Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jatkoajan Sport-osiossa puhutaan loppukauden lainasta, koska Brynäs tarvitsee vahvistuksia, ettei käy mahdollisissa karsinnoissa kalpaten.

Juu, se kuulostaa järkevältä. EP-huhu oli jostain syystä ensi kaudesta, (mikä olisi todella kummallista).
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 898
Olis kyllä kovan luokan suoritus tehdä yhden vuoden sopimus, jolla ei ole mitään muuta virkaa kuin se, että ruotsalainen pelaaja ei voi siirtyä toiseen liigajoukkueeseen, mutta voi halutessaan palata kotimaahansa JA uutisoida siitä innokkaasti joulukuussa, että jatkaa meillä ensi kauden! :D

Niin siihen optioonhan voi sisältyä sellainen pykälä, että sen SHL-seuran pitää maksaa Sportille jos haluaa kyseisen pelaajan. Sellainen tilanne oli esimerkiksi Leinon 1+1 sopimuksen optiovuoden suhteen meille.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 834
Taitaa Sportissa olla kioski auki, kun nyt on jo Lööke ja Johansson huhuissa lähteä. Holmströmin ja Hjalmarssonin voisi napata tänne vaikka molemmat.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 875
Taitaa Sportissa olla kioski auki, kun nyt on jo Lööke ja Johansson huhuissa lähteä. Holmströmin ja Hjalmarssonin voisi napata tänne vaikka molemmat.
Itse olisin ylivoimaisesti eniten halunnut juuri Lööken.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 840
Mikäli Hjalmarsson pystyisi pelaamaan RW, niin kyllähän

Suomi - Holmström - Hjalmarsson
Haapala - Kontiola - Räty
Sebök - Tikka - Ikonen

kuulostaisi ihan kivalta……
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Itse olisin ylivoimaisesti eniten halunnut juuri Lööken.

Mun mielestäni pleijareita ajatellen Hjalmarsson olis kyllä sellainen kaveri, että... :)

Kyseessä on siis 34-vuotias MM-kultamitalisti, SHL-mestari ja kolminkertainen CHL-mestari (ja Sportin pistepörssin kärki).

Voidaan vielä SHL-pisteet laittaa tähän:

Lööke 97 10+17=27
Hjalmarsson 526 127+197=321

Kyllä tässä nyt Lööke on ihan nöösipoika :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 875
Mun mielestäni pleijareita ajatellen Hjalmarsson olis kyllä sellainen kaveri, että... :)

Kyseessä on siis 34-vuotias MM-kultamitalisti, SHL-mestari ja kolminkertainen CHL-mestari (ja Sportin pistepörssin kärki).

Voidaan vielä SHL-pisteet laittaa tähän:

Lööke 97 10+17=27
Hjalmarsson 526 127+197=321

Kyllä tässä nyt Lööke on ihan nöösipoika :D
No kun asian näin muotoilee :D
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 834
Itse olisin ylivoimaisesti eniten halunnut juuri Lööken.
Jaa-a. Mielestäni meiltä puuttuu kärkisentteri Suomen kentästä ja itse ottaisin siksi Holmströmin näistä mieluiten.
Onko Hjalmarsson muuten loukissa?
Pieni riski olisi hankkia siinä tapauksessa häntä ainakaan.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 663
Se miksi itse halusin Lööken, koska hän oli noista puhtain maalintekijä. Tippuisi Tuulola pois top 3 kentistä ja kyllä tuonne rightin maalintekijä menisi. Meil on paljon leftin laitureita.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 875
Jaa-a. Mielestäni meiltä puuttuu kärkisentteri Suomen kentästä ja itse ottaisin siksi Holmströmin näistä mieluiten.
Onko Hjalmarsson muuten loukissa?
Pieni riski olisi hankkia siinä tapauksessa häntä ainakaan.
Vastasin tuossa ylempänä jo. Hjalmarsson olisi 6/5 hankinta. Niinkuin Holmströmkin. Kirjoitin hieman hätäisesti vastaukseni sulle alunperin :)
 
  • Tykkää
Reactions: #68
Ylös