten Ojamäkeä ja Meskasta voi kauhean vakavissaan vertailla toisiinsa.